Guardian1980 Geplaatst: 29 april 2015 Rapport Geplaatst: 29 april 2015 En als je 40% had bij sommige vriendinnen, kon je seks hebben. Euh tja, ik hoef dat gekreun niet aan te horen... :$ Ik doe het ook niet voor de seks, maar voor de outfits, die wil ik nu ook wel eens een keertje bezitten. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 29 april 2015 Rapport Geplaatst: 29 april 2015 Ik ook, tot nu toe was die boer outfit het makkelijkst te behalen en de race outfit het moeilijkst. Jezus wat was Michelle een zeik teef zeg Reageren
Nissan Geplaatst: 29 april 2015 Rapport Geplaatst: 29 april 2015 Vind de afstanden die je voor sommige meiden moet afleggen bij verre het meest tergend. Helena etc die in de middle of nowhere wonen, dan een kwartier besteden aan op en neer rijden Reageren
RUBENN Geplaatst: 29 april 2015 Rapport Geplaatst: 29 april 2015 Lekker cruisen in LS, belt Katie of Barbara of je even langskomt... Meest frustrerend vind ik wel dat als je net een date gehad hebt dat je dan toch weer een minnetje krijgt in de relatievoortgang... Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 30 april 2015 Rapport Geplaatst: 30 april 2015 Of ook weer zoiets (in mijn geval dan): 5 vriendinnen tegelijk hebben. Is de ene date voorbij, rij je gelijk door naar de andere. Dit was vooral handig bij Katie en Michelle, woonden toch maar 2 straten bij elkaar vandaan CJ was een echte player Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 30 april 2015 Rapport Geplaatst: 30 april 2015 Ik vond het strontvervelend wanneer je lekker aan 't rijden bent, opeens onverwachts een van je vriendinnen belt... En als je bijvoorbeeld 'n tijdje niks meer aan je relatie doet, je gewoon een minpunt krijgt... Maar ach, d'r zijn zoveel leukere dingen in GTA SA dan alleen die zogenaamde "vriendinnen"... Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 30 april 2015 Rapport Geplaatst: 30 april 2015 Wat ik vooral irritant vond was als een vriendin je zag daten met een ander Reageren
robin_be Geplaatst: 30 april 2015 Rapport Geplaatst: 30 april 2015 Het werd inderdaad erg vervelend dat je al die relaties moet onderhouden en dan die telefoontjes krijgt en dat de progress zakt, maar ik heb nog nooit tegengekomen dat een andere vriendin je zag daten, moet ik ook nog eens doen Reageren
Nissan Geplaatst: 30 april 2015 Rapport Geplaatst: 30 april 2015 Als je de outfits hebt gewoon je vriendinnen doodknallen, het outfit hou je en geen gezeik meer. Trouwens im_ruben, zowel op de PC als PS2 heb ik nooit gehad dat je vriendin uit een andere stad je belt. Dat is volgens mij speciaal afgestemd zodat je niet de hele map door moet voor een date van 5 minuten. Reageren
RUBENN Geplaatst: 30 april 2015 Rapport Geplaatst: 30 april 2015 Als je de outfits hebt gewoon je vriendinnen doodknallen, het outfit hou je en geen gezeik meer. Trouwens im_ruben, zowel op de PC als PS2 heb ik nooit gehad dat je vriendin uit een andere stad je belt. Dat is volgens mij speciaal afgestemd zodat je niet de hele map door moet voor een date van 5 minuten. Ik speel op iOS, daar is het blijkbaar niet afgestemd... Reageren
Nissan Geplaatst: 30 april 2015 Rapport Geplaatst: 30 april 2015 Het is gekend dat Rockstar er wat uit heeft gesloopt om het te kunnen draaien op telefoons etc, dus dat zal een van die dingen zijn Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 30 april 2015 Rapport Geplaatst: 30 april 2015 Ik heb het nooit zo erg ervaren. Nuja, na de eerste keer hield ik me dan ook bewust niet meer bezig met de girlfriends (op de 2 logische na). Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 9 mei 2015 Rapport Geplaatst: 9 mei 2015 Wil je zien hoe de hele map van gta San Andreas naar de klote gaat? Ga dan vooral naar de nieuwe film 'San Andreas' Reageren
herobriner007 Geplaatst: 1 juni 2015 Rapport Geplaatst: 1 juni 2015 (bewerkt) BUMP! Ik heb net de Boat School met vol Gold gedaan. Bij Land, Sea, Air vond ik het ECHT super dat er Hydra's en Politie agenten op mij schoten!!! Zó leuk, dat ik het 4 keer opnieuw moest doen!!! Súpér bedankt 4 sterren!!!! :^: Het werd inderdaad erg vervelend dat je al die relaties moet onderhouden en dan die telefoontjes krijgt en dat de progress zakt, maar ik heb nog nooit tegengekomen dat een andere vriendin je zag daten, moet ik ook nog eens doen Als je Denise gedatet hebt voordat je een andere vriendin hebt gekregen, zul je dat niet kunnen doen Bewerkt: 1 juni 2015 door herobriner007 Reageren
RUBENN Geplaatst: 6 juni 2015 Rapport Geplaatst: 6 juni 2015 Iemand die het nut ziet of merkt van de bassboost die in de modshops kan kopen? Ik heb niet het idee dat de muziek er anders van klinkt... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.