Jump to content

Weerwolven van Wakkerdam #2 - Speltopic


Crazy-Ghost

Recommended Posts

Ja ze zijn er al!

_Night-Men_

Voor een vredig dorp, tegen de weerwolf! Liberté, égalité, fraternité!

ERRWINS

Geachte dorpsbewoners,

Naar aanleiding van de aankomende verkiezingen, die vanavond zal gaan plaatsvinden, schreef ik deze speech. In de hoop dat jullie mij later als burgemeester kunnen zien.

Als burgemeester zie ik het als mijn taak en plicht om Wakkerdam veilig en levend te houden. Door goed te communiceren en analyseren zal ik er voor proberen te zorgen dat de wolven snel uitgeschakeld zullen zijn. Ons dorp, wat leeft op gezelligheid en saamhorigheid, hoort voort te leven zonder angst, verdenkingen en haat jegens elkaar. Laten we terug keren naar de tijd van vrede en kies mij als jullie burgemeester!

Ik hoop dat ik jullie voldoende heb overtuigd van mijn goede bedoelingen en dat ik jullie snel kan gaan helpen.

Groet,

Erwin

Bierbuikje

Burgers van Wakkerdam,

In onzekere tijden is het lastig om de macht uit handen te geven. Vooral bij ons in Wakkerdam wanneer je de ander niet volledig kunt vertrouwen. Wij kunnen overtuigend gaan spreken, maar als burger kan je nooit volledig zeker zijn over de eerlijkheid van de kandidaat. Met de beperkte informatie van dit moment is het belangrijk dat we de burgemeester kiezen die weet hoe het spel werkt. Een burgemeester die weet hoe de vijand denkt en handelt om ons dorp te kunnen beschermen. Ik kan die burgemeester voor jullie zijn, in de vorige contest heb ik zelf als wolf het spel mogen spelen en heb daar meegemaakt hoe het is om je ongezien onder de burgers te begeven. Waar er al gauw wordt gewezen naar de kleine fouten van de persoon die het meeste spreekt moeten we juist gaan letten op de wolf die zich ongezien onder de burgers begeeft, de wolf die met wat slimme trucs nog net een burger op de lynch weet te krijgen. Als burgervader zal ik een lijst bijhouden waar op staat wie er op wie heeft gestemd voor de lynch. De betreffende, nu nog lege, lijst staat in de spoiler onder deze post. Ik denk dat we de boosdoeners kunnen onderscheiden van de goeden wanneer we een patroon kunnen ontdekken wie er heeft gestemd op de gelynchte burgers.

De burgers zijn in gevaar en ik wil ons er uit redden. Dit wordt de eerste Wakkerdam met minimale burgerslachtoffers.

Bierbuikje

Deze tabel bevat inhoud over welke deelnemers een betreffende deelnemer hebben gelyncht. De eerste kolom bevat de slachtoffers, de tweede kolom de rol die het slachtoffer vervult en vanaf de derde kolom de personen die het slachtoffer hebben gelyncht.

[table=header]Deelnemer|Rol|Dag 1|Dag 2|Dag 3|Dag 4|Dag 5

_Night-Men_|onbekend|persoon 1, persoon 2, persoon 3||||

3L1077|onbekend|||||

aron24|onbekend|||||

AXIO|onbekend|||||

Bassieboy35|onbekend|||||

Bierbuikje|onbekend|||||

bountyskull_10|onbekend|||||

Dexist|onbekend|||||

ERRWINS|onbekend|||||

Froodooo|onbekend|||||

KaiSkillzz|onbekend|||||

Malinia|onbekend|||||

Megadreams|onbekend|||||

Narukami|onbekend|||||

skullz-000|onbekend|||||

TekaLoca|onbekend|||||

Together|onbekend|||||

Votair|onbekend|||||[/table]

En Narukami is blijkbaar zo zeker van zichzelf dat ze het zonder speech doet!

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 873
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    116

  • Dexist

    115

  • aron24

    90

  • ERRWINS

    84

Top Posters In This Topic

Burgemeester: BB

Lynch: Malinia

Ik kies voor BB omdat het gewoon duidelijk en hij mooi gaat bijhouden, plus zijn ervaring met het vorige spel dat hij helemaal uitgespeelt heeft.

Voor de Lynch ga ik juist voor iemand die totaal niet actief is in het spel. Niet zozeer omdat ik hem verdenk maar meer om het spel leuk te houden. Hoe meer actieve mensen hoe leuker het is. Tevens is het te snel om al conclusies te gaan trekken.

Link to comment
Delen op andere websites

Burgemeester: BB

Lynch: Malinia

Ik kies voor BB omdat het gewoon duidelijk en hij mooi gaat bijhouden, plus zijn ervaring met het vorige spel dat hij helemaal uitgespeelt heeft.

Voor de Lynch ga ik juist voor iemand die totaal niet actief is in het spel. Niet zozeer omdat ik hem verdenk maar meer om het spel leuk te houden. Hoe meer actieve mensen hoe leuker het is. Tevens is het te snel om al conclusies te gaan trekken.

Ik kan mij hier ook wel in vinden.

Daarnaast kunnen de wolven natuurlijk een spel spelen ;) maar niks is nog zeker inderdaad!

Dus

Burgemeester Bierbuikje

Lynch Malina

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...