Jump to content

GTA San Andreas - Random Chat

Dutchy3010

Recommended Posts

• Reacties 656
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dutchy3010

71

• ERRWINS

55

• VeryRealGirl

54

• .PhoeniX.

51

Top Posters In This Topic

Posted Images

Recentelijk weer opnieuw begonnen met San Andreas, puur om even wat game-tijd te doden alvorens ik GTA V binnenkort aanschaf, en ik moet zeggen dat ik weer redelijk verslaafd begin te worden. puh2.gif Ben dit keer ook bezig met het overspuiten van alle tags, iets wat ik eigenlijk nooit doe. Voorheen vond ik collectables altijd saai om te doen, maar eigenlijk is het best leuk om weer eens terug te komen op plekjes die je een lange tijd niet hebt bezocht of überhaupt nog nooit bezocht/bestudeerd hebt. :Y

Delen op andere websites

... maar eigenlijk is het best leuk om weer eens terug te komen op plekjes die je een lange tijd niet hebt bezocht of überhaupt nog nooit bezocht/bestudeerd hebt. yep.gif

Volgens mij is dat inderdaad de grootste reden dat je in je eerdere speelsessies geen tags hebt gespoten, maar dat nu wel doet. Die storyline ken je nu immers wel, maar de nostalgie trekt aan het langste eind. Leuk!
Delen op andere websites

... maar eigenlijk is het best leuk om weer eens terug te komen op plekjes die je een lange tijd niet hebt bezocht of überhaupt nog nooit bezocht/bestudeerd hebt. yep.gif

Volgens mij is dat inderdaad de grootste reden dat je in je eerdere speelsessies geen tags hebt gespoten, maar dat nu wel doet. Die storyline ken je nu immers wel, maar de nostalgie trekt aan het langste eind. Leuk!

Zeker! Enige nadeel: ik ben nu halverwege, maar bij tag #49 (volgens WikiGTA) bleek dat ik er eentje ben misgelopen. :7 Vervelender bestaat het niet, ik kan het lijstje nu in principe opnieuw aflopen. :puh:

Delen op andere websites

Het voordeel van de tags is in ieder geval dat je zo ziet of je diegene al gedaan hebt of niet; er zit een tag overheen.

Ik vond het zoeken naar collectables altijd wel leuk, je komt vaak op plekjes waar je anders nooit zou komen.

Delen op andere websites

• 1 maand later...

Het blijft mij toch fascineren wanneer men de verhaallijn weer opnieuw probeert uit te spelen, en dat terwijl de game al 10.5 jaar oud is. :D

Jammer genoeg zit het voor mij niet (meer) in. Sinds ik 'n Macbook Air had gekregen raakt het na een kwartier te overhit, dat is dus de voornamelijke

redenen waarom ik het niet kan doen. :(

Delen op andere websites

Het is niet alleen de storyline opnieuw spelen. Ik kan me ook verliezen door lekker niets te doen in SA. Ben zo een uur bezig als ik SA opstart: even de JUMPJET cheat gebruiken, parachute springen van hoge gebouwen, racen over de ring van Las Venturas of gewoon de politie op de hielen. Uit zelfbescherming (en tijdbescherming) start ik daarom SA bijna nooit meer op. Ben er dan sowieso veel langer mee bezig dan dat ik in eerste instantie van plan ben. :puh:

Delen op andere websites

Inderdaad, dat is wat ik ook voornamelijk doe. En met alles en iedereen overhoop schieten met een minigun of rakerwerper kan ik me ook wel vermaken. :D En ik ben autogek, dus m'n auto's houd ik ook regelmatig bij qua kleuren en modificaties. :Y

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...