.PhoeniX. Geplaatst: 3 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2015 Wtf..... GTA San Andreas in de Albert Heijn, het moet inderdaad niet gekker worden Want anders is de Albert Heijn binnen de kortste keren een spelletjeswinkel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 3 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2015 Loop ik door de Albert Heijn, zie ik dat ze daar ook San Andreas verkopen voor de PC. Het moet niet gekker worden. Je had een foto moeten maken! Was leuk geweest voor als nieuwsbericht ofzo.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 3 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2015 LOL! V1 of V2? En hoeveel kost ie? :D Ik moet bekennen dat ik daar niet echt op heb gelet. Ik liep er van een afstandje langs, met een volle kar en een dochter die het niet meer zo naar haar zin had. Voor zover ik weet wordt V1 niet meer geleverd in de winkels. En de prijs zal wel iets tussen de 5 en de 10 euro geweest zijn. Mocht ik 'm later nog eens zien liggen, zal ik er eens beter naar kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 3 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2015 Toch wel leuk. Ik zou bijna morgen even langs de lokale Albert Heijn hoppen om te kijken of ze daar ook San Andreas verkopen. Kunnen we direct een prijsvergelijking opstarten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 3 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2015 Haha, heb al gekeken op AH.nl, bij de producten. Maar daar staat ie niet tussen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 3 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2015 Toch wel leuk. Ik zou bijna morgen even langs de lokale Albert Heijn hoppen om te kijken of ze daar ook San Andreas verkopen. Kunnen we direct een prijsvergelijking opstarten. Bol.com is van Albert Heijn dus mocht het ooit binnen de Albert Heijn te koop zijn, dan komt het van bol.com en heeft het uiteraard dezelfde prijs. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 5 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2015 Toch wel leuk. Ik zou bijna morgen even langs de lokale Albert Heijn hoppen om te kijken of ze daar ook San Andreas verkopen. Kunnen we direct een prijsvergelijking opstarten. Bol.com is van Albert Heijn dus mocht het ooit binnen de Albert Heijn te koop zijn, dan komt het van bol.com en heeft het uiteraard dezelfde prijs. Nee. Bol.com is van Ahold, wat ook de moedermaatschappij is van Albert Heijn. Het zijn zusters dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 6 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2015 (bewerkt) Zonet heb ik GTA San Andreas gedaan, en ik kwam een apart fenomeen tegen. Ik reed op een eenbaansweg in een County, vervolgens beukte ik tegen een bestuurder aan. De bestuurder beukte mij constant, natuurlijk vond ik dat heel vreemd. Die auto bleef mij maar constant achtervolgen Weet iemand wat dit überhaupt is (en nee, het was geen politieauto wat mij achtervolgde). Bewerkt: 6 februari 2015 door bountyskull_10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
herobriner007 Geplaatst: 6 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2015 Dat heet een angry AI. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matthias1999 Geplaatst: 6 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2015 Als je tegen een auto aanrijdt doen ze dat wel vaker, net als uitstappen en je proberen te vermoorden of het boeit ze gewoon niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 11 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2015 Weliswaar opnieuw GTA San Andreas gedaan.... (Ben natuurlijk ook een echte GTA San Andreas fanaat). Ik begon zojuist in m'n huisje, ik kwam op het idee om te gaan crossen in Bone County. Vervolgens deed ik dat, toen Spawnde ik een Hotring Racer met de volgend genoemde cheat: "VROCKPOKEY". Nja, het begon echter heel goed totdat ik tegen een bord aanknalde. M'n auto begon vlam te vatten, helaas kon ik niet optijd vluchtten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
robin_be Geplaatst: 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2015 Weliswaar opnieuw GTA San Andreas gedaan.... (Ben natuurlijk ook een echte GTA San Andreas fanaat). Ik begon zojuist in m'n huisje, ik kwam op het idee om te gaan crossen in Bone County. Vervolgens deed ik dat, toen Spawnde ik een Hotring Racer met de volgend genoemde cheat: "VROCKPOKEY". Nja, het begon echter heel goed totdat ik tegen een bord aanknalde. M'n auto begon vlam te vatten, helaas kon ik niet optijd vluchtten Oh ja, VROCKPOKEY, één van die cheats die ik zoveel gebruikt heb en waarschijnlijk nooit meer zal vergeten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 12 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2015 Dat heb ik met AEZAKMI en HESOYAM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 22 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2015 Net ff Saint mark bistro gedaan. Heb de 'glitch' uitgevoerd zodat ik wat in LC rond kon wandelen. Gelijk wat foto's gemaakt want stel het lukt niet meer. Maar best leuk om delen van gta III in gta SA te zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 23 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2015 Naja, zo speciaal is het ookal weer niet. Want er is maar een klein deel van Portland beschikbaar, ennuh de gebouwen zijn bijna exact hetzelfde als die van GTA III. Het enige wat er verschilt, is dat er een sneeuwlaagje ligt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.