Nissan Geplaatst: 6 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2015 Ik deed het eens, waarna mijn tank op z'n dak ging Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2015 Recentelijk weer opnieuw begonnen met San Andreas, puur om even wat game-tijd te doden alvorens ik GTA V binnenkort aanschaf, en ik moet zeggen dat ik weer redelijk verslaafd begin te worden. Ben dit keer ook bezig met het overspuiten van alle tags, iets wat ik eigenlijk nooit doe. Voorheen vond ik collectables altijd saai om te doen, maar eigenlijk is het best leuk om weer eens terug te komen op plekjes die je een lange tijd niet hebt bezocht of überhaupt nog nooit bezocht/bestudeerd hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 9 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2015 ... maar eigenlijk is het best leuk om weer eens terug te komen op plekjes die je een lange tijd niet hebt bezocht of überhaupt nog nooit bezocht/bestudeerd hebt. Volgens mij is dat inderdaad de grootste reden dat je in je eerdere speelsessies geen tags hebt gespoten, maar dat nu wel doet. Die storyline ken je nu immers wel, maar de nostalgie trekt aan het langste eind. Leuk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matthias1999 Geplaatst: 9 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2015 Ik deed het eens, waarna mijn tank op z'n dak ging Door te schieten kan je hem makkelijk weer rechtop krijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 9 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2015 ... maar eigenlijk is het best leuk om weer eens terug te komen op plekjes die je een lange tijd niet hebt bezocht of überhaupt nog nooit bezocht/bestudeerd hebt. Volgens mij is dat inderdaad de grootste reden dat je in je eerdere speelsessies geen tags hebt gespoten, maar dat nu wel doet. Die storyline ken je nu immers wel, maar de nostalgie trekt aan het langste eind. Leuk! Zeker! Enige nadeel: ik ben nu halverwege, maar bij tag #49 (volgens WikiGTA) bleek dat ik er eentje ben misgelopen. Vervelender bestaat het niet, ik kan het lijstje nu in principe opnieuw aflopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2015 Het voordeel van de tags is in ieder geval dat je zo ziet of je diegene al gedaan hebt of niet; er zit een tag overheen. Ik vond het zoeken naar collectables altijd wel leuk, je komt vaak op plekjes waar je anders nooit zou komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2015 Inderdaad, je leert de wereld er beter door kennen. Wel altijd hetzelfde geklooi als je er nog 1 moest en je kon hem in geen velden of wegen vinden :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2015 Vervelender bestaat het niet Bij Flying Rat #198 merken dat je er eentje mist? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gebruikersnaam69 Geplaatst: 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2015 Inderdaad, je leert de wereld er beter door kennen. Wel altijd hetzelfde geklooi als je er nog 1 moest en je kon hem in geen velden of wegen vinden :o Je kan de save uploaden naar http://gtasnp.com/ en vervolgens zie je wat je nog mist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2015 Ik ga liever nog een keer de hele stad door voor ik een dergelijk hulpmiddel gebruik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 22 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2015 SA blijft ook gewoon geweldig. Ongelooflijk maar geen van de games na SA heeft me zo kunnen boeien. Modding blijft, MTA/SAMP blijven, SA blijft. Blijf me erover verbazen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2015 Na gisteren te MTA'en heb ik ook zin om terug te beginnen met SA! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2015 Het blijft mij toch fascineren wanneer men de verhaallijn weer opnieuw probeert uit te spelen, en dat terwijl de game al 10.5 jaar oud is. Jammer genoeg zit het voor mij niet (meer) in. Sinds ik 'n Macbook Air had gekregen raakt het na een kwartier te overhit, dat is dus de voornamelijke redenen waarom ik het niet kan doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 23 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2015 Het is niet alleen de storyline opnieuw spelen. Ik kan me ook verliezen door lekker niets te doen in SA. Ben zo een uur bezig als ik SA opstart: even de JUMPJET cheat gebruiken, parachute springen van hoge gebouwen, racen over de ring van Las Venturas of gewoon de politie op de hielen. Uit zelfbescherming (en tijdbescherming) start ik daarom SA bijna nooit meer op. Ben er dan sowieso veel langer mee bezig dan dat ik in eerste instantie van plan ben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2015 Inderdaad, dat is wat ik ook voornamelijk doe. En met alles en iedereen overhoop schieten met een minigun of rakerwerper kan ik me ook wel vermaken. En ik ben autogek, dus m'n auto's houd ik ook regelmatig bij qua kleuren en modificaties. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.