Jump to content

Apple


ERRWINS

Recommended Posts

Morgenvroeg een poginkje wagen bij de lokale APR, hopelijk hebben ze mijn model nog :')

Welke? Want de meeste zijn echt niet zo snel met de nieuwe iphone binnen krijgen haha.

Ik reis dagelijks met wifi in de trein, maar het is zo onstabiel dat ik er geeneens meer op ga.

Bij Amac, ze zouden in elke winkel een kleine voorraad hebben dus ik probeer het zometeen bij de openingstijd even. Anders bestel ik hem direct.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 500
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    110

  • Davedavy

    71

  • Grand Theft Auto TOM

    69

  • MegaPilot

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hmm, bij mij kan ik al blij zijn dat mijn Wifi het doet, Ziggo heeft een brakke Ubee gegeven.

Hier precies hetzelfde! Dat modem herstart zich om de 5 minuten en verbinding valt weg om de haverklap. Verbinden met een MacBook duurt 10 min en met andere Apple producten kan die ook al niet zo goed overweg. En naast dat is de WiFi snelheid tergent laag met dat rot modem. Moet maar eens een aparte draadloze router kopen..

Edit:

Woops dubbelpost.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Hier precies hetzelfde! Dat modem herstart zich om de 5 minuten en verbinding valt weg om de haverklap. Verbinden met een MacBook duurt 10 min en met andere Apple producten kan die ook al niet zo goed overweg. En naast dat is de WiFi snelheid tergent laag met dat rot modem. Moet maar eens een aparte draadloze router kopen..

Edit:

Woops dubbelpost.

Spijtig om te zeggen, maar ik ben blij dat ik niet de enigste ben :(

Ik moet zeggen dat ik wel snel kan verbinden via Wifi en als het werkt, werkt het aardig goed, behalve het bereik, die is ook relatief ruk.

Soms is enkel de Wifi weg, en kan ik bedraad gewoon door werken, Wifi komt dan een paar minuten later weer terug voor onbepaalde tijd.

En soms gebeurd het dat me gehele internet pleiten is, dus ook bedraad doet het dan niet, en dan kan ik 10 minuten wachten tot ie het weer eens doet.

Maar het probleem is dat ie er altijd uit ligt als ik even internet moet hebben, bijvoorbeeld als ik wil downloaden of als ik mijn fap browser opstart.

Echt vervelend, en nog vervelender is dat je die domme Ubee niet kan vervangen voor een andere modem, en Ziggo scheept ons af met hun slimme tips.

Om het nog ietsje on topic te houden, mijn Apple producten werken er verder prima mee, gelukkig niet dat Whatsappjes 10 minuten later aan komen of iets.

Ook heb ik mijn Mac Mini zowel bedraad als draadloos via Wifi 5ghz, bedraad voor snelheid en betrouwbaarheid en draadloos zodat ik ook locatie bepaling kan gebruiken.

Heb je een tablet of iets waarmee je Ziggo tv kijkt?

Heb je er ook last van dat het beeld vast blijft zitten en later doorgaat maar geluid/beeld synchronisatie niet meer klopt?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je een tablet of iets waarmee je Ziggo tv kijkt?

Heb je er ook last van dat het beeld vast blijft zitten en later doorgaat maar geluid/beeld synchronisatie niet meer klopt?

Zelfs op mijn TV loopt het beeld voor op het geluid, laat staan die App. Volgens die app heb ik geen TV abonnement wat dus wel is. Overigens herken ik me in heel veel problemen die jij beschrijft. Maar helaas heb ik dan weer wel dat appjes niet worden verstuurd. Connectie op iOS apparaten valt mee maar mijn MacBook, niet normaal.

Ik heb ook vaak dat de verbinding plots helemaal weg valt, en ook wel vaker dat het hele draadloze aspect wegvalt en geeneens meer terug komt. Dan kom ik alles weer aan het resetten en opnieuw in te stellen, wat vrij irritant is omdat ik een aantal statische IP adressen moet toewijzen en dus bijv. mijn camera buiten weer moet afschroeven, met kabel aansluiten enzovoort.

Kortom, niks mis met Ziggo, maar dat Ubee modem is pure poep.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan een nieuwe modem vragen. De oude experiabox die wij vroeger hadden viel ook spontaan uit, maar nu er een nieuwe staat blijft hij toch al lang werken.

Je kan in de Youtube app trouwens de kwaliteit van de video instellen, maar deze wordt wel weer gereset na het sluiten van de app :(.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo niet? Als je een bruikleen modem hebt zeg je gewoon, dat ding is schijt en ik wil een nieuwe.

Dat heb ik al geprobeerd maar dan starten ze weer hun procedure, waar je overigens stront ziek van word. Elke keer als ik bel weer hetzelfde.

Restart het modem eens.

Probeer een ander kanaal.

Zitten de kabels wel goed.

Zijn er stoorbronnen.

Staat het modem achter een groot object zoals een TV? (:7)

En naast dat komt er voordat je een nieuw modem krijgt ook eerst een monteur met z'n laptopje (vaak helemaal niet kundig). En dan moet ik maar zorgen dat het probleem zich op DAT moment voor doet, terwijl het voor het zelfde geld dan weer goed werkt..

Link to comment
Delen op andere websites

Idd, het gaat echt niet makkelijk, je komt in een molen en met dit probleem blijf je erin zitten.

Zit er zelfs over na te denken om mijn internet te upgraden naar 80mbit, als ik dan een goede modem krijg is dat alleen maar meegenomen.

Maar ik zou dit niet hoeven doen als Ziggo fatsoenlijke modems uitdeelde, mijn moeder is al jaren bij Ziggo en heeft een andere simpele modem maar internet werkt altijd.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Lap tekst

Aha. Dat verklaart een hoop.

Ik heb zelf ook Ziggo en het enige probleem waar ik last van had/heb is het niet ontvangen van berichten in standby modus. Wanneer mijn telefoon naast me ligt en iemand whatsappt mij, krijg ik geen melding. Op het moment dat ik de telefoon unlock en/of Whatsapp open krijg ik ineens alle berichten binnen. Berichten die ik al een half uur eerder hoorde te krijgen.

Edit, laten we weer ontopic gaan ? :v

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

http://tweakers.net/...e-iphone-6.html

Een goede review van de iPhone 6. Ik moet zeggen dat ik, t.o.v. de iPhone 5S, de nieuwe iPhone niet echt mooi vind. De 5S vond ik er echt solide uit zien (ik heb de 5S serieus ook in gedachte genomen toen ik een nieuwe smartphone wilde gaan kopen om die reden).

Ik heb de iPhone 5s zelf niet gehad, maar wel een paar keer vastgehouden. En ik moet eerlijk zeggen dat hij robuuster aanvoelt dan de iPhone 6. Maar qua looks vind ik de iPhone 6 weer mooier. Kwestie van persoonlijke smaak natuurlijk. :)

Link to comment
Delen op andere websites

http://tweakers.net/...e-iphone-6.html

Een goede review van de iPhone 6. Ik moet zeggen dat ik, t.o.v. de iPhone 5S, de nieuwe iPhone niet echt mooi vind. De 5S vond ik er echt solide uit zien (ik heb de 5S serieus ook in gedachte genomen toen ik een nieuwe smartphone wilde gaan kopen om die reden).

Ik heb de iPhone 5s zelf niet gehad, maar wel een paar keer vastgehouden. En ik moet eerlijk zeggen dat hij robuuster aanvoelt dan de iPhone 6. Maar qua looks vind ik de iPhone 6 weer mooier. Kwestie van persoonlijke smaak natuurlijk. :)

Ik bekeek ook je 120fps filmpje op FB. Dat 120/240 fps filmen vind ik wel een mooie feature (de mijne filmt 30 fps op 1080p). Vooral bij bewegende beelden komt dat van pas (water of een filmpje vanuit de auto :puh:)

Wel oppassen dat je je telefoon niet verbuigt by the way ^^

Link to comment
Delen op andere websites

http://tweakers.net/...e-iphone-6.html

Een goede review van de iPhone 6. Ik moet zeggen dat ik, t.o.v. de iPhone 5S, de nieuwe iPhone niet echt mooi vind. De 5S vond ik er echt solide uit zien (ik heb de 5S serieus ook in gedachte genomen toen ik een nieuwe smartphone wilde gaan kopen om die reden).

Ik heb de iPhone 5s zelf niet gehad, maar wel een paar keer vastgehouden. En ik moet eerlijk zeggen dat hij robuuster aanvoelt dan de iPhone 6. Maar qua looks vind ik de iPhone 6 weer mooier. Kwestie van persoonlijke smaak natuurlijk. :)

Ik bekeek ook je 120fps filmpje op FB. Dat 120/240 fps filmen vind ik wel een mooie feature (de mijne filmt 30 fps op 1080p). Vooral bij bewegende beelden komt dat van pas (water of een filmpje vanuit de auto :puh:)

Wel oppassen dat je je telefoon niet verbuigt by the way ^^

Haha, slowmotion is in mijn ogen ook een killerfeature. :puh: Al is het weer niet iets dat ik vaak zal gebruiken, behalve nu vooral om het allemaal uit te proberen enzo. Standaard kun je met 30 fps inderdaad in 1080p filmen, bij de iPhone 6 is daar 60 fps bij gekomen (1080p). Wel is mij opgevallen dat slowmotion trouwens erg veel ruis toont wanneer je het binnenshuis uitprobeert. Ik ga dus nog van zulke video's maken als ik buiten ben. :)

Enne, ik zal m'n iPhone 6 echt niet verbuigen, hoor. Ik ben wat dat betreft heel voorzichtig en dan is het ook nog eens geen iPhone 6 Plus. Daarnaast concludeerde Consumer Reports dat al die berichten over verbogen iPhones niet meer dan een mediahype is. Ze proberen je te laten denken dat het probleem erger is dan het daadwerkelijk is. Slechts een paar mensen hadden er last van en dan waren dat ook nog eens iPhone 6 Plus-gebruikers. iPhones worden altijd heel goed getest door Apple. Zie ook het nieuwsbericht van MacRumors. :)

Ik heb op dit moment de iPhone 5S en ik vind de 6 juist mooier. Iedereen had hetzelfde toen twee jaar geleden Apple de iPhone 5 aankondigde, iedereen vond het maar een spuuglelijk ding. En nu hebben we weer hetzelfde.

Viel mij ook al op, ja. Het was met de iPhone 5 vooral zo dat mensen het geen vooruitgang vonden qua design en nu met iPhone 6 precies hetzelfde. Vind ik nogal kort door de bocht, want juist de iPhone 6 is in mijn ogen een enorm verschil. Misschien dat het bij de voorkant wat minder opvalt, maar de zijkanten en achterkant zien er een stuk anders uit. Ik vind het in ieder geval een prachtig dingetje! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...