Jump to content

Weerwolven van Wakkerdam #2 - Speltopic


Crazy-Ghost

Recommended Posts

  • Reacties 873
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    116

  • Dexist

    115

  • aron24

    90

  • ERRWINS

    84

Top Posters In This Topic

Wat is daar verdacht aan?

We gaan we lynchen dan? Wie heeft een idee? Ik heb zo'n mijn verdachten en die kun je ook terugvinden in het topic.

Wie gaan we lynchen dan? Het is wel de bedoeling dat je het spel eerlijk gaat spelen he.

Dit soort spellen zijn nou eenmaal gewoon niet eerlijk.

Onzin. Kijk het vorige spel maar na. Bewerkt: door AXIO
Link to comment
Delen op andere websites

Wat is daar verdacht aan?

We gaan we lynchen dan? Wie heeft een idee? Ik heb zo'n mijn verdachten en die kun je ook terugvinden in het topic.

Wie gaan we lynchen dan? Het is wel de bedoeling dat je het spel eerlijk gaat spelen he.

Dit soort spellen zijn nou eenmaal gewoon niet eerlijk.

Onzin. Kijk het vorige spel maar na.

Je kunt in dit spel niemand vertrouwen. Dat is gewoon zo, mooi dat je dit onzin vindt, maar ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is iets anders dan niet eerlijk spelen. Niet eerlijk spelen zie ik als samen met meerdere personen afspraken maken om die en die er uit te stemmen.

Ja, maar zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde, wie zijn jullie verdachten? Wie kan wolf zijn en die moeten we dan lynchen. Kijk, als je dat anders leest, dan kan er ook niet zo heel veel aandoen.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad,@ Axio. We moeten heel voorzichtig zijn de eerste dag(en) met het lynchen van mensen, de kans is groter dat dit een onschuldige is.

Maar kijkend naar het eerste potje, waren toen de wolven de wat minder actieve, het geeft natuurlijk geen garantie nu maar ik zou me voorzichtig wel richten tot die mensen :). Maar goed we hebben nog tot 21:00 dus nog even afwachten wie wel en wie niet reageert.

En ja, het was een voorwaarde dat je actief bent met dit spel(anders moest je eigenlijk niet meedoen) Het is weliswaar nog maar de eerste dag, maar er moet toch iemand worden gelyncht, helaas :(.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben tot ongeveer 8 uur gaan trainen, dus mij zien jullie mogelijk tot de lynch niet meer.

Daarom breng ik nu al een tijdelijke stem uit op Malinia, voor de lynch. Voor burgemeester kies ik Dexist alvast. Als ik thuis ben en nog op tijd ben kom ik hier wel op terug. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...