Jump to content

GTA San Andreas - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

En als je 40% had bij sommige vriendinnen, kon je seks hebben. Euh tja, ik hoef dat gekreun niet aan te horen... :$

Ik doe het ook niet voor de seks, maar voor de outfits, die wil ik nu ook wel eens een keertje bezitten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 656
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    71

  • ERRWINS

    55

  • VeryRealGirl

    54

  • .PhoeniX.

    51

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lekker cruisen in LS, belt Katie of Barbara of je even langskomt... :7

Meest frustrerend vind ik wel dat als je net een date gehad hebt dat je dan toch weer een minnetje krijgt in de relatievoortgang... :(

Link to comment
Delen op andere websites

Of ook weer zoiets (in mijn geval dan): 5 vriendinnen tegelijk hebben. Is de ene date voorbij, rij je gelijk door naar de andere. Dit was vooral handig bij Katie en Michelle, woonden toch maar 2 straten bij elkaar vandaan :7 CJ was een echte player :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het strontvervelend wanneer je lekker aan 't rijden bent, opeens onverwachts een van je vriendinnen belt...

En als je bijvoorbeeld 'n tijdje niks meer aan je relatie doet, je gewoon een minpunt krijgt... Maar ach, d'r zijn zoveel leukere dingen

in GTA SA dan alleen die zogenaamde "vriendinnen"... :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Het werd inderdaad erg vervelend dat je al die relaties moet onderhouden en dan die telefoontjes krijgt en dat de progress zakt, maar ik heb nog nooit tegengekomen dat een andere vriendin je zag daten, moet ik ook nog eens doen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de outfits hebt gewoon je vriendinnen doodknallen, het outfit hou je en geen gezeik meer. Trouwens im_ruben, zowel op de PC als PS2 heb ik nooit gehad dat je vriendin uit een andere stad je belt. Dat is volgens mij speciaal afgestemd zodat je niet de hele map door moet voor een date van 5 minuten.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de outfits hebt gewoon je vriendinnen doodknallen, het outfit hou je en geen gezeik meer. Trouwens im_ruben, zowel op de PC als PS2 heb ik nooit gehad dat je vriendin uit een andere stad je belt. Dat is volgens mij speciaal afgestemd zodat je niet de hele map door moet voor een date van 5 minuten.

Ik speel op iOS, daar is het blijkbaar niet afgestemd...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

BUMP!

Ik heb net de Boat School met vol Gold gedaan.

Bij Land, Sea, Air vond ik het ECHT super dat er Hydra's en Politie agenten op mij schoten!!!

Zó leuk, dat ik het 4 keer opnieuw moest doen!!!

Súpér bedankt 4 sterren!!!! :^:

Het werd inderdaad erg vervelend dat je al die relaties moet onderhouden en dan die telefoontjes krijgt en dat de progress zakt, maar ik heb nog nooit tegengekomen dat een andere vriendin je zag daten, moet ik ook nog eens doen :puh:

Als je Denise gedatet hebt voordat je een andere vriendin hebt gekregen, zul je dat niet kunnen doen

Bewerkt: door herobriner007
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...