Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Je houdt niet alle programmas. Het enigste wat gebeurt is dat je je bestanden behoudt.

Source: net gedaan.

• Reacties 121
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dastard

14

• MegaPilot

14

• Grand Theft Auto TOM

12

• Nyltje

10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Ik draai Windows 10 al vanaf de eerste Technical Preview. En geloof me, al die builds 'meemaken' is een prachtig proces. Je ziet hoe het met iedere build beetje bij beetje allemaal verbeterd wordt. Bij de laatste paar builds merkte je ook goed dat er alleen nog bugs werden opgelost. Nu, met de final draait het als een zonnetje! Ik ben erg tevreden over Windows 10.

De terugkomst van het startmenu is toch een pluspunt, terwijl ik nooit tegenstander ben geweest van het startscherm in Windows 8(.1). Werkte altijd prima. Mensen die het startscherm maar niets vonden kunnen ook niet zo tegen grote veranderingen. Dat idee heb ik tenminste, zeker als ik sommige mensen er over hoor praten. Windows 10 is duidelijk een compromis; het startmenu is er weer, maar wel met de tegeltjes uit Windows 8. Het gehele design sluit ook aan op het 'platte' van Windows 8. Alles valt nu samen, met een hoop erbij. En dat maakt Windows 10 tot een geweldige release wat mij betreft. :)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Heb hem hier er ook maar eens opgezet. Heb 20(!) minuten gezocht naar Windows Update(of hoe de fuck dat ook mag heten, update en recovery oid), dus dat gaat nog leuk worden. :7 Moet ook maar eens een nieuwe, kleurrijke, achtergrond zoeken. Zwart is zo ordinair(heb nu een volledig zwarte achtergrond). Toch vind ik deze Windows weer wat hebben. Was er in eerste instantie niet zo hyped voor, maar met de terugkomst van dat startmenu dinges is t toch weer wat anders.

Bewerkt: door Ezra24rct3
Geplaatst:

20 minuten? Hoe krijg je dat voor elkaar? Start > Instellingen > Bijwerken en beveiliging. Meer is het niet. xD

Zou er toch uit zien, als het nu ingewikkelder is geworden om bij zulke instellingen te komen. Met Windows 10 probeert Microsoft niet voor niets configuratiescherm en Instellingen meer naar elkaar toe te trekken. Ben weliswaar niet zo'n fan van instellingen, maar het is geavanceerder dan ooit en hier en daar intuïtiever in gebruik. :puh:

Geplaatst:

Ja ik zat de heletijd onder het configuratie scherm te zoeken. Toen ik het zoeken zat was heb ik het maar opgezocht, en toen kwam ik erachter dat het daar zat...

Geplaatst:

Ik heb Windows 10 er nu ook op staan, en het bevalt me prima. Loopt stabiel en is zichtbaar sneller. Het opstarten is ruim 60% sneller (een schatting) en voor de rest ziet alles er strak uit en is het duidelijk. Nee, ik heb geen spijt.

Ik kreeg ook de onbehulpzame "Er is iets gebeurd" foutmelding op mijn laptop. Ik heb het nu opgelost door "Taal voor programma's die niet met Unicode compatibel zijn" op Engels (Verenigde Staten) Nederlands (Nederland) te zetten.

Bewerkt: door Big Boss
Geplaatst:

Eset Nod32 zijn HIPS functie werkt niet onder Windows 10... :7 Ondertussen deden ze dit wel constant voor de tech previews :(

Geplaatst:

Wist niet dat die update naar W10 gratis is. Goede zet van MS. Dat start menu (gezien van screens dan) ziet er uit als een heuze verbetering. Zou het graag eens uitproberen :puh:

Geplaatst:

Ben ondertussen zelf overgestapt naar W10, en moet zeggen: wat een fijne OS. Zeker een verbetering van Windows 7. Alles werkt trouwens nog, zelfs al die oude games!

Favoriete ding is toch wel de geluidjes (de meldingen). Wie deze gemaakt heeft verdient een pluim.

Geplaatst:

Hebben jullie allemaal gewacht tot je de update kon downloaden, of zelf maar gedaan?

Bij mij staat nog steeds de melding onderin het scherm dat ik moet wachten..

Heb overigens gewoon een legale 8.1

Hebben jullie allemaal gewacht tot je de update kon downloaden, of zelf maar gedaan?

Bij mij staat nog steeds de melding onderin het scherm dat ik moet wachten..

Heb overigens gewoon een legale 8.1

Ik heb de update laten forceren, onder andere hier kun je zien hoe dat precies in zijn werk gaat. Overigens kun je Windows 10 ook gratis downloaden naar een DVD of USB-stick, zodat je het later ook nog eens opnieuw kunt installeren, mocht dat nodig zijn. Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

Als je een normale upgrade doet in principe niet. Maar er kan altijd iets mis gaan, dus een backup van je bestanden kan nooit kwaad. :)

Geplaatst:

Mocht je echt belangrijke bestanden op je PC hebben staan, dan is het inderdaad handig om daar een back-up van te maken, ook als je geen upgrade uitvoert. Een normale update behoud inderdaad al je bestanden die nu ook op je computer staan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...