Phoenyxar Geplaatst: 27 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2014 Oppervlaktevergelijking van landen/landmassa's met staten/eilanden in Noord-Amerika. Reageren
NicolaB Geplaatst: 27 november 2014 Rapport Geplaatst: 27 november 2014 (bewerkt) Wel jammer dat ze sommige landen los in stukjes doen zoals Griekenland Voor de rest leuk plaatje. Om nog eventjes door te gaan: En natuurlijk niet Australië vergeten En nu we toch aan het vouwen zijn: Bewerkt: 27 november 2014 door NicolaB Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2014 Een best dwaas, doch amusant kaartje: Reageren
SpacyColours Geplaatst: 27 november 2014 Rapport Geplaatst: 27 november 2014 In België zijn meer lama's dan geiten? Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 27 november 2014 Rapport Geplaatst: 27 november 2014 Het kaartje gaat over het aantal keren dat geiten t.o.v. lama's genoemd zijn op Twitter. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2014 Alright, maar dat zou dan willen zeggen dat men in het Verenigd Koninkrijk veel over geiten heeft, wat mij minder waarschijnlijk leek dan geiten aanwezig. Reageren
Mrkwark Geplaatst: 27 november 2014 Rapport Geplaatst: 27 november 2014 Brielle in de tijd van de watergeuzen Brielle zoals ik het nu ken Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2014 Oooh, historische kaartjes! :o Ferrariskaart van Brussel (+stukjes Schaarbeek, Etterbeek, Sint-Joost, Elsene, Molenbeek en Sint-Gillis) En voor de volledige Ferraris-atlas, die valt online terug te vinden. Reageren
RUBENN Geplaatst: 27 november 2014 Rapport Geplaatst: 27 november 2014 Enkele kaartjes die aangeven hoeveel mensen er eigenlijk wonen in grote steden als Parijs, Londen en New York, in vergelijking met staten uit de VS. Reageren
3L1077 Geplaatst: 27 november 2014 Rapport Geplaatst: 27 november 2014 Enkele kaartjes die aangeven hoeveel mensen er eigenlijk wonen in grote steden als Parijs, Londen en New York, in vergelijking met staten uit de VS. *kaart* Doet me er aan denken dat ik ooit eens een video zag, ik denk van Vsauce, waarin men zei dat als je de hele wereldbevolking op een hoopje zou gooien (dus net een hoop alsof je een hoopje zandkorrels op elkaar gooit), je er nog maar een klein deel van de Grand Canyon mee zou vullen. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 28 november 2014 Rapport Geplaatst: 28 november 2014 Het kaartje gaat over het aantal keren dat geiten t.o.v. lama's genoemd zijn op Twitter. Oh ja, dat is logisch. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 30 november 2014 Rapport Geplaatst: 30 november 2014 En dit is de groei van Rotterdam door de eeuwen heen: Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 30 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2014 De wereld opgedeeld in 7 regio's. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2014 Een gifje van de eenmaking van Italië! :o Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2014 Een mooie bevolkingskaart van Noorwegen: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.