ERRWINS Geplaatst: 4 november 2014 Rapport Geplaatst: 4 november 2014 Ik moet toegeven dat ik steeds vaker vergeet dat er nog een woord is! Even beter opletten dus :$ Reageren
Dexist Geplaatst: 4 november 2014 Rapport Geplaatst: 4 november 2014 Geeft niks hoor verhoogd mijn win kansen weer! Heb elk woord nog kunnen inleven, en 1 woord zelfs in een keer goed . Tip: volg het hoofdtopic, dan krijg je direct een berichtje als Nyltje iets post. Reageren
Nyltje Geplaatst: 4 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2014 (bewerkt) Ik merk dat meer mensen inderdaad het woord niet inleveren. De eerste dagen was dat er soms 1 of niet, maar nu zijn het er vaak al 4 á 5. Erg jammer, ook mensen met hogere scores vergeten het vaak en zakken naar beneden. Ik wil het natuurlijk voorkomen, maar om iedereen nou steeds een bericht te sturen of steeds een statusupdate te doen zit er voor mij ook niet meer in. In het begin deed ik dat wel, om de deelnemers een beetje in te laten komen, maar nu moet je er zelf maar op letten. Bewerkt: 4 november 2014 door Nyltje Reageren
Visser23 Geplaatst: 5 november 2014 Rapport Geplaatst: 5 november 2014 Ik vind het niet erg, kom maar hier met die winst! Ook ik heb elke keer een woord kunnen inleveren Reageren
aron24 Geplaatst: 5 november 2014 Rapport Geplaatst: 5 november 2014 Nyltje wel blijven opletten, hé. Het was dan wel laat, maar toch. Reageren
Dexist Geplaatst: 23 januari 2015 Rapport Geplaatst: 23 januari 2015 Top. Op naar de finale . Hoe gaat de puntentelling? Krijg je per woord een bepaald aantal punten? Is de lengte van je woord belangrijk, of is het van belang dat je zoveel mogelijk maakt.? Reageren
Nyltje Geplaatst: 23 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 23 januari 2015 Top. Op naar de finale . Hoe gaat de puntentelling? Krijg je per woord een bepaald aantal punten? Is de lengte van je woord belangrijk, of is het van belang dat je zoveel mogelijk maakt.? Het gaat om het aantal woorden dat je met het gegeven woord kan maken. Je krijgt geen extra punten voor bepaalde woorden en de lengte maakt ook niks uit, het gaat om het aantal woorden dat je kunt verzinnen uit het gegeven woord. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.