Kaitjee98 Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Geplaatst: 23 november 2014 Haha, zeker niet. Ik zou niet eens weten hoe ik zou moeten lunchen? Wat betreft het lynchen, ik heb denk ik al iemand in gedachten. Reageren
Froodooo Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Geplaatst: 23 november 2014 Burgers zouden die gedachten met elkaar delen, om op die manier gezamenlijk een goede keuze te kunnen maken. Ik ben dus wel benieuwd. Reageren
AXIO Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Geplaatst: 23 november 2014 Mijn verdachten zijn Teka en Votair. Beiden heel voorzichtig op de achtergrond en waaien met alle winden mee. Reageren
Dexist Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Geplaatst: 23 november 2014 Ik wil graag ook nog wel wat meer weten over de heren, bassieboy en together. Die zijn ook akelig stil. Reageren
Together Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Geplaatst: 23 november 2014 We moeten nu verstandig zijn en geen burger lyncen. Dat kunnen we ons nu niet veroorloven. Reageren
Dexist Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Geplaatst: 23 november 2014 Dus wat vind jij dat we moeten doen together? Heb jij verdachten? Meningen? Andere ideeën? Wat is je rol? Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Geplaatst: 23 november 2014 Votair gaat in het bijzonder met anderen mee., merk ik. Mijn lynch gaat dan ook naar Votair. Reageren
Votair Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Geplaatst: 23 november 2014 Je moet het zelf weten als je op mij stemt voor de lynch, maar je komt erachter dat ik dan gewoon een onschuldige burger ben. Reageren
Together Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Geplaatst: 23 november 2014 Ik heb niet alles kunnen volgen.. Maar ik las dat Votair en Teka(?) stemden op degene waar iedereen op stemde. Mijn rol is een burger. Zonder twijfels Reageren
TekaLoca Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Geplaatst: 23 november 2014 Lynch: AXIO. Toen Henk hem begon te verdenken, ging Henk er dezelfde dag nog aan. Dat is mijn reden. Reageren
Nissan Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Geplaatst: 23 november 2014 Je moet het zelf weten als je op mij stemt voor de lynch, maar je komt erachter dat ik dan gewoon een onschuldige burger ben. Woorden zijn goedkoop. Ik had nu een "net als je moeder" grap kunnen maken, maar ik zal het laten. Ik wil niet opgegeten worden uit revenge natuurlijk. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Geplaatst: 23 november 2014 Het welbekende lijstje van de verdenkingen en verdachtmakingen van gister. Met een zombie extra in ons midden en een heksendrankje minder zijn we niet veel opgeschoten denk ik. Reageren
3L1077 Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Geplaatst: 23 november 2014 Mijn lynch naar tekaloca, omdat hij gisteren het tweede meeste aantal stemmen had. Reageren
AXIO Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Geplaatst: 23 november 2014 Lynch: TekaLoca Ik begin te merken dat het hem steeds warmer onder de voeten wordt en zijn redenen voor de lynch zijn telkens weer raar. Kijk zijn vorige reacties maar na. Het feit dat je in het begin heel stil was en na het weg vallen van Aron je wel een stuk nadrukkelijker aanwezig bent. Heel apart. Ik vermoed een een tactiek met je mede wolven. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Geplaatst: 23 november 2014 Ik pas mijn stem aan naar TekaLoca. Zijn theorieën raken kant noch wal, dus begin ik hem te verdenken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.