Jump to content

Wat is er eigenlijk goed aan ONLINE ?


Sanchezmoto

Recommended Posts

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sanchezmoto

    10

  • Danger_dog_guy_7

    5

  • DDT Dorus

    3

  • coolguynl

    3

Dan moet je eerst de game opslaan met de auto's in de garage.

Als je naar Online gaat, slaat ie niet de game op, dan laad ie gewoon de laatste save. ;)

Neen ik bedoel, ik heb bij Michael 2 wagens in zijn garage aan huis, ik sla het spel op en de wagens zijn er nog. Maar als ik naar Online ga, en daar wat speel en dan Online stop en opsla, dan weer naar Michael ga, zijn de wagens weg!

Link to comment
Delen op andere websites

Het leuke is dat je met Online met vrienden kunt spelen. = Ben wat te oud om met vrienden te "spelen"

Online spelen in je eentje vind ik niks aan. = Ieder zijn mening denk ik zo !

Dan kan je beter singleplayer doen. = In singleplayer heb je geen 10 car garage of race missies of auto's verkopen, ....

Het leuke is dat je met Online met vrienden kunt spelen. Online spelen in je eentje vind ik niks aan.

Dan kan je beter singleplayer doen. Of je bezoekt een van de meetings van het forum!

Vraag me wel af wat dit in godsnaam met het topic te maken heeft ????????

Het ging over de SAFEHOUSES !!!!!!!!!!!!!

>>> Door Big Boss: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik de 'Bewerken' knop als je nog iets aan je vorige post wil toevoegen. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Het leuke is dat je met Online met vrienden kunt spelen. = Ben wat te oud om met vrienden te "spelen"

Wat is dit voor waardeloze instelling dan. Onze PatrickW is bijna 50 en speelt nog met anderen. Je bent zo oud als je je voelt, en als jij denkt dat er een leeftijd vastzit aan samen spelen met anderen... Moet je misschien maar helemaal niet spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het leuke is dat je met Online met vrienden kunt spelen. = Ben wat te oud om met vrienden te "spelen"

Wat is dit voor waardeloze instelling dan. Onze PatrickW is bijna 50 en speelt nog met anderen. Je bent zo oud als je je voelt, en als jij denkt dat er een leeftijd vastzit aan samen spelen met anderen... Moet je misschien maar helemaal niet spelen.

Kan er nu niemand BEGRIP opbrengen voor het feit dat ik NIET HOU VAN SPELEN MET ANDEREN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Godverdomme ik moet me wel kwaad maken en weer geblokt worden !! Jullie zitten steeds te zeiken over feit van "met andere spelen"

IK SPEEL HET LIEFST ALLEEN IN MIJN EENTJE OF SAMEN MET MIJN DOCHTER MAAR NIET MET ANDERE DIE IK NIET KEN IK HET DAGELIJKSE LEVEN !!!!

Hoop dat iedereen het nu eens deftig heeft gelezen ????

Jullie zijn daar 14-15jaar en zeggen mij dat ik maar beter niet meer speel op GTA ???? Welk recht hebben jullie snotkinderen die normaal op straat moeten spelen buiten of in veld kampje bouwen ipv thuis voor de tv te zitten gamen.

Ik weet ook wel dat de kinderen nu bedorven zijn en alles digitaal doen, maar wil niet zeggen dat ik wegmoet als ik hier niet met "andere" speel !!! IK en enkel IK zal wel beslissen hoe en op welke wijze ik GTA speel !!!!

Mijn topic ging over SAFEHOUSES en nog krijg ik comment op iets wat er NIETS mee te maken heeft.

En JA nu zal IK (Sanchezmoto) WEER gestraft worden want OOHH ik ben boos en roep en scheld en dat mag niet van de heer moderator !! Is het zo dan is het zo, ik zeg alles plataf in gezicht en heb een leven buiten GTA !

En als ik thuis speel met men dochter GTA dan pakt niemand me dat af door te zeggen : Speel met anderen of WEG !!!

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

En JA nu zal IK (Sanchezmoto) WEER gestraft worden want OOHH ik ben boos en roep en scheld en dat mag niet van de heer moderator !! Is het zo dan is het zo, ik zeg alles plataf in gezicht en heb een leven buiten GTA !

Voor nu zie ik het door de vingers, maar als ik dit nog een keer zie dan zullen er wel maatregelen volgen. Dat jij niet houdt van online spelen is prima. Maar daarom hoef je nog geen leden af te kraken die wel graag online spelen. Daarnaast wederom een dubbelpost samengevoegd.

Link to comment
Delen op andere websites

Het topic heet 'wat is er eigenlijk goed aan online' niet 'wat vinden jullie van de safehouses' dus misschien moet je om te beginnen eens je topics duidelijk maken zodat iedereen effectief weet waar het over gaat. Met jou titel gaat het over wat er goed is aan online in het algemeen ;).

Er wordt meerdere malen aangehaald dat het zo leuk is om met vrienden te spelen (dat vinden zij/wij goed aan online). Speel jij niet graag samen met anderen, is dat jouw keuze, punt. Vindt je jezelf te oud voor al deze nonsens, dan krijg je reacties als 'als je je te oud voelt, waarom speel je dan?' maar dat zoek je zelf met zoiets te zeggen ;).

Niet iedereen is 14-15j hier, ik ben 25, werk en heb ook een leven buiten gamen hoor dus je hoeft niet altijd te vooroordelen ;).

Dan de safehouses oftewel gewoon huizen/appartementen (aangezien je niet saved daar): De huizen zijn niet echt mooi idd, daar mag wel wat aan veranderd worden maar waarom je er echt over moet klagen zie ik niet. Het gaat je zoals ik kan lezen vooral om die 10 car garage, die is in elk app. hetzelfde. Naar buiten kijken, als je 1 keer buiten gekeken hebt, heb je het gezien, de volgende keer zie je hetzelfde. En aangezien je zo goed als nooit in je huis/app. zit maakt het toch niet uit hoe het eruit ziet?

Link to comment
Delen op andere websites

Het leuke is dat je met Online met vrienden kunt spelen. = Ben wat te oud om met vrienden te "spelen"

Wat is dit voor waardeloze instelling dan. Onze PatrickW is bijna 50 en speelt nog met anderen. Je bent zo oud als je je voelt, en als jij denkt dat er een leeftijd vastzit aan samen spelen met anderen... Moet je misschien maar helemaal niet spelen.

Lap beledigende tekst

Ik snap niet waar je je druk over maakt aangezien wij een community zijn die met je mee denkt in plaats van je tegen te werken maar door zo te reageren maak je niet echt bepaald 'vrienden' die je proberen te helpen...

Link to comment
Delen op andere websites

Het leuke is dat je met Online met vrienden kunt spelen. = Ben wat te oud om met vrienden te "spelen"

Wat is dit voor waardeloze instelling dan. Onze PatrickW is bijna 50 en speelt nog met anderen. Je bent zo oud als je je voelt, en als jij denkt dat er een leeftijd vastzit aan samen spelen met anderen... Moet je misschien maar helemaal niet spelen.

Kan er nu niemand BEGRIP opbrengen voor het feit dat ik NIET HOU VAN SPELEN MET ANDEREN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Godverdomme ik moet me wel kwaad maken en weer geblokt worden !! Jullie zitten steeds te zeiken over feit van "met andere spelen"

IK SPEEL HET LIEFST ALLEEN IN MIJN EENTJE OF SAMEN MET MIJN DOCHTER MAAR NIET MET ANDERE DIE IK NIET KEN IK HET DAGELIJKSE LEVEN !!!!

Hoop dat iedereen het nu eens deftig heeft gelezen ????

Jullie zijn daar 14-15jaar en zeggen mij dat ik maar beter niet meer speel op GTA ???? Welk recht hebben jullie snotkinderen die normaal op straat moeten spelen buiten of in veld kampje bouwen ipv thuis voor de tv te zitten gamen.

Ik weet ook wel dat de kinderen nu bedorven zijn en alles digitaal doen, maar wil niet zeggen dat ik wegmoet als ik hier niet met "andere" speel !!! IK en enkel IK zal wel beslissen hoe en op welke wijze ik GTA speel !!!!

Mijn topic ging over SAFEHOUSES en nog krijg ik comment op iets wat er NIETS mee te maken heeft.

En JA nu zal IK (Sanchezmoto) WEER gestraft worden want OOHH ik ben boos en roep en scheld en dat mag niet van de heer moderator !! Is het zo dan is het zo, ik zeg alles plataf in gezicht en heb een leven buiten GTA !

En als ik thuis speel met men dochter GTA dan pakt niemand me dat af door te zeggen : Speel met anderen of WEG !!!

zo dus jij denkt dat mensen die comentaar op jou hebben 14 a 15 zijn. ik zal je zeggen mijn eerste post is verwijdert omdat ik comentaar maakte op je maar ik ben 29 dus niet zeuren ja.

oh ja en als mijn pst hier verwijdert wordt vind ik wel dat jou post in mijn bericht ook verwijdert mag worden.

het gaat er toch om wat mensen wel en niet goed vinden aan online spelen dus waarom maak je dan zelf comentaar op mensen die een mening geven?

Link to comment
Delen op andere websites

Het leuke is dat je met Online met vrienden kunt spelen. = Ben wat te oud om met vrienden te "spelen" dit is naar mijn mening pure onzin, waarom zou je te oud zijn om online te spel met andere mensen!?

Online spelen in je eentje vind ik niks aan. = Ieder zijn mening denk ik zo !

Dan kan je beter singleplayer doen. = In singleplayer heb je geen 10 car garage of race missies of auto's verkopen, .... je hebt een garage vol met DLC cars, is dat niet genoeg? Je kan met franklin street-races doen bij Hao, alleen auto's verkopen kan niet

Het leuke is dat je met Online met vrienden kunt spelen. Online spelen in je eentje vind ik niks aan.

Dan kan je beter singleplayer doen. Of je bezoekt een van de meetings van het forum!

Vraag me wel af wat dit in godsnaam met het topic te maken heeft ????????

Het ging over de SAFEHOUSES !!!!!!!!!!!!!

>>> Door Big Boss: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik de 'Bewerken' knop als je nog iets aan je vorige post wil toevoegen. <<<

Bewerkt: door Danger_dog_guy_7
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...