Jump to content

[EUR] Champions League 2014-2015

Wie wint de CL?  

15 leden hebben gestemd

1. 1. Welk team wint de Champions League dit seizoen?

• Juventus FC
      5
    • FC Barcelona
      10

Recommended Posts

Geplaatst:
Juve - Dortmund

Toch bijzonder dat de koploper van Italië tegen een degradatiekandidaat uit Duitsland een spannende pot zal worden. Maar je hebt gelijk, Dortmund speelt top in de CL, en kan het Juventus behoorlijk moeilijk maken. Ik denk dat het belangrijk is om te zien hoe de ploegen uit de winterstop komen.

• 2 maanden later...
  • Reacties 401
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

96

• TekaLoca

60

• KoningJesper

52

• Venzio

34

Geplaatst:

PSG verdiende zoveel meer, een zege op Stamford Bridge zit er niet in, dus Chelsea is zo goed als zeker door. Jammer, zat meer in voor PSG. De storm van tackles op Hazard waren wel erover naar mijn mening, ganse wedstrijd heeft ie niets kunnen tonen hierdoor.

Geplaatst: (bewerkt)

Mooi hakje van Ivanovich!

Was Cahill...En kijk even de herhaling, dat was dus echt niet de bedoeling. :puh:

Sorry, ik bedoelde Cahill. Ook al was het hakje niet bedoeld, ik vond 'm mooi!

Bewerkt: door Votair
Geplaatst:

SUAREZZZZZZZZZZZZZ!!! Wat een beest! Nu al twee doelpunten en we zijn nog niet eens op de helft. :dans: :dans: :dans:

Geplaatst:

De Premier League is de beste en spannendste competitie, maar de Liga heeft wel de beste teams ter wereld. Al vaak genoeg bewezen en vandaag opnieuw. Ok, de wedstrijd is nog niet over, maar het lijkt me wel al beslist. Fijn gevoel voor een Barça-fan die een paar dagen geleden zijn team thuis zag verliezen.

Geplaatst:

Jammer van die rode kaart, die verpestte de wedstrijd wel. Maar City heeft zekwr nog kans om Door te gaan hoe lastig t ook is

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...