Jump to content

Het Grote Water-topic!


Dotz

Waterpoll  

12 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat doe jij het liefst met/in water?

    • Het drinken
      4
    • Het zuiveren
      2
    • Erin zwemmen
      5
    • Erop varen
      2


Recommended Posts

Ik drink vooral water in limonade haast nooit los :7

Je hebt in Duitsland een soort poeder in een klein zakje, dan kan je limonade maken op school!

Merken jullie wel verschil tussen kraanwater en water uit de fles? Ik in iedergeval wel.

Tussen normaal kraanwater en fles niet. Maar soms is kraanwater heel vies en dan wel. Maar nooit echt opmerkelijk

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt in Duitsland een soort poeder in een klein zakje, dan kan je limonade maken op school!

Merken jullie wel verschil tussen kraanwater en water uit de fles? Ik in iedergeval wel.

Kan je die limonade ook thuis maken, of alleen op school?

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt in Duitsland een soort poeder in een klein zakje, dan kan je limonade maken op school!

Merken jullie wel verschil tussen kraanwater en water uit de fles? Ik in iedergeval wel.

Kan je die limonade ook thuis maken, of alleen op school?

Nee alleen op school; thuis kan de zak niet open. Er zit een soort sensor in die herkent of je dichtbij een school bent.
Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij is het nuttigen van meer dan een liter water dagelijkse kost. Lekker makkelijk, geen gedoe en het laat allesbehalve een slecht gevoel achter (een gevoel dat wel opduikt na bijvoorbeeld het consumeren van een fles ijsthee). Kennelijk is de smaak van water voor sommigen een beletsel, maar op dat vlak ondervind ik totaal geen narigheden; voornamelijk als de boel lekker koel is.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij is het nuttigen van meer dan een liter water dagelijkse kost. Lekker makkelijk, geen gedoe en het laat allesbehalve een slecht gevoel achter (een gevoel dat wel opduikt na bijvoorbeeld het consumeren van een fles ijsthee). Kennelijk is de smaak van water voor sommigen een beletsel, maar op dat vlak ondervind ik totaal geen narigheden; voornamelijk als de boel lekker koel is.

Ijskoud het lekkerst! Anders laat ik die liter wel links liggen.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...