Phoenyxar Geplaatst: 6 juni 2015 Rapport Geplaatst: 6 juni 2015 Wel ja, het doet wat de naam ook hint: Het geeft de bass een boost. Ze klinkt alleszins wat zwaarder. Of dat nuttig is of zelfs je geld waard laat ik aan jou over. Reageren
RUBENN Geplaatst: 6 juni 2015 Rapport Geplaatst: 6 juni 2015 Wat het is dat weet ik ja Maar ik merkte nooit een verschil, vandaar de vraag. Honderd dollar is het probleem nou ook weet niet Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 juni 2015 Rapport Geplaatst: 7 juni 2015 (bewerkt) Heb weer veel zin in GTA SA. Merk dat de gameplay van VC totaal anders is. GTA 3 is done VC en SA nog. Bassboost? Dit ga ik proberen, kan dit op elke auto of slechts op lowriders? Bewerkt: 7 juni 2015 door NickOwnage Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 juni 2015 Rapport Geplaatst: 7 juni 2015 Het zit op best veel voertuigen. En ik merk het verschil toch, het is inderdaad niet zo groot, maar wel merkbaar. Reageren
RUBENN Geplaatst: 7 juni 2015 Rapport Geplaatst: 7 juni 2015 Kan volgens mij op alle mod-bare voertuigen. Dan ga ik ook nog even op die bass letten Reageren
Nissan Geplaatst: 7 juni 2015 Rapport Geplaatst: 7 juni 2015 Wat het is dat weet ik ja Maar ik merkte nooit een verschil. Ik dus ook niet Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 7 juni 2015 Rapport Geplaatst: 7 juni 2015 Alle verwijderde items rondom de gangs in San Andreas: Reageren
robin_be Geplaatst: 8 juni 2015 Rapport Geplaatst: 8 juni 2015 Iemand die het nut ziet of merkt van de bassboost die in de modshops kan kopen? Ik heb niet het idee dat de muziek er anders van klinkt... Altijd kopen om het lijstje af te lopen, maar dat merk je echt idd niet Reageren
Matthias1999 Geplaatst: 9 juni 2015 Rapport Geplaatst: 9 juni 2015 Kan volgens mij op alle mod-bare voertuigen. Het kan volgens mij wel op veel mod-bare auto's, maar niet op allemaal. Reageren
RUBENN Geplaatst: 9 juni 2015 Rapport Geplaatst: 9 juni 2015 Klopt inderdaad, kwam ik ook achter nadat ik het gezegd had :$ Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 12 juni 2015 Rapport Geplaatst: 12 juni 2015 Haha, komisch. Nooit bij nagedacht of die Bassboost iets uithaalde, het is me ook nooit opgevallen. Ik klik hem vaak gewoon aan als ik een auto pimp, nooit bij stilgestaan verder. Reageren
Matthias1999 Geplaatst: 6 juli 2015 Rapport Geplaatst: 6 juli 2015 Ik was net een beetje aan het cheaten en ik had 6 sterren wanted-level en een tank. Ik rij over een andere tank heen word ik opeens een stuk of 10 meter recht de lucht in gelanceerd. LOL Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 6 juli 2015 Rapport Geplaatst: 6 juli 2015 Kan je over een andere tank heenrijden? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 6 juli 2015 Rapport Geplaatst: 6 juli 2015 Een beetje creatief gebruik van je omgeving brengt je al een eind natuurlijk Reageren
Matthias1999 Geplaatst: 6 juli 2015 Rapport Geplaatst: 6 juli 2015 Ik weet ook niet hoe mij het precies is gelukt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.