Jump to content

[V] Rate the vehicle


Votair

Recommended Posts

  • Reacties 142
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .PhoeniX.

    33

  • Votair

    27

  • Phoenyxar

    17

  • coolguynl

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Afbeelding afwezig, maar dat geeft niet. Als een van de weinige wellicht die de Hotknife vanaf release heeft kunnen uitproberen kan ik alleszins zeggen dat het een aangenaam en uniek voertuig is. Nee, het is niet het snelste of rijdt niet het beste, maar het kent een zeer eigen charme (is de enige echte hot-rod in V) en zijn tuning opties maken het plaatje compleet. Gebruik hem niet vaak, maar dat gaat voor zo veel voertuigen.

even off-topic:

ik had er een afbeelding bij gezet mij die vercrackte telefoon van mij plaatst pas een afbeelding als ik het 2 keer probeer :{

Bewerkt: door Danger_dog_guy_7
Link to comment
Delen op andere websites

Vlieg er niet vaak in, maar ik vind het ook niet een mooi vliegtuig. 5/10

300px-AseaGTAVFront.jpg

Asea

Afbeelding afwezig, maar dat geeft niet. Als een van de weinige wellicht die de Hotknife vanaf release heeft kunnen uitproberen kan ik alleszins zeggen dat het een aangenaam en uniek voertuig is. Nee, het is niet het snelste of rijdt niet het beste, maar het kent een zeer eigen charme (is de enige echte hot-rod in V) en zijn tuning opties maken het plaatje compleet. Gebruik hem niet vaak, maar dat gaat voor zo veel voertuigen.

even off-topic:

ik had er een afbeelding bij gezet mij die vercrackte telefoon van mij plaatst pas een afbeelding als ik het 2 keer probeer :{

Gelieve dit soort reacties achterwege te laten.

Link to comment
Delen op andere websites

Zullen we zowel dergelijke reacties als moderatorgedrag achterwege laten? Het is niet nodig.

Voor zulk een gehypet voertuig te zijn (ja, mede dankzij zijn paintjob en zeldzame aard) heb ik het nooit speciaal gevonden. Vind zijn paintjob niet te speciaal en hetzelfde gaat ook op voor besturing en prestaties. Om nog maar niet te zeggen dat ik er amper in heb gereden (maar dat geldt voor de meeste hier) 6/10!

ImponteRuiner-Front-GTAV.png

[imponte Ruiner]

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo daar, Stallion! Ik heb er nog niet mee kunnen rijden in V, dus ik ga moeten oordelen op wat ik zie en weet van de Stallion in IV. Eigenlijk nooit echt veel gebruikt, maar hij heeft wel zijn eigen flair. Niet een voertuig dat ik voor enig einde buiten wat rondtouren zou gebruiken. Dus hij krijgt van mij een 7,5/10!

Exemplar-GTAV-Front.png

[Exemplar]

Link to comment
Delen op andere websites

De voorkant van de Exemplar lijkt een beetje op een Porsche, en is daarmee best wel bruut. Wanneer je dan om de auto heen loopt, en de achterkant gaat bekijken, is dit uitermate teleurstellend. Het is wat simpel, te rond en mist het 'wow'-factor. Een gemiste kans qua design. De auto op zich rijdt prima, en glijdt ook lekker in bochten wanneer je de handrem op de juiste manier gebruikt.

Al om al geef ik de auto een 7/10. Ik wou hoger geven dankzij wegligging maar het design haalt het weer naar beneden.

dominator.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de Faggio een komisch voertuig in GTA V. Het nadeel is: Dat het voertuig sloom is, en het heeft een belabberde besturing.... :-(

Desalniettemin. Kan je toch lol hebben met zo'n Faggio, maar het is helemaal niet geschikt voor achtervolgingen. 6/10

Boxville3_%28GTA_V%29.jpg

Boxville

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben sws al geen fan van boten, maar ik vind dit gewoon op een standaard bootje lijken. Weinig bijzonders. Toch wel een snelle boot als je iemand achterna zit op het water ;) 6/10

hfp6kz0.jpg

Bewerkt: door dionkoffie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...