Dexist Geplaatst: 9 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2014 (bewerkt) In dit topic plaats ik een selectie van mijn vakantie foto's! Gewoon omdat het kan . Ik zal alle foto's plaatsen in een spoiler, zodat de pagina niet meteen te veel wordt uitgerekt. Noorwegen 2012 Met vrienden een treinreis gemaakt naar Noorwegen. Erg gaaf, wel veel in de trein gezeten(om de dag zo wat). Maar veel mooie natuur gezien. Camping in Vossevangen gelegen in een dal.(Net iets boven het blauwe in het midden van de foto)Huisje boven op de berg.Uitzicht vanaf de camping!Mocht je nog walvissen willen zien?Het dorpje Flam, met prachtige fjorden. Griekenland 2013 We zijn een aantal eilanden van Griekenland bij langs geweest. Andros:Mikonos:Paros:Heerlijk terras aan het water Stukje inktvis, droog maar wel lekker!Naxos:Het hele eiland rondgereden met quads en prachtige foto's kunnen nemen. IJsland 2014 Klik Klik Klik Bewerkt: 15 september 2014 door Dexist Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2014 Schitterende foto's! Mooie landen (titel jatter! ) Reageren
ERRWINS Geplaatst: 9 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2014 Inktvis? Dat is niet iets wat ik zou bestellen Voor de rest heb je de azuurblauwe zee er mooi opgezet! Reageren
Froodooo Geplaatst: 10 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2014 Inktvis? Dat is niet iets wat ik zou bestellen Inktvisringen zijn wel lekker, dus wellicht dat voor 'normale' inktvis hetzelfde geldt.Mooie foto's van prachtige landschappen! Reageren
Twedeldie Geplaatst: 10 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2014 Mooie foto's, Dexist! Reageren
Dexist Geplaatst: 10 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2014 (titel jatter! ) Inktvis? Dat is niet iets wat ik zou bestellen Inktvisringen zijn wel lekker, dus wellicht dat voor 'normale' inktvis hetzelfde geldt. 'Gewone' inktvis is erg anders, ik bestelde de inktvis ook met de gedachte "ik vind inktvisringen wel lekker" maar het is toch een stuk droger(geen frituur:P). Ik zou het best nog een keer bestellen. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 10 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2014 Nu wordt ik nog nieuwsgierig ook door die gekke dingen Reageren
Visser23 Geplaatst: 10 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2014 Wauw, wat een prachtige foto's! Echt mooie landen zijn dat zeg! Die foto met de regenboog in de damp vind ik ook super. Reageren
Dexist Geplaatst: 4 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2014 (bewerkt) IJsland 2014 Met vrienden IJsland rond gereden in twee 4WD autos(wat ook goed nodig was ) Er zijn erg veel mooie watervallen te bewonderen in IJsland. Hier een paar:Om te beginnen een kleintje500m van de hoofdweg vandaanSeljalandsfossJe kan zelfs achter de waterval komen!Een grotere waterval(met gratis double rainbow )SkogafossEen van IJslands grootste watervallen.De twee stipjes linksboven aan de waterval, waar het water weer vlak is, zijn mensen!Kun je nagaan hoe groot de waterval is!DettifossEen iets kleinere waterval, staat bijna loodrecht op een ravijn.GulfossEen zeer grote waterval.Op het rechter uitsteeksel voor de waterval zie je weer een paar mensjes(paar pixels groot ;P)Dynjandi(West-Fjords)Naast watervallen hebben we natuurlijk ook genoeg andere mooie dingen(vooral natuur) gezien!Een GeysirEen GletsjerKleine (haven)dorpjes met mooi uitzichtOntzettend mooie uitzichten tijdens het rijdenHelaas soms wat onscherp en met reflecties van de autoruitDeze vind ik persoonlijk toch wel erg mooi gelukt terwijl die ook uit de auto is genomen!Meer natuurZuidelijk puntje van IJslandZeehondjes!Overal op IJsland zie je GeoThermal centrales, waar ze de hitte uit de bodem gebruiken voor engergie. De hitte wordt veroorzaakt doordat er vroeger vulkaan actief was en de grond nog steeds warm/heet is.Steek je hand in het water en hij verbrand (80-100 graden Celsius!)Wat doe als je even niks te doen hebt? Bewerkt: 4 september 2014 door Dexist Reageren
Tommie59 Geplaatst: 4 september 2014 Rapport Geplaatst: 4 september 2014 Wow, mooie foto's man. Reageren
RUBENN Geplaatst: 4 september 2014 Rapport Geplaatst: 4 september 2014 Wauw wat een prachtige foto's!! En wat een mooi land, nog nooit zo gezien... :$ Die watervallen zijn erg indrukwekkend, foto's zijn ook goed gelukt. Maar zoals je zelf al zei; de foto's uit de auto genomen zien er echt fantastisch uit! Mijn complimenten! Ik zie graag meer foto's van je Reageren
Dexist Geplaatst: 4 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2014 (bewerkt) "Fun"-fact: Als de vulkaan Bardarbunga wel helemaal uitbarst kan deze waterval verdwijnen! Wordt dan helemaal uitgesleten door al het water/steen wat er langs komt vanaf de vulkaan. Gelukkig was de vulkaan nog rustig toen ik er was Bewerkt: 4 september 2014 door Dexist Reageren
TekaLoca Geplaatst: 5 september 2014 Rapport Geplaatst: 5 september 2014 Jezus wat een mooie landschappen. Wist niet dat het daar zo mooi was... Ik zou er zo ook heen willen Allemaal mooi geschoten ook (Nog bedankt voor het leuke kaartje! ) Reageren
Dexist Geplaatst: 5 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2014 Graag gedaan wacht wel even totdat de vulkaan weer rustig is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.