Jump to content

Weerwolven van Wakkerdam #2 - Speltopic


Crazy-Ghost

Recommended Posts

  • Reacties 873
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    116

  • Dexist

    115

  • aron24

    90

  • ERRWINS

    84

Top Posters In This Topic

Ik heb gewoon vermoedens en durf die uit te spreken, als ik de enig ben die dat doet, bereiken we niks. En gaan de wolven met de winst aan haal, ik ben niet zo goed in het bedenken van argumenten, het is meer het gevoel dat er bij hem iets hangt dat hij niet goed is. Ik probeer iets over hem te zeggen, zodat hij reageert, waardoor ik dar info uit kan halen voor argumenten.

Link to comment
Delen op andere websites

Hierbij mijn eerste update als burgervader van het dorp. Ik denk dat we de conclusie wel kunnen trekken dat we flink verkeerd zaten. Op dit moment zijn er nog 2 wolven en 1 welp over. Hoe zit het met de zombies? Hebben die vannacht iemand geïnfecteerd? Zoja dan zijn er ondertussen 3 zombies.

2edvble.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, dan ga ik ook een vermoeden uitspreken, maar met een deftig argument: Jij bent wolf en zit gewoon zonder reden iedereen te beschuldigen en noemt dat zomaar een 'vermoeden'.

Ik denk dat hier nog iemand is, die meer weet dan ik. Die gene weet wie ik bedoel.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi overzicht BB!

Wat opvalt is dat Tekaloca ook op Eliott stemde! Aron beweerde(en nog steeds) dat Eliott een wolf is, Tekaloca zegt niet zo veel, maar stemt wel ineens het zelfde als Aron! Toeval? Twee wolven die een "plannetje" hebben?

Nee, Teka is de gene die meer info heeft over Eliott die dus wolf is. Dus Teka, spreek je uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...