Jump to content

Weerwolven van Wakkerdam #2 - Speltopic


Crazy-Ghost

Recommended Posts

  • Reacties 873
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    116

  • Dexist

    115

  • aron24

    90

  • ERRWINS

    84

Top Posters In This Topic

Met gevoelens over waarom iemand wolf is komen we niet zo ver aron. Keiharde bewijzen heb je niet en toch open je groots de aanval. Het lijkt alsof je de lynch van iemand of wellicht jezelf probeert weg te houden door Eliott te beschuldigen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eigenlijk helemaal geen twijfels bij Aron. Hij maakt zich niet meer verdacht dan enkele anderen.

Ik heb meerdere mensen, waarbij ik echt denk dat ze zo voor hun scherm zitten:

brubalL.gif

Maar daar ga ik nu maar niet dieper op in. Het is nog te vroeg.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eigenlijk helemaal geen twijfels bij Aron. Hij maakt zich niet meer verdacht dan enkele anderen.

Ik heb meerdere mensen, waarbij ik echt denk dat ze zo voor hun scherm zitten:

brubalL.gif

Maar daar ga ik nu maar niet dieper op in. Het is nog te vroeg.

En als enige zo wat lijkt het. En wie zegt dat jij er niet zo bij zit? Denk, denk, denk..
Link to comment
Delen op andere websites

Teka heeft het bewijs. Ik heb dat niet, Teka zat de hele tijd te hinten, hij probeerde dat duidelijk te maken, met jullie zijn slecht. Maar dat zat er dus achter, dus Teka spreek het bewijs uit.

Weer zo vaag, waarom zijn wij slecht? Welke hints zijn het dan? Teka heeft bar weinig gezegd, of zit je samen met teka dingen te bespreken.

Link to comment
Delen op andere websites

Daar kan ik geen beslissing in nemen zolang jij er niet meer op ingaat. Keiharde feiten, wil ik. Of ze er nou zijn of niet. Zet maar eens in een lijstje wat beiden verdacht maakt. Aron over Eli, Eli over Aron.

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Teka heeft het bewijs. Ik heb dat niet, Teka zat de hele tijd te hinten, hij probeerde dat duidelijk te maken, met jullie zijn slecht. Maar dat zat er dus achter, dus Teka spreek het bewijs uit.

Weer zo vaag, waarom zijn wij slecht? Welke hints zijn het dan? Teka heeft bar weinig gezegd, of zit je samen met teka dingen te bespreken.

Wat is er vaag, Teka heeft het bewijs. Vraag het hem en je weet het antwoord.

Link to comment
Delen op andere websites

-Het "met een vermoeden" plots beschuldigen, terwijl ik niets gedaan heb.

-Ik verdedig me gewoon maar en hij blijft maar fucking doorgaan.

Ik ben er niet van overtuigd dat hij een wolf is, maar ik vind zijn gedrag op zich al storend en dat is al meer dan genoeg reden om te lynchen, vind ik. :puh: Maarja, persoonlijke mening telt niet mee, en dat heeft aron niet door.

Link to comment
Delen op andere websites

Teka heeft het bewijs. Ik heb dat niet, Teka zat de hele tijd te hinten, hij probeerde dat duidelijk te maken, met jullie zijn slecht. Maar dat zat er dus achter, dus Teka spreek het bewijs uit.

Weer zo vaag, waarom zijn wij slecht? Welke hints zijn het dan? Teka heeft bar weinig gezegd, of zit je samen met teka dingen te bespreken.

Wat is er vaag, Teka heeft het bewijs. Vraag het hem en je weet het antwoord.

Waarom ga je blind mee in de gedachtegang van Teka? Hou je er wel rekening mee dat hij net zoals Eliott evenveel kans heeft om wolf te zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

-Het "met een vermoeden" plots beschuldigen, terwijl ik niets gedaan heb.

-Ik verdedig me gewoon maar en hij blijft maar fucking doorgaan.

Ik ben er niet van overtuigd dat hij een wolf is, maar ik vind zijn gedrag op zich al storend en dat is al meer dan genoeg reden om te lynchen, vind ik. :puh: Maarja, persoonlijke mening telt niet mee, en dat heeft aron niet door.

Haha, nu de beurt aan Aron. En ik wil niets over gevoel of TekaLoca horen.

Link to comment
Delen op andere websites

-Het "met een vermoeden" plots beschuldigen, terwijl ik niets gedaan heb.

-Ik verdedig me gewoon maar en hij blijft maar fucking doorgaan.

Ik ben er niet van overtuigd dat hij een wolf is, maar ik vind zijn gedrag op zich al storend en dat is al meer dan genoeg reden om te lynchen, vind ik. :puh: Maarja, persoonlijke mening telt niet mee, en dat heeft aron niet door.

Je wil weer een lynch verpesten, je praat jezelf voorbij, hopelijk zien jullie dat ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Hou je in Eliott. De vorige keer ging het ook op zo'n manier fout. Net zoals anderen vind ik dat Aron zich te verdacht gedraagt en heb ik juist het vermoeden hij te veel het achterste van zijn tong heeft laten zien. Er moet veel gebeuren moet ik van gedachten veranderen wil ik Aron niet lynchen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...