Jump to content

GTA San Andreas - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 656
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    71

  • ERRWINS

    55

  • VeryRealGirl

    54

  • .PhoeniX.

    51

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

Inderdaad! Als 'k bijvoorbeeld San Andreas doorrijd dan maak ik bijna altijd fantastische foto's van beroemde plaatsen, altijd leuk :D

Of ik zoek elders naar Mythes, heb er tot nu toe al een paar ontdekt. Daar ben 'k overigens erg trots op :)

Link to comment
Delen op andere websites

Toch weer even San Andreas opgestart. Die gangwars blijven leuk, maar ook heel San Andreas doorrijden is heel leuk. Gisteren heb ik het beide nog gedaan!

Na een tijdje beginnen die gangwars toch te vervelen hoor :7

Link to comment
Delen op andere websites

Toch weer even San Andreas opgestart. Die gangwars blijven leuk, maar ook heel San Andreas doorrijden is heel leuk. Gisteren heb ik het beide nog gedaan!

Na een tijdje beginnen die gangwars toch te vervelen hoor :7

Ben ik niet geheel met je eens. Ieder stukje hood dat je verovert is toch een stapje dichterbij de volledige overheersing van Los Santos. Met dat doel in m'n hoofd vind ik het best leuk om eindeloos veel gang wars te spelen. Het enige irritatiepuntje dat om de hoek komt kijken is dat er altijd van die pietepeuterige plekjes overblijven (die ook een hood moeten voorstellen), waar vaak in geen velden en wegen een gangmember te vinden is. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Toch weer even San Andreas opgestart. Die gangwars blijven leuk, maar ook heel San Andreas doorrijden is heel leuk. Gisteren heb ik het beide nog gedaan!

Na een tijdje beginnen die gangwars toch te vervelen hoor :7

Ben ik niet geheel met je eens. Ieder stukje hood dat je verovert is toch een stapje dichterbij de volledige overheersing van Los Santos. Met dat doel in m'n hoofd vind ik het best leuk om eindeloos veel gang wars te spelen. Het enige irritatiepuntje dat om de hoek komt kijken is dat er altijd van die pietepeuterige plekjes overblijven (die ook een hood moeten voorstellen), waar vaak in geen velden en wegen een gangmember te vinden is. :puh:

Om dat op te lossen moet je gewoon in dat kleine gebied staan en met een sniper om je heen kijken. Na een tijdje spawnen er wel een paar gabg members in de verte en moet je ze gewoon snipen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog meer mensen die 'last' hebben van de achterkant van je auto die op en neer gaat? (Geen idee hoe ik het anders zou moeten omschrijven :7)Heb het tot nu toe alleen gehad bij suffe auto's zoals de Bravura, Cadrona en Sunrise. Iemand die dit gebeuren herkent? Ik speel op iOS, geen idee of het op andere platformen voorkomt...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel nu op Xbox 360, en heb het verder op de PC gespeeld, maar het enige bewegelijke wat ik weet is dat Lowriders alle kanten op kunnen "stuiteren", maar ik vermoed niet dat dat is wat je bedoelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel nu op Xbox 360, en heb het verder op de PC gespeeld, maar het enige bewegelijke wat ik weet is dat Lowriders alle kanten op kunnen "stuiteren", maar ik vermoed niet dat dat is wat je bedoelt.

Inderdaad niet wat ik bedoel, lowriders hebben er bij mij juist geen last van...

Rare is dat alleen de genoemde auto's het hebben, dacht in het begin van het spel dat het met de driving skill te maken had, maar nu ik verder ben blijft het hetzelfde. Ik heb er geen last van maar ik vroeg me wel af of dit bij anderen ook bekend is :D

Ik zal eens kijken of ik het verschijnsel op video kan zetten :)

Bewerkt: door im_ruben
Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel nu op Xbox 360, en heb het verder op de PC gespeeld, maar het enige bewegelijke wat ik weet is dat Lowriders alle kanten op kunnen "stuiteren", maar ik vermoed niet dat dat is wat je bedoelt.

Inderdaad niet wat ik bedoel, lowriders hebben er bij mij juist geen last van...

Rare is dat alleen de genoemde auto's het hebben, dacht in het begin van het spel dat het met de driving skill te maken had, maar nu ik verder ben blijft het hetzelfde. Ik heb er geen last van maar ik vroeg me wel af of dit bij anderen ook bekend is :D

Ik zal eens kijken of ik het verschijnsel op video kan zetten :)

Dat is een bekende bug in de Android en iOS versie. Het veranders niks aan het rijden maar het lijkt alsof CJ de hele tijd over kleine drempels rijdt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...