TekaLoca Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 Ik hou je in de gaten, Dexshit. Ga je mijn vraag nog beantwoorden of niet? Wat wil je weten? Reageren
aron24 Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 Ik hou je in de gaten, Dexshit. Ga je mijn vraag nog beantwoorden of niet? Wat wil je weten? Waarom je ons slecht vindt? Dat zei je net namelijk. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 Oh, dat weet ik nog niet. Reageren
3L1077 Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 Nog geen twee uur en 200+ reacties later... Reageren
aron24 Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 Oh, dat weet ik nog niet. Wat is dat nou voor slecht antwoord. We kunnen jou ook niet serieus nemen in dit spel. Je staat bij om mijn verdachtenlijst. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 Nog geen twee uur en 200+ reacties later... We zijn een gezellig dorp en we willen dat ook blijven. Anders wordt het maar een 'dooie' boel. Reageren
Megadreams Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 En toen was het stil. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 Ik was even weg, ben ik weer Reageren
3L1077 Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 Morgen begint het spelletje pas echt. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 Klopt. Na de eerste nacht wordt het vaak leuker. Niet voor iedereen, natuurlijk. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 Aangezien we op de eerste dag nog niet veel houvast hebben aan harde bewijzen en beschuldigingen denk ik dat we moeten kijken naar de tactieken van de gemiddelde wolf. Aangezien je je op de eerste dag alleen maar verdacht kunt maken en verder niets te winnen hebt is het voor de wolven het verstandigst zo weinig mogelijk te zeggen. Daarom denk ik dat we de personen in de gaten moeten houden die morgen nog steeds niets hebben gezegd en tot nu toe zijn dat bassieboy35, Froodooo, KaiSkillz, Malinia, skullz-000 en Together. Reageren
Dexist Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 Klopt, en tekaloca ook omdat het tekaloca is! Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 19 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2014 (bewerkt) Even een dingetje: Ik was froodooo vergeten te mailen. Hij weet daarom pas sinds enkele uren zijn rol. Dit is een foutje van mij. Bewerkt: 19 november 2014 door Crazy-Ghost Reageren
3L1077 Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 Aangezien we op de eerste dag nog niet veel houvast hebben aan harde bewijzen en beschuldigingen denk ik dat we moeten kijken naar de tactieken van de gemiddelde wolf. Aangezien je je op de eerste dag alleen maar verdacht kunt maken en verder niets te winnen hebt is het voor de wolven het verstandigst zo weinig mogelijk te zeggen. Daarom denk ik dat we de personen in de gaten moeten houden die morgen nog steeds niets hebben gezegd en tot nu toe zijn dat bassieboy35, Froodooo, KaiSkillz, Malinia, skullz-000 en Together. Tsja, je moet er ook rekening mee houden dat die mensen misschien nog niet actief geweest zijn. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 Dat is waar, maar daarom moeten we denk ik richting de eerste lynch de mensen afstrepen die hier al wel gesproken hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.