KoningJesper Geplaatst: 7 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2015 Oke thx! En de compatibiliteit? Minecraft bijv? Reageren
Nyltje Geplaatst: 16 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2015 Windows 10 werkt lekker! Edge werkt ook veel beter dan Chrome. Ik gebruik nog wel Chrome omdat er nog wel wat bugs in Edge zitten. Als die weg zijn zal ik zeker overstappen op Edge, Chrome vind ik de laatste tijd echt vreselijk. Reageren
3L1077 Geplaatst: 16 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2015 Windows 10 werkt lekker! Edge werkt ook veel beter dan Chrome. Ik gebruik nog wel Chrome omdat er nog wel wat bugs in Edge zitten. Als die weg zijn zal ik zeker overstappen op Edge, Chrome vind ik de laatste tijd echt vreselijk. Hoezo? Er verandert (denk ik) toch niet echt iets aan Chrome? Reageren
Nyltje Geplaatst: 16 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2015 (bewerkt) Nee, maar ik gebruikte in Windows 7 altijd Chrome, omdat ik die het lekkerst vond werken. Ik had de laatste tijd nogal problemen met Chrome, (ook op Windows 7) maar het kwam goed uit dat er een nieuwe browser (Edge) kwam. Nu heb ik die browser een apar uur gebruikt, maar ik mis alleen nog wat dingen in Edge. Als die gefixt zijn zal ik Edge gebruiken. Ik had de minpunten opgeschreven van Edge: Rechtermuisknop op een afbeelding - zoeken op afbeeldingen Bij een hyperlink afbeelding de afbeelding url niet kunnen kopiëren Geen download bar Geen extensies Whatsapp web werkt niet Rechtermuisknop ga naar link Youtube beperkte modus gaat niet uit Als de minpuntjes weg zijn vind ik het echt een veel betere browser dan Chrome, of een andere browser. Ook het design van Edge vind ik mooier dan Chrome. Bewerkt: 16 augustus 2015 door Nyltje Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 16 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2015 Download anders eens Firefox. Reageren
Nyltje Geplaatst: 16 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2015 Download anders eens Firefox. Ja die vind ik helemaal niks. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 september 2015 Rapport Geplaatst: 4 september 2015 Het verschil tussen upgraden en clean install? Clean install gebruikt 1+ GB RAM minder. Reageren
Dexist Geplaatst: 5 september 2015 Rapport Geplaatst: 5 september 2015 Ik heb nog steeds geen mail gekregen dat ik w10 mag installeren(heb wel al die mail gehad dat ik hem heb gereserveerd). Moet ik nog steeds wachten of zal er iets mis zijn gegaan. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 5 september 2015 Rapport Geplaatst: 5 september 2015 Als je eens op het icoontje klikt kan je ook simpel kijken of je hem al kunt downloaden. Ik had namelijk ook geen mail gehad, maar kon m wel installeren op de 29e. Reageren
Dexist Geplaatst: 5 september 2015 Rapport Geplaatst: 5 september 2015 Nop. Ik kon hem wel nogmaals reserveren . Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 september 2015 Rapport Geplaatst: 5 september 2015 Waarom download je niet gewoon de update tool en forceer je de upgrade? Je hoeft helemaal niet te wachten. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 september 2015 Rapport Geplaatst: 5 september 2015 Ik heb nog steeds geen mail gekregen dat ik w10 mag installeren(heb wel al die mail gehad dat ik hem heb gereserveerd). Moet ik nog steeds wachten of zal er iets mis zijn gegaan. Installeer dit hulpprogramma en je hebt Windows 10 op je PC. Ik heb het gedownload op de dag dat Windows 10 uit kwam. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 september 2015 Rapport Geplaatst: 5 september 2015 Ik vond m'n oude laptop niet echt snel, blijkt dat ie op "Gebalanceerd" stond ipv "Hoge Prestaties". Ze hebben die functie in W10 wel goed verstopt zeg. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 september 2015 Rapport Geplaatst: 8 september 2015 Instellingen, Systeem, Energiebeheer en slaapstand, Extra energie-instellingen. Iemand die weet hoe je op Windows 10 zoekt naar programma's? Op Windows 8 was dat easy, maar op 10 kan je blijkbaar enkel zoeken op "Instellingen"(wtf zelfs? )?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.