Jump to content

Vissie's Photobook


Visser23

Recommended Posts

Nice foto's! Zou ook wel wat meer uitleg willen bij de foto's, in ieder geval de plaats. Vind het altijd wel leuk om wat uitleg te zoeken bij bepaalde foto's. Die derde foto is echt... Leuk om iemand op dat moment te fotograferen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Haha ik hou ook van zonsondergang en foto's van landschappen.

De eerste vijf foto's zijn in Kroatië gemaakt. Rovinj om precies te zijn. Die twee met zonsondegang zijn gemaakt tijdens het vissen in de buurt van mijn woonplaats. De laatste is van afgelopen vakantie, op het strand in Salou. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, schitterend. Je hoeft niet ver te reizen om mooie dingen te vinden...dat bewijs je hier maar weer.

Sowieso heb ik dat gevoel. Reed laatst met de trein en had even niets te doen. Hoe fijn is dat? Even niets doen? Ik keek naar buiten. Deze treinrit heb ik al minstens 100x gemaakt, maar ik denk nog wel vaker. En nooit heb ik opgemerkt hoe een mooi gebied het eigenlijk wel niet is waar je dan doorheen rijdt. Terwijl ik daar in het buitenland al lang een paar foto's van gemaakt had.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...