Jump to content

Windows 10


Big Boss

Recommended Posts

Wordt er nou bedoelt: downloaden en 1 jaar gratis of je kan hem voor 1 jaar gratis download en dan voor altijd hebben.

Ik denk dat ik hem wel zou downloaden en installeren, omdat ik ook een Windows Phone heb waar apps op staan, sommige zijn makkelijker om op een computer te af te spelen.

Alleen 1 vraag: ben je al je gegevens kwijt als je Windows 10 installeerd? En als je hem op de andere helft van je schijf zet?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 121
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dastard

    14

  • MegaPilot

    14

  • Grand Theft Auto TOM

    12

  • Nyltje

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wordt er nou bedoelt: downloaden en 1 jaar gratis of je kan hem voor 1 jaar gratis download en dan voor altijd hebben.

Ik denk dat ik hem wel zou downloaden en installeren, omdat ik ook een Windows Phone heb waar apps op staan, sommige zijn makkelijker om op een computer te af te spelen.

Alleen 1 vraag: ben je al je gegevens kwijt als je Windows 10 installeerd? En als je hem op de andere helft van je schijf zet?

Veel mensen hebben er moeite mee te begrijpen hoe het echt zit. xD Het is gewoon dat je vanaf de release van Windows 10 een jaar de tijd zult hebben om gratis te upgraden en dan mag je deze uiteraard gewoon houden. :)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Wordt er nou bedoelt: downloaden en 1 jaar gratis of je kan hem voor 1 jaar gratis download en dan voor altijd hebben.

Ik denk dat ik hem wel zou downloaden en installeren, omdat ik ook een Windows Phone heb waar apps op staan, sommige zijn makkelijker om op een computer te af te spelen.

Alleen 1 vraag: ben je al je gegevens kwijt als je Windows 10 installeerd? En als je hem op de andere helft van je schijf zet?

Veel mensen hebben er moeite mee te begrijpen hoe het echt zit. xD Het is gewoon dat je vanaf de release van Windows 10 een jaar de tijd zult hebben om gratis te upgraden en dan mag je deze uiteraard gewoon houden. :)

Vraag mij af wanneer ze er nu eigenlijk een release date op gaan plakken. Het is nu al een tijdje uit, het nieuws, maar nog steeds geen ETA . :{

Link to comment
Delen op andere websites

En de Technical Preview van Windows 10 is vrijgegeven. smile3.gif

Hier de ISO's te downloaden (ook in Nederlands): Link

En hier het "upgrade" programma: Link

Wauw, hebben ze snel gedaan! Dacht toch dat ze zeiden dat de nieuwe build volgende week pas beschikbaar zou gaan komen? :puh: Anyway, bezig met downloaden! Ben enorm benieuwd naar al die vernieuwingen. :)

EDIT: Ah, blijkt dat ze de nieuwe build inderdaad wat eerder hebben besloten vrij te geven, super tof! :D

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op dit moment een Windows Phone, maar ik hoop dat er nog wat updates komen om de camera sneller te laten lopen. Ik heb gehoord dat ze dat ook sneller willen laten gaan. Voor de rest hoop ik dat ze wat exclusieve functies gaan toevoegen voor Windows Phone. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Na een hoop gedoe met het 'upgraden' naar de nieuwe build toch maar de setup in het ISO-bestand gebruikt. Goddank dat hij alle programma's gewoon heeft behouden. :puh:

post-109071-0-85719800-1422060951_thumb.png

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Na een hoop gedoe met het 'upgraden' naar de nieuwe build toch maar de setup in het ISO-bestand gebruikt. Goddank dat hij alle programma's gewoon heeft behouden. :puh:

post-109071-0-85719800-1422060951_thumb.png

Ziet er dus echt mooi uit hé :puh: Heeft ie je muziek-collectie (bijvoorbeeld) behouden? Ik wil dus echt eens 10 uittesten maar ben bang dat'k niet maar ga kunnen downgraden en al mijn muziek verlies :{

Link to comment
Delen op andere websites

Bij het upgraden naar een nieuwe versie van Windows (een upgrade dus, geen schone installatie) zou ik altijd mijn belangrijkste programma's en data back-uppen. Microsoft zegt wel dat alles behouden blijft, maar je weet het maar nooit met computers...

Link to comment
Delen op andere websites

Een schone installatie houdt in dat je alles kwijt bent. Als je programma's behoudt, dan is het overduidelijk geen schone installatie.

Dat snap ik, maar zelfs bij een upgrade zou ik alle (belangrijke) bestanden ergens naartoe back-uppen. Just in case.
Link to comment
Delen op andere websites

Een schone installatie houdt in dat je alles kwijt bent. Als je programma's behoudt, dan is het overduidelijk geen schone installatie.

Dat snap ik, maar zelfs bij een upgrade zou ik alle (belangrijke) bestanden ergens naartoe back-uppen. Just in case.

Sinds mijn vorige laptop een blauw scherm heeft gehad, heb ik direct alle bestanden op mijn externe harde schijf gezet. Dat doe ik nu nog, dus als er nu iets kapot gaat, heb ik al mijn bestanden nog aangezien er niets op m'n PC staat qua bestanden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...