Dexist Geplaatst: 30 maart 2016 Rapport Geplaatst: 30 maart 2016 't Spel komt bijna uit (2 uur nog) wel in early acces(...) wie koopt hem meteen? Ik wacht nog even denk ik. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 30 maart 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2016 't Spel komt bijna uit (2 uur nog) wel in early acces(...) wie koopt hem meteen? Ik wacht nog even denk ik. Ik wacht ook nog even, en niet alleen omdat ik geen geld ervoor heb... Reageren
NickOwnage Geplaatst: 30 maart 2016 Rapport Geplaatst: 30 maart 2016 Ik wacht ook nog even op een betere PC. Toch is ie echt wel vet! Reageren
Dexist Geplaatst: 30 maart 2016 Rapport Geplaatst: 30 maart 2016 't Spel komt bijna uit (2 uur nog) wel in early acces(...) wie koopt hem meteen? Ik wacht nog even denk ik. Ik wacht ook nog even, en niet alleen omdat ik geen geld ervoor heb... Tjah 't is wel ontzettend duur voor een early acces. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 30 maart 2016 Rapport Geplaatst: 30 maart 2016 Maar dan heb je als de game uitkomt de game toch al betaald? Reageren
Dexist Geplaatst: 30 maart 2016 Rapport Geplaatst: 30 maart 2016 Joah. Maar je ziet ook wel eens dat bij early acces de prijs wat lager ligt, en je dan niks extra hoeft te betalen bij de 'echte' release( die dan weer wel een hogere prijs is) Nu is de Early acces zo wat een volwaardige game prijs. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 30 maart 2016 Rapport Geplaatst: 30 maart 2016 (bewerkt) Hoeveel kost die? Edit: Prijzen op vorige pagina. 45,99 is best duur voor een rollercoaster game idd. Bewerkt: 30 maart 2016 door NickOwnage Reageren
KoningJesper Geplaatst: 17 juli 2016 Rapport Geplaatst: 17 juli 2016 Na de release eigenlijk niks meer over gehoord op t forum? Is dat goed? Heeft iemand m? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 17 juli 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2016 Na de release eigenlijk niks meer over gehoord op t forum? Is dat goed? Heeft iemand m? Ik heb het een poging gegeven, en moet zeggen dat het best te doen was. Alleen blijft Planet Coaster het beste.... Reageren
Nyltje Geplaatst: 17 juli 2016 Rapport Geplaatst: 17 juli 2016 Ik vind het zo apart. Dat het origineel niet beter is dan een rip-off. Nu heb ik beide games nog niet gespeeld, maar ik wil toch wel het betere spel kopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.