Jump to content

Het Grote Water-topic!


Dotz

Waterpoll  

12 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat doe jij het liefst met/in water?

    • Het drinken
      4
    • Het zuiveren
      2
    • Erin zwemmen
      5
    • Erop varen
      2


Recommended Posts

Bij deze een topic over water! Onbegrijpelijk dat er een topic was over bier maar niet over water, bier kun je louter drinken en brouwen.. Water heeft veel meer mogelijkheden! Zelf drink ik graag water, van zwemmen houd ik niet. Ik vind het jammer dat water nat is maar ben verder heel tevreden met water! Vooral de watervoorziening is uitstekend! Ik woon in Noord-Brabant, we hebben hier gewoon water uit kranen wat je kunt drinken zonder te overlijden. Dat vind ik fijn. Soms koop ik echter toch een fles omdat ik dat water lekkerder vind.

Water aanlengen met aanmaaklimonade vind ik schandelijk, een daad tegen de mensheid.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik drink een heleboel water, omdat ik het lekker vind, maar ook als vervanger voor de cola die ik er anders in liters doorheen jaag. Daarbij is water een ideaal goedje: het schuimt niet in een flesje, je kleding wordt niet vies als je morst en er zitten geen calorieën in. Dus ja, ik ben best wel #TeamWater.

Link to comment
Delen op andere websites

Water aanlengen met aanmaaklimonade vind ik schandelijk, een daad tegen de mensheid.

Helemaal niet. Ik maak mn eigen ice tea. Superlekker en ook nog eens gezonder voor je!

Lijkt me niet dat aangelengde ijsthee gezonder is dan water :{

Ik drink een heleboel water, omdat ik het lekker vind, maar ook als vervanger voor de cola die ik er anders in liters doorheen jaag. Daarbij is water een ideaal goedje: het schuimt niet in een flesje, je kleding wordt niet vies als je morst en er zitten geen calorieën in. Dus ja, ik ben best wel #TeamWater.

Inderdaad een heleboel voordelen van water! :) ! Zelf vind ik water vooral lekker.

Ik bedoel dat ik liever in water zwem dan in vanillevla of mayonaise.

Dank voor de verheldering!

Vandaag maar liefst 500mL achterover geslagen! Voelde goed!

Goed gedaan! Zelf heb ik vandaag nog geen water genuttigd, maar normaliter drink ik zo'n twee tot drie liter water per dag!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik drink vooral water in limonade haast nooit los :7

Je hebt in Duitsland een soort poeder in een klein zakje, dan kan je limonade maken op school!

Merken jullie wel verschil tussen kraanwater en water uit de fles? Ik in iedergeval wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...