ERRWINS Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 Aangezien we op de eerste dag nog niet veel houvast hebben aan harde bewijzen en beschuldigingen denk ik dat we moeten kijken naar de tactieken van de gemiddelde wolf. Aangezien je je op de eerste dag alleen maar verdacht kunt maken en verder niets te winnen hebt is het voor de wolven het verstandigst zo weinig mogelijk te zeggen. Daarom denk ik dat we de personen in de gaten moeten houden die morgen nog steeds niets hebben gezegd en tot nu toe zijn dat bassieboy35, Froodooo, KaiSkillz, Malinia, skullz-000 en Together. Dat is niet gezegd. Kan ook aan het individu liggen dat gewoon nog niet online is geweest Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 Ben benieuwd hoe deze shizzle gaat lopen. Hopelijk gaat deze ronde wat langer duren dan 3 dagen.. Reageren
Niked Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 Aangezien we op de eerste dag nog niet veel houvast hebben aan harde bewijzen en beschuldigingen denk ik dat we moeten kijken naar de tactieken van de gemiddelde wolf. Aangezien je je op de eerste dag alleen maar verdacht kunt maken en verder niets te winnen hebt is het voor de wolven het verstandigst zo weinig mogelijk te zeggen. Daarom denk ik dat we de personen in de gaten moeten houden die morgen nog steeds niets hebben gezegd en tot nu toe zijn dat bassieboy35, Froodooo, KaiSkillz, Malinia, skullz-000 en Together. Oei, Ik zal bij school gaan klagen dat ik teveel te doen heb Hallo iedereen ! Reageren
Dexist Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 Hey Skullz! Wat voor rol heb jij? Reageren
3L1077 Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 Inderdaad, gemakkelijker als je dat gewoon even meldt. Reageren
Nissan Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 Dat is niet gezegd. Kan ook aan het individu liggen dat gewoon nog niet online is geweest Dit. Niet iedereen checkt het Forum elke 5 minuten. Reageren
Dexist Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 Wel netjes alle 16 pagina's even lezen he Narukami Reageren
ERRWINS Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 Daar wens ik hem veel succes mee haha Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 En vooral sterkte Reageren
AXIO Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 Toch maar niet de moeite genomen om alles te lezen. Ik zag al wel wat berichten aan de klaagmuur. Wie zijn nou kandidaten voor het burgemeester zijnde? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 _Night-Men_ ERRWINS Narukami Bierbuikje Deze kandidaten hebben tot morgen 18:00 om hun speech voor te bereiden waarna Crazy-Ghost deze zal gaan plaatsen. Hierna kan er gestemd worden. Reageren
Dexist Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 (bewerkt) Kandidaten voor het burgemeesterschap: @_Night-Men_ @ERRWINS @Narukami @Bierbuikje Zijn er nog meer vrijwilligers die zich als kandidaat willen voorstellen en moeten de kandidaten nog een speech gaan houden? Die dudes. ninja erwin Bewerkt: 19 november 2014 door Dexist Reageren
AXIO Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 Top. Ben benieuwd heren. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Zitten de buikjes vol, wolfjes? Reageren
Froodooo Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Goedemorgen zeg, wat een posts, leuk hoor! Nu vanmorgen alles doorgelezen en dus alles gezien, en uiteraard is er nog geen touw aan vast te knopen. Mijn afwezig-zijn is veroorzaakt doordat ik woensdagavond train en daarna niet meer online geweest ben (en mijn rol te laat heb gekregen, grrr ). Anyway, here I am! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.