Jump to content

Apple


ERRWINS

Recommended Posts

  • Reacties 500
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    110

  • Davedavy

    71

  • Grand Theft Auto TOM

    69

  • MegaPilot

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

De iPhone 6 vind ik pas echt interessant. Zodra hij in Nederland beschikbaar is (én ik het geld bij elkaar heb) ga ik 'm gelijk kopen! :D De Apple Watch ziet er overigens ook uit als een product dat in mijn ogen beter aan zal slaan dan Samsung's variant ervan. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De iPhone 6 vind ik pas echt interessant. Zodra hij in Nederland beschikbaar is (én ik het geld bij elkaar heb) ga ik 'm gelijk kopen! :D De Apple Watch ziet er overigens ook uit als een product dat in mijn ogen beter aan zal slaan dan Samsung's variant ervan. :puh:

De iPhone zal ik zeer binnenkort mogen verkennen dankzij een maat van me maar er vallen me direct een paar dingen op. De randen zijn weer rond zoals de eerste iPhone het had en dat vind ik persoonlijk toch wel jammer. De camera beweegt mee zodat je een stabiele video krijgt, dat is natuurlijk heel vet maar wel wat achterhaalt. Ook steekt de camera uit, iets wat ik als een nadeel ervaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Apple laat met de AppleWatch zien dat ze vér voor lopen op de andere 'smart' watch producenten. De technologie is in geen één andere watch te vinden. Geruchten lijken dus te kloppen dat Samsung en dergelijke zijn gaan produceren na de geruchten over de iWatch. Het heeft gewoon een heleboel functies waar ook écht over nagedacht is, het is geen verkleinde iPhone maar een verlengde van je huidige smartphone met een boel slimme toevoegingen. De fitness en health functionaliteiten maken een heleboel specifiek fitness-gerichte horloges overbodig, alleen de betaalbare zullen blijven. Apple heeft een 'revolutionair' product met de AppleWatch en dit kan wel (eindelijk) weer eens wat goeds doen voor Apple. De Samsung smartwatches waren meer een 'evolutie' die wat meer functionaliteiten bracht dan bijvoorbeeld de Pebble.

Ik ben zeer enthousiast over de AppleWatch, ben ook zeker van plan om er een te gaan kopen. Het maakt het -in mijn ogen- ook weer wat socialer, even op je horloge kijken in plaats van die smartphone uit je broek halen, groots is het verschil misschien niet maar wel een detail.

ApplePay is voor ons nog niet interessant maar dit is ook weer een grote verandering of dit gebied. Het voegt niet alleen een geinigheidje toe, het levert ook een heleboel voordelen op. Het is een stuk makkelijker en sneller, maar ook veiliger! Telefoon verloren? Blokkeer de betaalfunctie op je telefoon in plaats van de pas te blokkeren.

De streaming was teleurstellend, presentatie overall was goed!

Link to comment
Delen op andere websites

De iPhone 6 vind ik pas echt interessant. Zodra hij in Nederland beschikbaar is (én ik het geld bij elkaar heb) ga ik 'm gelijk kopen! :D De Apple Watch ziet er overigens ook uit als een product dat in mijn ogen beter aan zal slaan dan Samsung's variant ervan. :puh:

De iPhone zal ik zeer binnenkort mogen verkennen dankzij een maat van me maar er vallen me direct een paar dingen op. De randen zijn weer rond zoals de eerste iPhone het had en dat vind ik persoonlijk toch wel jammer. De camera beweegt mee zodat je een stabiele video krijgt, dat is natuurlijk heel vet maar wel wat achterhaalt. Ook steekt de camera uit, iets wat ik als een nadeel ervaar.

Die meebewegende camera komt alleen voor bij de iPhone 6 Plus, even voor de duidelijkheid. De gewone iPhone 6 heeft gewoon een digitale stabilisatiefunctie. Zo missen er op dat toestel nog wel meer functies, zoals de nieuwe landschapsweergave. Aan de ene kant best jammer, maar 't is gelukkig niet echt een functie waar ik voor warm loop. :puh:

Overigens vind ik het nieuwe design juist heel mooi. Dat ronde geeft de iPhone toch een solide gevoel, maar het voelt niet zo hoekig aan als de iPhone 4 t/m 5s. Kan mijn ervaring zijn natuurlijk, omdat ik de iPhone 3G heb gehad. En de iPhone 6 lijkt in geen enkel opzicht op dat ding, maar het idee erachter is volgens mij vergelijkbaar. Die uitstekende camera vind ik dan wel weer een minpunt inderdaad. De iPod touch 5G heeft dat ook en je merkt gelijk het nadeel ervan: wanneer je hem op een plat oppervlak legt en je wilt iets typen, dan loop je flink wat risico op schade omdat het steeds heen en weer klapt. Wel een beetje jammer dus... Maar dat is dan maar een kwestie van rekening mee houden, bijvoorbeeld door een hoesje te nemen. Verpest het design, maar als je veel typt met je iPhone op je bureau of een tafel, dan zul je toch moeten ben ik bang. :$

Apple laat met de AppleWatch zien dat ze vér voor lopen op de andere 'smart' watch producenten. De technologie is in geen één andere watch te vinden. Geruchten lijken dus te kloppen dat Samsung en dergelijke zijn gaan produceren na de geruchten over de iWatch. Het heeft gewoon een heleboel functies waar ook écht over nagedacht is, het is geen verkleinde iPhone maar een verlengde van je huidige smartphone met een boel slimme toevoegingen. De fitness en health functionaliteiten maken een heleboel specifiek fitness-gerichte horloges overbodig, alleen de betaalbare zullen blijven. Apple heeft een 'revolutionair' product met de AppleWatch en dit kan wel (eindelijk) weer eens wat goeds doen voor Apple. De Samsung smartwatches waren meer een 'evolutie' die wat meer functionaliteiten bracht dan bijvoorbeeld de Pebble.

Ik ben zeer enthousiast over de AppleWatch, ben ook zeker van plan om er een te gaan kopen. Het maakt het -in mijn ogen- ook weer wat socialer, even op je horloge kijken in plaats van die smartphone uit je broek halen, groots is het verschil misschien niet maar wel een detail.

ApplePay is voor ons nog niet interessant maar dit is ook weer een grote verandering of dit gebied. Het voegt niet alleen een geinigheidje toe, het levert ook een heleboel voordelen op. Het is een stuk makkelijker en sneller, maar ook veiliger! Telefoon verloren? Blokkeer de betaalfunctie op je telefoon in plaats van de pas te blokkeren.

De streaming was teleurstellend, presentatie overall was goed!

Hier sluit ik me volledig bij aan. Toch iemand die trouwens die voordelen in ziet, terwijl ik had verwacht dat velen zouden gaan zeuren dat het onnodig is.

Ik ben het er vooral mee eens dat de Apple Watch een sprong verder is ten opzichte van de concurrentie. Maar dit is dus waarom Apple vaak wat later is met dergelijke zaken. Ze willen eerst zien hoe de concurrentie het doet en fouten die ze maken proberen ze dan te voorkomen. Met als resultaat een apparaat dat doet wat het moet doen. "It just works" lijkt me hierbij wel toepasselijk. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Apple laat met de AppleWatch zien dat ze vér voor lopen op de andere 'smart' watch producenten. De technologie is in geen één andere watch te vinden. Geruchten lijken dus te kloppen dat Samsung en dergelijke zijn gaan produceren na de geruchten over de iWatch. Het heeft gewoon een heleboel functies waar ook écht over nagedacht is, het is geen verkleinde iPhone maar een verlengde van je huidige smartphone met een boel slimme toevoegingen. De fitness en health functionaliteiten maken een heleboel specifiek fitness-gerichte horloges overbodig, alleen de betaalbare zullen blijven. Apple heeft een 'revolutionair' product met de AppleWatch en dit kan wel (eindelijk) weer eens wat goeds doen voor Apple. De Samsung smartwatches waren meer een 'evolutie' die wat meer functionaliteiten bracht dan bijvoorbeeld de Pebble.

Ik ben zeer enthousiast over de AppleWatch, ben ook zeker van plan om er een te gaan kopen. Het maakt het -in mijn ogen- ook weer wat socialer, even op je horloge kijken in plaats van die smartphone uit je broek halen, groots is het verschil misschien niet maar wel een detail.

ApplePay is voor ons nog niet interessant maar dit is ook weer een grote verandering of dit gebied. Het voegt niet alleen een geinigheidje toe, het levert ook een heleboel voordelen op. Het is een stuk makkelijker en sneller, maar ook veiliger! Telefoon verloren? Blokkeer de betaalfunctie op je telefoon in plaats van de pas te blokkeren.

De streaming was teleurstellend, presentatie overall was goed!

Ik ben het volledig met je eens. Nu de Watch is (officieel) is aangekondigd, kun je pas zien hoe bang andere bedrijven waren om hun marktaandeel te zien dalen. Apple heeft een goed product weten te maken die er stijlvol uit ziet en volop nieuwe functionaliteiten bezit. Puik werk zeg ik dan maar en wanneer het in de winkels ligt, ben ik in Amsterdam te vinden om het te gaan testen. Aanschaffen is voor mij nog niet aan de orde aangezien ik het geld er (nog) niet voor over heb.

De Pay functie is inderdaad handig alleen is het voor nu jammer dat het met credit cards werkt. Natuurlijk is het handig voor Amerika waar alles tegenwoordig via zo'n kaart gaat maar hier in Europa is dat geval minder. Misschien komt er een ontwikkelaar die er iets op verzint in combinatie met de Touch ID.

@ hierboven:

Apple heeft niet zo zeer gekeken naar de concurrenten en hun fouten maar zijn volledig hun eigen gang gegaan (vermoed ik). Het product wat er uiteindelijk uit is gekomen, is op zijn zachts gezegd: waanzinnig.

Zou jij de iPhone 6 overwegen, Tom? Gezien de prijs en de grootte?

Link to comment
Delen op andere websites

@ hierboven:

Apple heeft niet zo zeer gekeken naar de concurrenten en hun fouten maar zijn volledig hun eigen gang gegaan (vermoed ik). Het product wat er uiteindelijk uit is gekomen, is op zijn zachts gezegd: waanzinnig.

Zou jij de iPhone 6 overwegen, Tom? Gezien de prijs en de grootte?

Dat ook inderdaad. Apple's visie is namelijk wel altijd zo geweest dat ze volledig hun eigen ideeën uit willen werken. Maar ik denk dat de concurrentie ook een beetje een rol heeft gespeeld bij het perfectioneren van hun producten.

Ik ga de iPhone 6 toch nemen ja. Daarstraks zei ik nog voor de 5s te gaan, maar na de keynote was ik meteen verkocht! :D Hij is gelukkig niet duurder dan de iPhone 5s voorheen. Sterker nog, je krijgt nu voor €100 minder een 64 GB-model. Dat vind ik toch wel heel netjes van Apple, eerlijk gezegd. Er is nu ook geen 32 GB meer beschikbaar; voor 16 GB betaal je €699, voor 64 GB €799 en voor 128 GB (jawel, 128 GB!) €899. Voor de iPhone 6 Plus betaal je natuurlijk meer en je krijgt ook wat meer, maar ik zal dik tevreden zijn met het gewone model. Ziet er gelikt uit vind ik, en de specs zijn om van te smullen! En aan die grootte kan ik wel wennen. Want mocht je het gemist hebben, Apple heeft een functie voor de iPhone 6 aangekondigd waarbij je met twee tikken op de Touch ID-sensor een app naar beneden kunt laten scrollen. Zo kun je alsog overal bij, zonder twee handen te moeten gebruiken. Dit vind ik persoonlijk nou weer iets dat alleen Apple zou kunnen bedenken. Wellicht overdrijf ik nu, maar zij staan nog altijd bekend als bedrijf dat om haar gebruikers geeft. En dat doen ze door dit soort oplossingen te bedenken. :)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Al dat iPhone en AppleWatch gedoe kan mij figuurlijk aan m'n reet roesten :7

Ik zal in ieder geval niet over gaan stappen naar Apple. Leuk dat je zo'n horloge hebt, maar zoveel anders dan een smartphone is het nou ook weer niet. Eigenlijk is het gewoon een smartphone op horloge-formaat, zonder de belfunctie misschien, al zal dat wel gekoppeld zijn met je iPhone, waardoor je toch zowat via de horloge kunt bellen.

Geef mij maar gewoon Windows Phone. Simpel en overzichtelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

De Apple Watch ziet er overigens ook uit als een product dat in mijn ogen beter aan zal slaan dan Samsung's variant ervan. :puh:

Ja, en waarom? Niet omdat het er beter uitziet. De iWatch is even lelijk als al die andere smartwatches. Enige smartwatch die niet ontieglijk lelijk is, is de Moto 360(en zelfs deze zou ik nooit willen aandoen). Maar zelfs dan nog zweer ik bij mijn analoge Armani. Ziet er 10 keer strakker uit.
De technologie is in geen één andere watch te vinden.

Jahoor.. :7 De meeste functies van de iWatch vindt je terug in de andere smartwatches.

Design van de iPhone 6 vind ik overigens om te kotsen. Een uitstekende camera vind ik oké voor een chinakutphone van 80 euro, maar niet voor het topmodel van Apple aan 700 euro.

Om toch iets positiefs te zeggen: 64 GB voor 100 euro meer is voor Apple best goedkoop. Werd wel eens tijd zeg.. _O_

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Al dat iPhone en AppleWatch gedoe kan mij figuurlijk aan m'n reet roesten :7

Ik zal in ieder geval niet over gaan stappen naar Apple. Leuk dat je zo'n horloge hebt, maar zoveel anders dan een smartphone is het nou ook weer niet. Eigenlijk is het gewoon een smartphone op horloge-formaat, zonder de belfunctie misschien, al zal dat wel gekoppeld zijn met je iPhone, waardoor je toch zowat via de horloge kunt bellen.

Geef mij maar gewoon Windows Phone. Simpel en overzichtelijk.

Heb je het filmpje van de Apple Watch al gekeken want wat jij hier beschrijft is niet de Apple Watch.

Link to comment
Delen op andere websites

Al dat iPhone en AppleWatch gedoe kan mij figuurlijk aan m'n reet roesten :7

Ik zal in ieder geval niet over gaan stappen naar Apple. Leuk dat je zo'n horloge hebt, maar zoveel anders dan een smartphone is het nou ook weer niet. Eigenlijk is het gewoon een smartphone op horloge-formaat, zonder de belfunctie misschien, al zal dat wel gekoppeld zijn met je iPhone, waardoor je toch zowat via de horloge kunt bellen.

Geef mij maar gewoon Windows Phone. Simpel en overzichtelijk.

Heb je het filmpje van de Apple Watch al gekeken want wat jij hier beschrijft is niet de Apple Watch.

Nee, en ik ga hem ook niet bekijken. Ik kan m'n tijd wel in betere dingen stoppen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

AppleWatch...

Nee, ik moet nog steeds zeggen dat ik de smartphone een ballenproduct vind. Handig, jazeker. Maar wel ontzettend gelimiteerd in vrijheid. En ja, zo'n iWatch is natuurlijk cooliejoewlie. Het voegt alleen niks extra's bij, behalve dat je het continue om je pols hebt zitten, iets andere applicaties heeft en mindere hardware. En of dat nou van Apple is of van een andere fabrikant, dat doet op dat laatste niet veel af.

Link to comment
Delen op andere websites

AppleWatch...

Nee, ik moet nog steeds zeggen dat ik de smartphone een ballenproduct vind. Handig, jazeker. Maar wel ontzettend gelimiteerd in vrijheid. En ja, zo'n iWatch is natuurlijk cooliejoewlie. Het voegt alleen niks extra's bij, behalve dat je het continue om je pols hebt zitten, iets andere applicaties heeft en mindere hardware. En of dat nou van Apple is of van een andere fabrikant, dat doet op dat laatste niet veel af.

Dan hoop ik toch dat je op z'n minst even leest wat iOS 8 allemaal aan functionaliteit biedt. Het is nog steeds beperkt op veel punten, maar Apple is hard op weg naar een opener OS, en dan ook nog eens zonder de malware erbij. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...