Jump to content

[V] Rate the vehicle


Votair

Recommended Posts

Bah, ik vind die auto's maar niks, te sloom, en het voertuig trekt te langzaam op. 5,5/10.

Phoenix_%28GTA_V%29.jpg

Phoenix

ik wil niet gemeen doen en ook nog geen nieuwe foto's plaatsen

maar je keurt een auto af omdat jij zelf alleen snelle moderne wilt?

ik reageer ook maar even dan. maar het gaat er toch om dat iemand een punt geeft op de foto voor hem. dus waarom dan commentaar geven als iemand het niks vind. zie je mij gelijk mijn hakken in het zand zetten als iemand een 3 voor mijn elegy geeft. dat is zijn keuze en hoe ik mijn auto maak is mijn keuze. dus niet zeuren jou auto werd niet zo afgekraakt als mijn auto.

nu mijn rating voor de phoenix. de phoenis is een redelijk mooie auto met goede tuning opties. een 7/10

en nu dan een ocelot f620

f620f.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 142
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .PhoeniX.

    33

  • Votair

    27

  • Phoenyxar

    17

  • coolguynl

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vind de F620 maar een moeilijke voorkant hebben. Rijdt wel fijn en is één van de weinige sportwagens die je gratis kunt rijden in GTA Online. 7/10.

Dan nu de Lampadati Pigalle:

0_0.jpg

Bewerkt: door GTA013
Link to comment
Delen op andere websites

Haha even off-topic.

Ehm tja, tjarda, dat is het risico wat je loopt. En hij heeft zijn mening over de auto, waar het topic voor bedoeld is.

Van mij persoonlijk had je voor de Peyote een hogere score gekregen, omdat de auto niet gebaseerd is op hoge topsnelheid. Maar dat is duidelijk niet en mening die door iedereen gedeeld word bij het kiezen van een auto :D.

Goed ik Was dus heel laat.. Lastige van de telefoon zonder type fouten en rare hoofdletters...

On - topic

Auto boven mij, niet mijn smaak en heb geen idee hoe hij rijdt... Maakt een score vrij lastig.

Voor het uiterlijk wil ik hem toch nog een 6/10 geven.

De dubsta

w2bw2g.jpg

Bewerkt: door Dragon__rage
Link to comment
Delen op andere websites

Ook ik wil even off-topic gaan. Wat mij hier enorm stoort is het feit dat het topic gaat over het beoordelen van het voertuig van de persoon voor je, niet het afkraken ervan. Het 2e dat me best wel stoort is dat niemand nog kan lezen tegenwoordig:

GTA: V - Rate the vehicle De bedoeling van het spel is erg simpel: degene boven je post een plaatje van een voertuig in GTA: V en het is aan jou om dat voertuig te raten, ofwel te beoordelen, op een schaal van 1 tot 10. Vervolgens post jij een nieuw voertuig, die weer geratet moet worden door de persoon na jou. Regels: - Onderbouw je mening. - Alleen raten op een schaal van 1 tot 10. - 1 post per dag. - Je mag je eigen custom vehicles gebruiken. - Zet onder het plaatje van het voertuig dat je wil posten de naam van het voertuig.
Dan nog iets, als je een voertuig wil posten, kijk dan eerst eens of het voertuig er niet al bij staat. Zoals deze Dubsta .. dit is al de 3e keer dat die voorbij komt...

Maar goed, weer on-topic: de Dubsta, een mooie en leuke jeep met redelijk wat tuning opties, rijdt best snel, is uitermate geschikt voor 4x4 te rijden.

Voor de looks en prestatie krijgt de Dubsta van mij een 8.5/10.

post-139847-0-35606800-1416877320.jpg

Entity XF

Link to comment
Delen op andere websites

@Swede_Demon, dat is een inderdaad een goeie. :) Ik heb hem erbij gezet.

Had ik heel lang als auto, maar later toch weer verkocht. Is wel een lekker wagentje en is goed te tunen. 8/10

200px-Rubble_%28GTA_V%29.jpg

Rubble

Bewerkt: door Votair
Link to comment
Delen op andere websites

Zie ik weleens rijden en vaak genoeg val ik ze dan ook over. Achterin en voorin kunnen mensen (in totaal: 4) dus dat is gunstig voor een overval. De stockade zelf ziet er ook uit als een geldwagen en het is een best sterke wagen. 8.5/10

200px-Vestra_%28GTA_V%29.jpg

Vestra

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb maar een paar keer ingevlogen, desondanks is het een leuk vliegtuigje die je makkelijk kan gebruiken om snel naar een plek te komen. Ik zou het zelf dan ook gebruiken om op een strand te landen in bijvoorbeeld Paleto Bay. Zijn snelheid is wel mooi, het is wel jammer dat er maar twee personen in kunnen. 8/10

Tailgater_%28GTA_V%29.jpg

Obey Tailgater

Link to comment
Delen op andere websites

Buiten het feit dat hij wat groot en niet de meest aantrekkelijke is vind ik het wel een aangenaam voertuig om gebruiken, best snel (zowel op en naast de weg), best goede besturing en een van de weinige voertuigen met echte mistlampen die zeer nuttig blijken in de nacht. Een 8/10!

SchysterFusilade-Front-GTAV.png

[Fusilade]

Link to comment
Delen op andere websites

Afbeelding afwezig, maar dat geeft niet. Als een van de weinige wellicht die de Hotknife vanaf release heeft kunnen uitproberen kan ik alleszins zeggen dat het een aangenaam en uniek voertuig is. Nee, het is niet het snelste of rijdt niet het beste, maar het kent een zeer eigen charme (is de enige echte hot-rod in V) en zijn tuning opties maken het plaatje compleet. Gebruik hem niet vaak, maar dat gaat voor zo veel voertuigen. Een 9/10!

Schwartzer-GTAV-Front.png

[schwartzer]

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niet zo vaak in de Schwartzer gereden, maar het moet ongeveer hetzelfde handling hebben als de Oracle.

En het liefst pak ik een andere auto, want ik vind de Schwartzer niet zo lekker rijden. 6,5/10

gta-5-1-13-high-life-dlc-update-four-new-vehicle-stats-price-customisations-revealed.jpg

Pegassi Zentorno

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...