Votair Geplaatst: 18 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2014 Achterin kunnen volgens mij mensen zitten (4 man, als ik het goed heb) en dan kun je dus gekke achtervolgingen houden. Ik reed er best vaak in, maar ik vond 'm toch te sloom. 6.5/10 Benson Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 19 december 2014 Rapport Geplaatst: 19 december 2014 Mijn voertuigenkennis in GTA V is redelijk bagger en ik heb dan nog nooit van die naam gehoord, maar ik ken alleen het model. Ik houd er niet zo van om in vrachtwagens te rijden aangezien ze natuurlijk niet snel zijn en lastig te manoeuvreren. 5/10 Hotknife Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Geplaatst: 20 december 2014 Hmm... ik kan geen specifieke mening over de Hotknife geven. Dus ik vergelijk hem wel met de GTA San Andreas Versie. Leuke voertuig, lekker snel. En je kan de Hotknife best wel mooi Tunen. 8,2/10 Z-Type Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Geplaatst: 20 december 2014 Niet echt het best sturende voertuig, niet de snelste, maar ook wel logisch, wetende wat het voorstelt. Heeft een uniek design, maar zijn belangrijkste eigenschap is uiteraard zijn prijs, die logischer wijs ook enorm hoog ligt. Heb er uiteindelijk ook niet te veel in gereden. Een 6,5/10! [Vapid Bullet] Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 22 december 2014 Rapport Geplaatst: 22 december 2014 Hmm.... de Bullet is een van de goedkoopste Supercars, dus heel veel geld heb je niet nodig. Ik had de Bullet ook een tijdje in m'n garage, maar helaas slipt "ie" teveel, maar wel lekker snel. Helaas valt die wagen niet veel te Tunen. Eigenlijk is de Bullet een domper... 6,8/10 FIB Buffalo Reageren
coolguynl Geplaatst: 11 januari 2015 Rapport Geplaatst: 11 januari 2015 De FIB Buffalo ken ik zelf niet de gewone Buffalo vind ik op zich wel mooie auto. maar ja veel verschillen zijn er niet tussen de Buffalo en FIB Buffalo. 7/10 wat denken jullie van de Sandking. dit is mijn eigen Sandking. Reageren
Votair Geplaatst: 15 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2015 Leuk ding om weleens in te rijden als je in Blaine County bent. Je kunt veel man vervoeren en jouw Sandking ziet er wel beest uit . 8.5/10 Intruder Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 15 januari 2015 Rapport Geplaatst: 15 januari 2015 (bewerkt) Volgens mij heb ik nooit in een Intruder gereden.... :$ En zo speciaal ziet die auto er niet uit, en de Intruder valt spijtig helaas niet zoveel te Tunen. Dus ik geef deze "dood"normale auto wel een 7 Ik kon eigenlijk ook geen specifieke mening geven. De Dinka Akuma. Bewerkt: 15 januari 2015 door bountyskull_10 Reageren
Votair Geplaatst: 15 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2015 (bewerkt) Vergeet je geen nieuwe wagen achter te laten die anderen kunnen gaan raten? :$ Bewerkt: 15 januari 2015 door Votair Reageren
NobodyDutch Geplaatst: 16 januari 2015 Rapport Geplaatst: 16 januari 2015 Jester , Hele fijne auto en kan mooi getuned worden, heb hem nu al in een nieuwe en de nieuwe jester heb ik ook maar geen recente foto's Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 17 januari 2015 Rapport Geplaatst: 17 januari 2015 De Jester vind ik een mooie auto die je goed kan tunen, heb in die laatste update toen ook de Jester (Racecar Edition) gekocht . 8,7/10 De Mesa Jeep Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 24 januari 2015 Rapport Geplaatst: 24 januari 2015 De Mesa jeep kom ik erg vaak tegen in de County's en het voertuig is uitermate geschikt voor Off-Road en 4x4. Het is niet een al te snel voertuig, waardoor de wagen niet al te veel slipt op de wegen. Een 7 zou wel een mooie cijfer zijn. De Bravado Bison. Reageren
Votair Geplaatst: 24 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2015 Niet echt het type auto waar ik fan ben ben, maar ik vind 'm wel lekker rijden. 6.5/10 BeeJay XL Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 24 januari 2015 Rapport Geplaatst: 24 januari 2015 Ik weet niet altijd even goed wat ik van de BeeJay moet denken. Op zich rijdt hij nog wel best lekker en traag is die ook niet, maar ik vind hem niet de mooiste der voertuigen (lelijker bestaat anders zeker wel) Maar ik denk dat ik hem desondanks toch nog best hoog moet geven, hij verdient dat wel. Een 7,5/10. [Vacca] Reageren
coolguynl Geplaatst: 24 januari 2015 Rapport Geplaatst: 24 januari 2015 vacca is tot nu toe mijn favoriete super car. aangezien ik voor de rest nog geen geld heb gehad. vacca is snel en redelijk goedkoop. 8/10. en nu mijn dubsta. er staan 2 auto's op de foto maar het gaat echt om de dubsta. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.