Jump to content

[EUR] Champions League 2014-2015

Wie wint de CL?  

15 leden hebben gestemd

1. 1. Welk team wint de Champions League dit seizoen?

• Juventus FC
      5
    • FC Barcelona
      10

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had vooraf wel een overwinning verwacht. Ajax in eigen huis tegen topclubs leveren altijd wel goede wedstrijden op plus het feit dat Barca al twee wedstrijden op rij haf verloren. Tevens was Ajax wel langer dan 45 minuten de betere.

• Reacties 401
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

96

• TekaLoca

60

• KoningJesper

52

• Venzio

34

Geplaatst: (bewerkt)

Maar bij deze wrdstrijd niet. Wees nou eerlijk en kijk de samenvatting ;)

Bewerkt: door KoningJesper
Maar serieus, MP, neem een voorbeeld aan Teka en zet je Barca bril af en kom onder ogen dat Barca gisteren dikke poep was Ajax de betere en recht had op de drie punten.

:klap:

Ajax kon ik de eerste helft wel een paar keer leuk de bal rondspelen, maar daar bleef het ook bij. Het gaat om kansen creëren. Dat Ter Stegen maar één redding hoefde te verrichten heeft zegt ook wel iets over de kwaliteiten van Ajax, lijkt me.

Heb jij de eerste helft wel gezien? Daarin was het toch echt Ajax wat kansen creëerde. Bovendien spreek je jezelf tegen want eerst zeg je dat je het kunt zien aan het feit dat Ter Stegen maar 1 redding heeft moeten verrichten, en dan zeg je dat het gaat om kansen creëren.

...of zie ik het fout? :{

Bewerkt: door TheuNauz

Kansen creëren is 1 ding, 1 keer op doel schieten in 90 minuten maakt je echt niet de terechte winnaar. :7

Bewerkt: door MegaPilot
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Waardig afscheid van Anderlecht. Geniale opbouw van VDB, soms kan voetbal zo simpel zijn. _O_

Beetje zuur overigens dat Anderlecht alweer benadeeld werd, een penalty hadden ze zeker verdiend. En als je de hele CL-campagne nog eens overloopt, dan had Anderlecht eigenlijk gewoon 2de moeten zijn. Achja.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Anderlecht ongeslagen op verplaatsing, YOLO. Mooi puntje gisteren, al konden er dat ook 3 zijn als Mitrovic die grote kans uit de eerste helft afwerkte, en die strafschop inderdaad.

Langs de andere kant was Proto voor mij wel de man van de wedstrijd, dus ze hebben ook wel geluk gehad met hem :puh:

Anyway, vandaag een toppertje: Barça - PSG. Ik hoop dat ze eens kunnen winnen tegen Parijs in Camp Nou...

Geplaatst:

FC Basel ook door :tu: Inderdaad Anderlecht wel waardig zoals het er nu naar uitziet bij de beste 4 en dus reekshoofd, dan misschien wel knallen met deze kern.

Nog succes aan de fans van de nu nog spelende ploegen. :)

Geplaatst:

PSG - Chelsea, City - Barça :eten:

Ik kijk vooral uit naar Juve - Dortmund. Weet niet waarom maar heb 't gevoel dat dat een superpot gaat worden :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...