Jump to content

Apple


ERRWINS

Recommended Posts

De lanceringen van de iPhone zijn ook niet meer wat het zijn geweest. In Amerika krijg je steeds meer (illegal aliens?) Aziaten in de rij die blijkbaar zijn gesjaakt voor wat geld om in de rij te gaan staan en na aanschaf weer in te leveren. Al geeft niemand het toe worden de iPhones waarschijnlijk naar China verscheept waar de iPhone 6 voorlopig nog niet te koop is. Zeer aparte ontwikkeling. Laat ook weer zien hoe divers land de USA is en wat mensen niet doen om wat geld te verdienen.

Ik wist wel dat er betaald mensen in de rij stonden maar dit was dan alleen om even een plekje voor iemand anders bezet te houden als degene weg was of geen zin had om dagen in de rij te staan. Met die Chinezen in de rij wordt het wel een rare lancering.

Twijfel ook nog of ik een nieuwe iPhone koop. Heb tot nu toe altijd zwarte/donkere iPhones gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 500
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    110

  • Davedavy

    71

  • Grand Theft Auto TOM

    69

  • MegaPilot

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Niet erg betrouwbaar, vind ik. Want bij deze is er amper schade zichtbaar bij dezelfde soort test, laat staan aan het scherm:
Komt omdat de iPhone hier goed valt. En een gladde ondergrond, doet er ook veel aan. iPhones zijn brak als het op vallen aankomt, altijd al geweest.
Link to comment
Delen op andere websites

Niet erg betrouwbaar, vind ik. Want bij deze is er amper schade zichtbaar bij dezelfde soort test, laat staan aan het scherm:
Komt omdat de iPhone hier goed valt. En een gladde ondergrond, doet er ook veel aan. iPhones zijn brak als het op vallen aankomt, altijd al geweest.

En als ik zeg dat dat bij andere smartphones net zo is wordt dat zeker weer genegeerd?

Want het is net zo erg bij al die andere meuk, hoor. De iPhone 4 en 4S zijn hierop een uitzondering vanwege de achterkant dat van glas is. De overige toestellen hebben het niet. Natuurlijk kan het scherm snel breken, maar dat is met de meeste andere smartphones precies hetzelfde. Sommige hebben net wat sterker glas, maar onbreekbaar zijn ze niet. Die tests zijn verder ook niet gebaseerd op hoe het er in het dagelijkse leven aan toe gaat. De beste manier om het te testen is door gewoon te doen wat je normaal doet en als de telefoon dan valt zie je gelijk het resultaat. Hoe gek het ook mag klinken, het is echt zo. Ik bedoel, heb je ooit een smartphone bewust op een hoogte van bijvoorbeeld 1 meter laten vallen in plaats van 1,23 meter? Je weet nooit hoe en waar een apparaat terecht komt, dat maakt die testen zo nutteloos. :puh:

Daarom bekijk ik al die video's ook met een korreltje zout. xD

Link to comment
Delen op andere websites

En als ik zeg dat dat bij andere smartphones net zo is wordt dat zeker weer genegeerd?

Hoezo weer?

Ik heb overigens droptests van Lumia's gezien die me werkelijk verbaasden.

Omdat er altijd wordt gezegd dat het nergens op slaat wat ik zeg. Alsof ik maar wat zeg, snap je?

Ik zei trouwens 'genegeerd' terwijl ik eigenlijk een andere term zoek waar ik zo even niet op kan komen... :$

Ik zit zelf nog in de haren met de kleur, grijs of goud. Keuzes, keuzes keuzes :(

Grijs :D

Ik heb voor m'n nieuwe iPhone 6 Space Gray (jawel, ik heb 'm besteld, kan hem vrijdag op gaan halen) gekozen. :D

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Space Gray is de zwarte met de grijze achterkant toch?

In feiten is die nu helemaal grijs, ik denk dat ik vrijdag voor goud ga en indien niet beschikbaar space grey, alhoewel ik de goudkleur op de 5S een stuk beter vind passen dan bij de 6 waar de kleur wel heel erg aanwezig is.

Overigens, het klinkt raar maar ik heb altijd ervaren dat witte telefoons (voorkant) lang niet zo warm worden als een zwarte in de zon. Niet dat dat meespeelt, maar toch :puh:

#Firstworldproblems

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Overigens, het klinkt raar maar ik heb altijd ervaren dat witte telefoons (voorkant) lang niet zo warm worden als een zwarte in de zon. Niet dat dat meespeelt, maar toch :puh:

#Firstworldproblems

Zo gek is dat helemaal niet hoor :puh: Zwart houdt de warmte vast en wit weerkaatst het licht.

Net als met auto's, in warme landen valt me het aantal auto's met een lichte kleur vaak op.

Bewerkt: door im_ruben
Link to comment
Delen op andere websites

Overigens, het klinkt raar maar ik heb altijd ervaren dat witte telefoons (voorkant) lang niet zo warm worden als een zwarte in de zon. Niet dat dat meespeelt, maar toch :puh:

#Firstworldproblems

Zo gek is dat helemaal niet hoor :puh: Zwart houdt de warmte vast en wit weerkaatst het licht.

Net als met auto's, in warme landen valt me het aantal auto's met een lichte kleur vaak op.

Dat weet ik maar het verschil (ondanks het kleine stukje wit/zwart) is echt enorm op een zomerse dag :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Space Gray is de zwarte met de grijze achterkant toch?

In feiten is die nu helemaal grijs, ik denk dat ik vrijdag voor goud ga en indien niet beschikbaar space grey, alhoewel ik de goudkleur op de 5S een stuk beter vind passen dan bij de 6 waar de kleur wel heel erg aanwezig is.

Overigens, het klinkt raar maar ik heb altijd ervaren dat witte telefoons (voorkant) lang niet zo warm worden als een zwarte in de zon. Niet dat dat meespeelt, maar toch :puh:

#Firstworldproblems

Ik heb de zilverkleurige 5S met wit. Ik vind dat persoonlijke de mooiste combinatie qua kleuren, ook op de iPhone 6.

Wat ik wel jammer vind, is dat het goud van de iPhone 6 mat is.

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

Space Gray is de zwarte met de grijze achterkant toch?

In feiten is die nu helemaal grijs, ik denk dat ik vrijdag voor goud ga en indien niet beschikbaar space grey, alhoewel ik de goudkleur op de 5S een stuk beter vind passen dan bij de 6 waar de kleur wel heel erg aanwezig is.

Overigens, het klinkt raar maar ik heb altijd ervaren dat witte telefoons (voorkant) lang niet zo warm worden als een zwarte in de zon. Niet dat dat meespeelt, maar toch :puh:

#Firstworldproblems

Grijs? Voorkant is helemaal zwart, achterkant is wat donkerder grijs. En dat is dus Space (zwart) Gray (grijs). :)

--

Het is overigens inderdaad zo dat zwart eerder warm lijkt te worden dan wit. Tenminste, ik heb dat weleens ervaren. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Kopen jullie elk jaar een nieuwe iphone ofzo? Dure hobby zo, zelfs met doorverkoop van je oude iPhone is dat wss iets van 400 per jaar?

Heb mijn 5S kunnen verpatsen voor 500, (nieuwstaat) heb hem sinds dag 1 in een hoesje gedaan met cover ed. Dan zou er 200 overblijven, aangezien ik nog een giftcard kreeg bij mijn Mac van 130 blijft er voor mij nog maar 60 euro over dat ik bij moet lappen. Nou een koopje.

Grijs? Voorkant is helemaal zwart, achterkant is wat donkerder grijs. En dat is dus Space (zwart) Gray (grijs). :)

Ja maar de voorkant is altijd 90% zwart omdat er een scherm op zit.

:7

Overigens, is een algemeen Apple topic niet beter? Het iCloud/iOS topic is in principe al een half Apple topic.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...