Jump to content

GTA San Andreas - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 656
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    71

  • ERRWINS

    55

  • VeryRealGirl

    54

  • .PhoeniX.

    51

Top Posters In This Topic

Posted Images

LOL! V1 of V2? En hoeveel kost ie? :D :D

Ik moet bekennen dat ik daar niet echt op heb gelet. Ik liep er van een afstandje langs, met een volle kar en een dochter die het niet meer zo naar haar zin had.

Voor zover ik weet wordt V1 niet meer geleverd in de winkels. En de prijs zal wel iets tussen de 5 en de 10 euro geweest zijn. Mocht ik 'm later nog eens zien liggen, zal ik er eens beter naar kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Toch wel leuk. Ik zou bijna morgen even langs de lokale Albert Heijn hoppen om te kijken of ze daar ook San Andreas verkopen. Kunnen we direct een prijsvergelijking opstarten.

Bol.com is van Albert Heijn dus mocht het ooit binnen de Albert Heijn te koop zijn, dan komt het van bol.com en heeft het uiteraard dezelfde prijs. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Toch wel leuk. Ik zou bijna morgen even langs de lokale Albert Heijn hoppen om te kijken of ze daar ook San Andreas verkopen. Kunnen we direct een prijsvergelijking opstarten.

Bol.com is van Albert Heijn dus mocht het ooit binnen de Albert Heijn te koop zijn, dan komt het van bol.com en heeft het uiteraard dezelfde prijs. :)

Nee. Bol.com is van Ahold, wat ook de moedermaatschappij is van Albert Heijn. Het zijn zusters dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Zonet heb ik GTA San Andreas gedaan, en ik kwam een apart fenomeen tegen.

Ik reed op een eenbaansweg in een County, vervolgens beukte ik tegen een bestuurder aan.

De bestuurder beukte mij constant, natuurlijk vond ik dat heel vreemd. Die auto bleef mij maar constant achtervolgen :?

Weet iemand wat dit überhaupt is (en nee, het was geen politieauto wat mij achtervolgde).

Bewerkt: door bountyskull_10
Link to comment
Delen op andere websites

Weliswaar opnieuw GTA San Andreas gedaan.... (Ben natuurlijk ook een echte GTA San Andreas fanaat).

Ik begon zojuist in m'n huisje, ik kwam op het idee om te gaan crossen in Bone County.

Vervolgens deed ik dat, toen Spawnde ik een Hotring Racer met de volgend genoemde cheat: "VROCKPOKEY".

Nja, het begon echter heel goed totdat ik tegen een bord aanknalde. M'n auto begon vlam te vatten, helaas kon ik niet optijd vluchtten

Link to comment
Delen op andere websites

Weliswaar opnieuw GTA San Andreas gedaan.... (Ben natuurlijk ook een echte GTA San Andreas fanaat).

Ik begon zojuist in m'n huisje, ik kwam op het idee om te gaan crossen in Bone County.

Vervolgens deed ik dat, toen Spawnde ik een Hotring Racer met de volgend genoemde cheat: "VROCKPOKEY".

Nja, het begon echter heel goed totdat ik tegen een bord aanknalde. M'n auto begon vlam te vatten, helaas kon ik niet optijd vluchtten

Oh ja, VROCKPOKEY, één van die cheats die ik zoveel gebruikt heb en waarschijnlijk nooit meer zal vergeten :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Naja, zo speciaal is het ookal weer niet. Want er is maar een klein deel van Portland beschikbaar, ennuh

de gebouwen zijn bijna exact hetzelfde als die van GTA III. Het enige wat er verschilt, is dat er een sneeuwlaagje ligt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...