MegaPilot Geplaatst: 24 september 2014 Rapport Geplaatst: 24 september 2014 Mocht dat wel het geval zijn, dan zal Apple ongetwijfeld een oplossing hebben daarvoor. Bijvoorbeeld een gratis vervangende toestel. Dat is geen oplossing en als het een grootschalig probleem is zeker niet haalbaar.Een nieuw toestel heeft net hetzelfde probleem. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 24 september 2014 Rapport Geplaatst: 24 september 2014 Mocht dat wel het geval zijn, dan zal Apple ongetwijfeld een oplossing hebben daarvoor. Bijvoorbeeld een gratis vervangende toestel. Dat is geen oplossing en als het een grootschalig probleem is zeker niet haalbaar.Een nieuw toestel heeft net hetzelfde probleem. Dat weet je niet. Ik bedoel, Apple kan zoiets wel vaker gedaan, hoor. En dan was het probleem wel volledig opgelost (simpelweg door nieuwe toestellen te produceren die in dit geval veel beter tegen buigen kunnen). But that's not the point. Apple weet altijd wel iets te verzinnen. Dat ben ik wel van ze gewend. Grootschalig is het allemaal wel, maar als er een bedrijf is dat van uitdagingen houdt dan is het Apple wel. En of je het nou gelooft of niet, dat maakt mij niet uit. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 24 september 2014 Rapport Geplaatst: 24 september 2014 (bewerkt) Dat weet je niet. Ik bedoel, Apple kan zoiets wel vaker gedaan, hoor. En dan was het probleem wel volledig opgelost (simpelweg door nieuwe toestellen te produceren die in dit geval veel beter tegen buigen kunnen). Dan mogen ze elke geproduceerde iPhone 6 vervangen? Niet haalbaar. But that's not the point. Apple weet altijd wel iets te verzinnen. Dat ben ik wel van ze gewend. Grootschalig is het allemaal wel, maar als er een bedrijf is dat van uitdagingen houdt dan is het Apple wel. En of je het nou gelooft of niet, dat maakt mij niet uit. Gaat me meer over financiële haalbaarheid. Bewerkt: 24 september 2014 door MegaPilot Reageren
Limbolander Geplaatst: 25 september 2014 Rapport Geplaatst: 25 september 2014 Sinds vorige week vrijdag de iPhone 6 64gb space grey in gebruik, bevalt goed tot nu toe! Enigtse nadeel is dat veel third party apps nog niet geupdate zijn en dus hardwarematig omhoog worden geschaald om het hele scherm te benutten, wat dus nog niet bepaald de 'retina HD' ervaring geeft, bijvoorbeeld met whatsapp en facebook. Schoonvader heeft de 6 plus 128gb, ook een erg chique apparaat, maar wel erg groot.. Dat is weer een klein nadeel t.o.v. Android. Ontwikkelaars moeten hun apps handmatig aanpassen inderdaad, net als bij de iPhone 5 destijds. Alleen zag je bij dat toestel met niet-aangepaste apps een zwarte balk boven en onder. Ik sta trouwens op de 270e plaats bij Dixons, dus ik ga komende vrijdag alsnog via de Apple Online Store m'n bestelling doen. Zelfde toestel ook: de iPhone 6 (64 GB) Space Gray. Ja inderdaad, duurde met de iPhone 5 toen ook veels te lang vooral met whatsapp, hopelijk is dat deze keer anders aangezien whatsapp door FB is overgenomen. Gelukkig heb ik het voordeel om op een duits adres te kunnen bestellen, aangezien je daar 2 weken terug al kon pre-orderen Reageren
ERRWINS Geplaatst: 25 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2014 Heb je dan het systeem wel in het Nederlands? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 25 september 2014 Rapport Geplaatst: 25 september 2014 Heb je dan het systeem wel in het Nederlands? Tuurlijk. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 25 september 2014 Rapport Geplaatst: 25 september 2014 Heb je dan het systeem wel in het Nederlands? Als je naar instellingen gaat, internationaal en dan taal kun je het gewoon aanpassen. Reageren
Sublime Geplaatst: 25 september 2014 Rapport Geplaatst: 25 september 2014 Onder het motto, will it bend: Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 25 september 2014 Rapport Geplaatst: 25 september 2014 Dixons hoeft in de toekomst geen voorbestellingen meer van mij verwachten. Heb vandaag bij Typhone.nl besteld en kreeg vier uurtjes later alweer een mailtje dat mijn iPhone 6 64 GB Space Gray morgen binnenkomt! Dat doet geen enkele webwinkel hen na. xD Reageren
ERRWINS Geplaatst: 25 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2014 Dat is zeker snel! @ filmpje Zonde Reageren
MegaPilot Geplaatst: 25 september 2014 Rapport Geplaatst: 25 september 2014 Dixons hoeft in de toekomst geen voorbestellingen meer van mij verwachten. Heb vandaag bij Typhone.nl besteld en kreeg vier uurtjes later alweer een mailtje dat mijn iPhone 6 64 GB Space Gray morgen binnenkomt! Dat doet geen enkele webwinkel hen na. xD Vreemd dat ze je de dag erna al van een toestel kunnen voorzien, hier moet je maanden wachten wil je de nieuwe iPhone verkrijgen(elk jaar hetzelfde liedje ).Blijkbaar toch ook ingezien dat 16 GB veel te weinig is? ^^ Vanaf dat je begint met series op je toestel te zetten is 32 GB al krapjes. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 25 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2014 Blijkbaar toch ook ingezien dat 16 GB veel te weinig is? ^^ Vanaf dat je begint met series op je toestel te zetten is 32 GB al krapjes. Netflix is daarvoor de uitkomst Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 25 september 2014 Rapport Geplaatst: 25 september 2014 Dixons hoeft in de toekomst geen voorbestellingen meer van mij verwachten. Heb vandaag bij Typhone.nl besteld en kreeg vier uurtjes later alweer een mailtje dat mijn iPhone 6 64 GB Space Gray morgen binnenkomt! Dat doet geen enkele webwinkel hen na. xD Vreemd dat ze je de dag erna al van een toestel kunnen voorzien, hier moet je maanden wachten wil je de nieuwe iPhone verkrijgen(elk jaar hetzelfde liedje ).Blijkbaar toch ook ingezien dat 16 GB veel te weinig is? ^^ Vanaf dat je begint met series op je toestel te zetten is 32 GB al krapjes. Inderdaad erg vreemd. Een medewerker van Typhone zei het nog vóór ik de iPhone bestelde (omdat hij me onlangs een artikel aanleverde over de nachtlevering door hen voor op mijn blog, hebben we nu nog wat contact over en weer) dat ze hem op voorraad hebben en zaterdag of na het weekend nog konden gaan leveren als ik hem vandaag zou bestellen. Geloofde het eerst niet, maar ik had zoiets van "ach, alles beter dan bij Dixons toch?", en dus kreeg ik vier uur later een mail dat hij naar PostNL gestuurd is. Hoezo blijkbaar trouwens? Bij Dixons had ik ook de 64 GB-variant besteld. Ik weet ook wel hoe verschrikkelijk het is om zo weinig - of zelfs minder - opslagruimte te hebben. Mijn huidige iPhone heeft slechts 8 GB, waarvan 5,4 GB user-accessible is. Omdat Apple met de iPhone 6 (Plus) de 32 GB-variant geschrapt heeft besloot ik gelijk voor 64 GB te gaan, want die kost evenveel als wat de 32 GB iPhone 5s eerst kostte. Voor Apple's doen een koopje dus! xD Maar ik ben wel blij dat ik nu voor 64 GB ben gegaan, want ik heb zoveel apps die ik niet heb kunnen installeren op m'n 4S. En als ik er op dit moment nog al m'n muziek op zet, dan past nog niet eens alles erop. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 25 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2014 Vergeleken met je 4S is de iPhone 6 echt mega groot. Ik hoop voor je dat ie bevalt Reageren
MegaPilot Geplaatst: 25 september 2014 Rapport Geplaatst: 25 september 2014 Netflix is daarvoor de uitkomst In de trein is je verbinding daarvoor niet goed genoeg en sowieso verbruikt dat teveel MB. Hoezo blijkbaar trouwens? Omdat je daarvoor een 8 GB iPhone had, zou ik dus nooit mee toekomen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.