Jump to content

Apple


ERRWINS

Recommended Posts

Dixons hoeft in de toekomst geen voorbestellingen meer van mij verwachten. Heb vandaag bij Typhone.nl besteld en kreeg vier uurtjes later alweer een mailtje dat mijn iPhone 6 64 GB Space Gray morgen binnenkomt! :D Dat doet geen enkele webwinkel hen na. xD

Dixons is ook een ballentent, enigste voordeel is 3 jaar garantie maar voor de rest is het ruk.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 500
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    110

  • Davedavy

    71

  • Grand Theft Auto TOM

    69

  • MegaPilot

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Morgenvroeg een poginkje wagen bij de lokale APR, hopelijk hebben ze mijn model nog :')

Welke? Want de meeste zijn echt niet zo snel met de nieuwe iphone binnen krijgen haha.

Ik reis dagelijks met wifi in de trein, maar het is zo onstabiel dat ik er geeneens meer op ga.

Link to comment
Delen op andere websites

Morgenvroeg een poginkje wagen bij de lokale APR, hopelijk hebben ze mijn model nog :')

Welke? Want de meeste zijn echt niet zo snel met de nieuwe iphone binnen krijgen haha.

Ik reis dagelijks met wifi in de trein, maar het is zo onstabiel dat ik er geeneens meer op ga.

Het is nu inderdaad heel lastig om aan een nieuwe iPhone te komen, zelfs bij APR's. Ik heb de mijne vandaag bij Typhone.nl besteld en krijg hem morgen nog binnen (heb al een Track&Trace-nummer, dus het is officiëel). Ze zijn er ook relatief goed leverbaar. Levertijd is nu wel ietsjes verschoven naar zaterdag/begin volgende week, maar dat moet geen probleem zijn. Mocht je geen geluk hebben bij die lokale APR, Davy, probeer het dan eens bij Typhone. Niet geschoten is altijd mis. :puh:

Overigens over wifi in de trein, dit is inderdaad heel onstabiel. Wou vandaag nog een update voor een app binnenhalen van slechts 4 MB groot ofzo. Dit duurde zo lang dat ik maar uitgelogd ben en overschakelde op mobiel internet, wat echt een stuk sneller is. Wel 3G, maar 4G biedt Simpel, mijn provider, toch (nog) niet aan helaas. En m'n 4S ondersteunt dit niet, maar dát probleem is vanaf morgen toch al verleden tijd. :)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk maar uit met 4G, het gaat zo snel dat je MB's er doorheen vliegen :puh:

Toen mijn Z1 nog werkte gebruikt ik constant 4G en kwam altijd netjes uit met mijn 2GB. Het is puur hoeveel crap je binnentrekt en streamt.

Gelukkig is mijn wifi thuis wel sneller als 4G (70Mbit)

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, bij mij kan ik al blij zijn dat mijn Wifi het doet, Ziggo heeft een brakke Ubee gegeven.

Dat was ook zo'n beetje de reden dat ik toen zoveel gebruik had, ik streamde onbewust veel op 4g en nog eens op hd kwaliteit.

Nu mijn youtube app geblokkeerd van mobiel netwerk en nu val ik weer ruim binnen mijn bundel, ook updaten via mobiel netwerk is voor mij een grote nee.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu mijn youtube app geblokkeerd van mobiel netwerk

Snap niet waarom zoiets nodig zou moeten zijn. Misschien handig als het voor je kind is die careless tientallen video's streamt, maar je kan zelf toch wel logisch nadenken en niet achterlijk veel streamen en daarnaast zo nu en dan je bundel verbruik checken.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk maar uit met 4G, het gaat zo snel dat je MB's er doorheen vliegen :puh:

Toen mijn Z1 nog werkte gebruikt ik constant 4G en kwam altijd netjes uit met mijn 2GB. Het is puur hoeveel crap je binnentrekt en streamt.

Gelukkig is mijn wifi thuis wel sneller als 4G (70Mbit)

Ik heb sinds kort wifi weer aan omdat ik bijna aan mijn 4GB zit per maand, wat me normaal niet lukt.

Link to comment
Delen op andere websites

Snap niet waarom zoiets nodig zou moeten zijn. Misschien handig als het voor je kind is die careless tientallen video's streamt, maar je kan zelf toch wel logisch nadenken en niet achterlijk veel streamen en daarnaast zo nu en dan je bundel verbruik checken.

Tja, misschien omdat ik eerste streamde in hoge kwaliteit op Wifi, maar omdat de brakke Ubee modem ieder moment van de dag ermee kapt voor weet ik wanneer.

En dus onbewust verder teer op een 4G netwerk en zo in een paar minuten al 50-100mb wegslurp, na een paar minuten kickt de Ubee er weer in maar pas zo laat dat het filmpje al volledig geladen is op 4G, omdat ik filmpjes kijk was het dus ook niet zichtbaar dat ik tijdelijk op 4G zat omdat die balk dan weg is.

Omdat Vodafone de verbruik app toentertijd niet goed update voor mijn abonnement, en daardoor ook geen smsjes verstuurde, ging ik er dus ruim over.

Heeft dus niks met achterlijk veel streamen te maken, of niet logisch nadenken, maar de schuld van zowel Ziggo voor een slechte modem als wel Vodafone voor het niet op de hoogte stellen.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...