.PhoeniX. Geplaatst: 25 januari 2015 Rapport Geplaatst: 25 januari 2015 (bewerkt) Hmm.... De Dubsta is ook zo'n wagen die ik erg veel tegenkom in de County's en Los Santos. Z'n tegenhanger namelijk de Mesa, het zijn allebei handige auto's, omdat ze uitermate geschikt zijn voor 4x4 en Off-Road. De Dubsta is iets slomer, maar die wagen heeft wel een breed scala aan Tunings-onderdelen. Omdat 'ie iets langzamer is, krijgt de Dubsta respectievelijk een lager cijfer. Een 6,7 is wel een gepast cijfer De Cheetah. Bewerkt: 25 januari 2015 door bountyskull_10 Reageren
Votair Geplaatst: 30 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2015 Snelle wagen, maar ik vlieg altijd uit de bocht of ik slip teveel ermee. 7/10 FIB Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 30 januari 2015 Rapport Geplaatst: 30 januari 2015 Waardeloos, totaal niet handig en iedereen die er aan hangt flikkert er bij het kleinste zetje al af. Een 4 Dubsta 6x6 Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 30 januari 2015 Rapport Geplaatst: 30 januari 2015 De Dubsta 6x6 is een hele wrede wagen, en het kan goed gebruikt worden voor het vervoeren van spelers. In het algemeen houd ik niet zo van grote auto's/trucks en het is een lompe auto. 6,9/10 Rhino Tank. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 30 januari 2015 Rapport Geplaatst: 30 januari 2015 Nou, is dit geen vreselijk voertuig om beoordelen... het zit een beetje in zijn eigen categorie dus het met andere zaken vergelijken is wat lastig. Het is alleszins een amusant voertuig, maar de besturing is vrij irritant en niet optimaal (of gelijkend met de realiteit) Dus ik geef het een 7,5 op 10! [scorcher] Reageren
Tommie59 Geplaatst: 30 januari 2015 Rapport Geplaatst: 30 januari 2015 Lekkere fiets waar je niet gauw vanaf valt, en hij past achterin de Sadler waardoor je hem over de hele map kan gebruiken. Swift [Classic] [Flying Bravo] Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 9 februari 2015 Rapport Geplaatst: 9 februari 2015 Ik heb niet zoveel ervaring met de Buckingham Swift, aangezien ik het voertuig een paar keer had gebruikt voor bepaalde vliegraces. Enigszins weet ik wel dat de besturing gelijkaardig is aan de Frogger, dus het toestel is wel vrij snel. 'T is ook uitermate geschikt voor het vervoeren van spelers. En binnen missies om kan 'ie erg van pas komen. 8/10 Benefactor Feltzer. Reageren
coolguynl Geplaatst: 9 februari 2015 Rapport Geplaatst: 9 februari 2015 De feltzer is een snelle auto en is ook nog goed te customizen. enig nadeel is wel dat ik vind dat hij redelijk snel zijn achterkant omgooit. toch een 8/10 en nu de pegassi monroe. Reageren
Votair Geplaatst: 17 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2015 (bewerkt) *bump* :$ Lekker wagentje om in te rijden en is goed te tunen. 8.5/10 Benefacter Schafter Bewerkt: 17 mei 2015 door Votair Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 11 juni 2015 Rapport Geplaatst: 11 juni 2015 Ahh de Schafter, een wagen met pure klasse, mooie styling en ook gewoon mooi om te zien. Rij-eigenschappen kunnen beter naar mijn mening. De Schafter trekt redelijk sloom op, en heeft nogal de neiging om te gaan fish-tailen in scherpe bochten. Een 7.5 is wat de Schafter van mij krijgt. Windsor. (de mijne is de Blauw/Witte) Reageren
dionkoffie Geplaatst: 12 juni 2015 Rapport Geplaatst: 12 juni 2015 (bewerkt) Leuk autotje. Je kan hem mooi customizen. 8/10 Bewerkt: 12 juni 2015 door dionkoffie Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 13 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2015 Bump. Ikzelf ben niet zo redelijk overtuigd van die auto, naar mijn mening slipt dat ding ietwat te veel als je 'n strakke bocht probeert te nemen. Daarenboven vind ik 'm best wel gelimiteerd qua aanpassingsmogelijkheden, wat ik best wel jammer vind, aangezien het toch 'n mooie auto is. Ik zou de Stirling GT een 6 hebben gegeven. Annis Elegy RH8. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 13 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2015 Op zich een hele nette en goeie snelle auto niet de snelste maar toch rijd goed remt goed doet het goed in de bochten met remmen of handrem breekt niet weg in de bochten zo als andere auto's Armored Kuruma Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 26 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2015 Uitermate geschikt voor missies én heists. Het grootste voordeel is natuurlijk wel dat je niet doorboort kunt worden door andere (irritante) spelers. Aan de andere kant is 'ie toch niet zó sterk, je hoeft maar minimaal één raket o.i.d. te gebruiken en gelijk kan hij naar de schroothoop worden gestuurd. Qua rijprestaties ben ik nogal teleurgesteld... Je kunt niet even 'n scherpe bocht nemen, of dat ding is al in de oceaan gepleurd. Conclusie: 6.8/10. Tractor. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 26 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2015 (bewerkt) Daar kan ik niks over zeggen om dat niet om een echt gebruikt voertuig gaat van GTA V De Vacca Bewerkt: 26 oktober 2015 door Pino1982 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.