Guardian1980 Geplaatst: 9 januari 2016 Rapport Geplaatst: 9 januari 2016 Ben wel benieuwd hoe dit in de praktijk zal gaan; wordt het spel stil gelegd en gaat de videoscheidsrechter dan kijken, of blijft het spel door gaan en kijkt hij ondertussen iets terug? Stel dat er twijfel is over buitenspel. Als de scheidsrechter dan het spel stil legt om te laten kijken, is het voordeel van de aanvallende partij weg. Maar gaat het spel door en wordt er achteraf afgefloten, dan is iedereen over de zeik omdat ze onnodig door zijn gegaan. Zeker wanneer dat vaker voorvalt zal het tot ergernis leiden. Zelf denk ik dat men voor de tweede optie kiest. Reageren
AlbertPietens Geplaatst: 9 januari 2016 Rapport Geplaatst: 9 januari 2016 (bewerkt) Denk wel dat een goal achteraf wordt afgekeurd als het buitenspel was... Nu vraag ik me af wat er dan gebeurt als er voor buitenspel wordt gefloten terwijl dat niet zo is... Je kunt moeilijk iedereen weer terug zetten waar hij stond, de bal voor je uit rollen en verder voetballen Bewerkt: 9 januari 2016 door AlbertPietens Reageren
Visser23 Geplaatst: 9 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2016 Denk niet dat dat vaak gaat voorkomen, tenzij er een goal uit komt. Als het wel voorkomt, zal er ongetwijfeld een scheidsrechtersbal komen. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 11 januari 2016 Rapport Geplaatst: 11 januari 2016 Spelhervatting wordt gewoon gedaan zoals de regels hanteren hé. Buitenspel dus een indirecte vrije schop waar de speler strafbaar buitenspel stond. Bij een onterechte strafschop dus een scheidsrechtersbal. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 14 januari 2016 Rapport Geplaatst: 14 januari 2016 Officieel: http://www.goal.com/nl/news/545/primera-division/2016/01/14/19331442/transferverbod-real-%C3%A9n-atletico-madrid?ICID=HP_BN_3 Reageren
BoerTijger Geplaatst: 14 januari 2016 Rapport Geplaatst: 14 januari 2016 Nu nog Engeland een keer goed onderzoeken en het vertrouwen in de FIFA is weer een beetje gestegen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 17 februari 2016 Rapport Geplaatst: 17 februari 2016 http://www.ad.nl/ad/...-en-Olsen.dhtml Dom, arrogant of gewoon helemaal achterlijk? De échte voetbalfan weet waarom er hier drieduizend facepalms zouden moeten staan. Ik laat het echter bij deze bittere en cynische reactie. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 17 februari 2016 Rapport Geplaatst: 17 februari 2016 En het probleem is? Reageren
KoningJesper Geplaatst: 17 februari 2016 Rapport Geplaatst: 17 februari 2016 Ja vraag ik me ook af Ben blijkbaar geen échte voetbalfan Reageren
MegaPilot Geplaatst: 17 februari 2016 Rapport Geplaatst: 17 februari 2016 En het probleem is? Rik Coppens, 1957.Johan Cruyff, 1982. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 17 februari 2016 Rapport Geplaatst: 17 februari 2016 Aaah, op die manier. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 17 februari 2016 Rapport Geplaatst: 17 februari 2016 (bewerkt) En het probleem is? Rik Coppens, 1957.Johan Cruyff, 1982. Jij ben net zo grappig als die mensen van AD, Belgen die iets uitvinden op het voetbalveld? Blanchflower en McIlroy, 1 mei 1957. Rik Coppens en Andre Piters, 5 juni 1957. Bewerkt: 17 februari 2016 door FrankyFourFingers Reageren
MegaPilot Geplaatst: 17 februari 2016 Rapport Geplaatst: 17 februari 2016 Zat er dus een maandje naast, alleszins beter dan 25 jaar. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 17 februari 2016 Rapport Geplaatst: 17 februari 2016 Om even te mierenneuken: er wordt nergens gesuggereerd dat Cruijff en Olsen de eerste waren die dat trucje deden, voor zover je hun trucje al kan vergelijken met dat van Messi + Suarez. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 17 februari 2016 Rapport Geplaatst: 17 februari 2016 Om even te mierenneuken: er wordt nergens gesuggereerd dat Cruijff en Olsen de eerste waren die dat trucje deden, voor zover je hun trucje al kan vergelijken met dat van Messi + Suarez. Ik heb anders nergens(behalve op Extra Time) gelezen dat ze het op z'n Coppens deden(of die Blanchflower), maar altijd "op z'n Cruyffs". Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.