Jump to content

Weerwolven van Wakkerdam #2 - Speltopic


Crazy-Ghost

Recommended Posts

Aangezien we op de eerste dag nog niet veel houvast hebben aan harde bewijzen en beschuldigingen denk ik dat we moeten kijken naar de tactieken van de gemiddelde wolf. Aangezien je je op de eerste dag alleen maar verdacht kunt maken en verder niets te winnen hebt is het voor de wolven het verstandigst zo weinig mogelijk te zeggen. Daarom denk ik dat we de personen in de gaten moeten houden die morgen nog steeds niets hebben gezegd en tot nu toe zijn dat bassieboy35, Froodooo, KaiSkillz, Malinia, skullz-000 en Together.

Dat is niet gezegd. Kan ook aan het individu liggen dat gewoon nog niet online is geweest ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 873
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    116

  • Dexist

    115

  • aron24

    90

  • ERRWINS

    84

Top Posters In This Topic

Aangezien we op de eerste dag nog niet veel houvast hebben aan harde bewijzen en beschuldigingen denk ik dat we moeten kijken naar de tactieken van de gemiddelde wolf. Aangezien je je op de eerste dag alleen maar verdacht kunt maken en verder niets te winnen hebt is het voor de wolven het verstandigst zo weinig mogelijk te zeggen. Daarom denk ik dat we de personen in de gaten moeten houden die morgen nog steeds niets hebben gezegd en tot nu toe zijn dat bassieboy35, Froodooo, KaiSkillz, Malinia, skullz-000 en Together.

Oei, Ik zal bij school gaan klagen dat ik teveel te doen heb :(

Hallo iedereen ! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Goedemorgen zeg, wat een posts, leuk hoor! Nu vanmorgen alles doorgelezen en dus alles gezien, en uiteraard is er nog geen touw aan vast te knopen.

Mijn afwezig-zijn is veroorzaakt doordat ik woensdagavond train en daarna niet meer online geweest ben (en mijn rol te laat heb gekregen, grrr :puh:).

Anyway, here I am!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...