Jump to content

Vissie's Photobook


Visser23

Recommended Posts

Zoals de heren voor mij al aangaven zijn je nieuwe foto's wat aan de donkere kant. Aan de andere kant heeft dat ook wel zijn voordelen, want met teveel exposure wordt de lucht één grote, grijze wolkenmassa en gaat de kracht van de foto's, de fraaie zonsopgang, verloren. Mijn vriendin fotografeert heel veel, en die is er ook vaak mee aan het worstelen. Heel veel (professionele) fotografen doen ook aan nabewerken in onder meer Photoshop, om handmatig de lichtbalans bij te stellen, daar zou je misschien eens naar kunnen kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik heb ze verder ook niet bewerkt. Ik heb ze genomen met mijn iPhone vanaf de fiets. Dit was ook nog eens in de vroege morgen, dus het was nog redelijk donker buiten. Verder (nog) niet met de foto's bezig geweest. Wie weet doe ik dat wel eventjes als ik tijd heb. Bedankt voor de reacties! smile3.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie foto's hoor! Ik liep gisteravond ook door het parkje achter de plek waar ik woon. Ook daar waren prachtige taferelen met donkere wolken en het laatste licht van de dag dat er doorheen scheen. Zo'n idee krijg ik ook bij deze foto's, cool!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...