TheDutchWesley Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 Mooie foto's! Die eerste heli komt me trouwens wel bekend voor... Nice, waar ken je 'em van? Is dat vliegveld Lelystad? Geloof het niet. Ik kan de 74 namelijk niet spotten. Alhoewel er daar geen ander vliegveld is. Reageren
RUBENN Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 Staat er op die laatste foto nou een auto te roken/in de brand? Haha Voor de rest mooie foto's, valt veel op te zien! Reageren
Davedavy Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 Normaal ben ik niet zo van de foto topics. Maar deze is echt een om te volgen! Vooral de 'in air' foto's zijn een lust om naar te kijken! Reageren
Wesley Geplaatst: 24 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2014 Is dat vliegveld Lelystad? Geloof het niet. Ik kan de 74 namelijk niet spotten. Alhoewel er daar geen ander vliegveld is. Nee dat is vliegbasis Leeuwarden. Staat er op die laatste foto nou een auto te roken/in de brand? Haha Voor de rest mooie foto's, valt veel op te zien! Klopt! Een auto stond in de fik daar, op de link eronder kun je een grotere plaatje zien Normaal ben ik niet zo van de foto topics. Maar deze is echt een om te volgen! Vooral de 'in air' foto's zijn een lust om naar te kijken! Thanks, ik zal binnenkort nog wel een paar foto's plaatsen. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 Vliegbasis Leeuwarden, daar heeft mijn pa nog mooie herinneringen aan Waar zijn deze twee geschoten? Reageren
Wesley Geplaatst: 25 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2014 Vliegbasis Leeuwarden, daar heeft mijn pa nog mooie herinneringen aan Waar zijn deze twee geschoten? Ze zijn allebei boven Friesland geschoten op FL060 (1,8km hoogte) geschoten. We vlogen toen een lokale vlucht van Lelystad naar Lelystad met een ronde boven Friesland. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 25 december 2014 Rapport Geplaatst: 25 december 2014 Ah, ik meende dat meer te herkennen (maar ja, hoeveel meren heb je daar ook wel niet). Weet je ook waar in Friesland? Reageren
Wesley Geplaatst: 25 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2014 (bewerkt) Ah, ik meende dat meer te herkennen (maar ja, hoeveel meren heb je daar ook wel niet). Weet je ook waar in Friesland? Die 1e foto is thv Joure gemaakt en de 2e foto ongeveer 1 mijl ten noord-oosten van vliegbasis Leeuwarden (je ziet vlgb LWD nog voor een stukje zelfs). Persoonlijk vind ik het altijd van die leuke sfeerfoto's, lekker hoog en vrij rond skroeien in ECHO-airspace Bewerkt: 25 december 2014 door Wesley Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 25 december 2014 Rapport Geplaatst: 25 december 2014 (bewerkt) Volgens mij bedoel je het precies andersom. Ik zie namelijk op eerste foto nog een stukje LWD Bij de tweede foto meende ik mij de plaats al te herkennen, zat ik ook nog juist ook Als het goed is Grou op de voorgrond, en in de verte het Sneekermeer. Ga vooral zo door! Bewerkt: 25 december 2014 door _Night-Men_ Reageren
Wesley Geplaatst: 25 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2014 Haha, geniet! Er komen sowieso wel meer foto's binnenkort Heb nog genoeg fotoverslagen! Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 Mag je dan wel foto's van de vliegbasis online zetten? Ik mag namelijk ook geen foto's binnen de hekken van Schiphol op internet zetten. Reageren
Wesley Geplaatst: 26 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2014 Geen idee, als je op Google Maps kijkt naar vliegbasis Leeuwarden kun je ook alles in detail zien, dus mja.. Zal vast niet zo'n probleem zijn. Reageren
Wesley Geplaatst: 7 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2015 (bewerkt) Nou, het is alweer een poos geleden dat ik foto's heb geplaatst.. Dussss: Flightplan: Departure aerodrome: EHLE (Lelystad) Destination aerodrome: EHLE (Lelystad) Route: LOCAL Remarks: TYP/P28A REG/GWARA POB/2 Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is zijn? Ben benieuwd of jullie het zien, het is best wel duidelijk trouwens: Groter plaatje: https://farm9.staticflickr.com/8561/16557863298_97d68a4720_k.jpg Have fun Bewerkt: 7 maart 2015 door Wesley Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 7 maart 2015 Rapport Geplaatst: 7 maart 2015 Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is zijn? Ben benieuwd of jullie het zien, het is best wel duidelijk trouwens: Helikopters. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.