Jump to content

Opzienbarend nieuws


Melchior

Recommended Posts

  • Reacties 404
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin2130

    36

  • Morpheus 83

    22

  • Lantyz

    15

  • Baffie

    15

Niet 1 hele doos pakken met 10 kilo rijst voorjezelf , voor 1 dag was het voedsel ook nog de volgende dag zou weer nieuwe komen...

Kijk, die mensen lijden : verdriet + honger. Wat zal jij doen op zo'n moment. Huis verwoest, lege maag, niks bij je, famillie + kennis verloren. Van mijn part mogen ze dik verwent worden ! Verdienen ze dubbel en dwars.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke in het begin vond ik het heel erg vandaag vind ik het 50% minder erg dan eerst

Super veel geld is al gestord ( En dat is nu wel v*rdomme genoeg ja reclames !!!!!! ) en als ik zie hoe die mensen daar met het uitgedeelde voedsel omgaan dan vervalt mn zin al helemaal om te storeten..

En het wordt te opdringereig , ze vragen zelfs kinderen van 6 jaar hun ZAKGELD te storten of te werken !!! halooooooowww ? Get a life !

Even over dat eten:

Americaanse Helicopter 1 bestuurder 2 soldaten...

Die soldaten delen 4 dozen met eten uit..

IN die 4 dozen zitten 4 zakken RIJST van 2.5 kilo , deze ZAKKEN IN de doos moeten worden uitgedeeld... dit gaat echter niet omdat 4 oo zo arme inwoners gewoon die hele doos pakken wat schreeuwen en weg rennen...

Wij moeten maar DELEN en geld storten en hun dan ?

Freek...

Ik ben helemaal met jou eens, ik wou vandaag nog bericht poste met dezelfde dingen maar ik d8 dat het tot rusie lijd omdat niemand met me eens zou zijn kijk:

Thailand: geen buitenlanders begraven

De regering van Thailand spreekt tegen dat buitenlanders zijn gecremeerd of begraven in massagraven. Deze verhalen verschenen eerder in de lokale media.

Bron: rtl.nl

Met 112.000.000 ofzo kan je heus wel een fatsoenlijk houte graf voor hun maken?

En 360.000.000 uit australie en +:

Regering geeft gul voor wederopbouw

De Nederlandse regering trekt een paar honderd miljoen euro uit voor de wederopbouw van de gebieden in Azië en Afrika die zijn getroffen door de vloedgolven.

Bron: rtl.nl

En nog al die vele miljoenen uit andere landen en dan denk ik zo van:

Nederlandse kamer van nog wat wil aan alles waar je maar geld kan krijgen bezuinegen straks word belasting zo hoog dat een blikje cola €5,- gaat kosten en de euro schijnt al zo duur te zijn en er zijn zo veel mensen diep in schulden met de komst van de " € " en dan nog wat hun " een paar honderd miljoen euro " noemen-geven tsja dan denk ik wel dat de komende jaren paar duizend mensen dakloos en werkloos worden!

Dat moest ff uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou dat verwacht ik van niet, maarja ergens zit er wel een kern in van waarheid.

De NL regering gooit maar al te makkelijk de prijzen omhoog, ik word er ook gek van ja.

Maarja een paar honderd miljoen, wat is een paar honderd miljoen? kan 200 miljoen of meer zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Alle hulpverleners worden ook gehinderd doordat er hoog bezoek komt en dat iedereen daar moet helpen, en dan krijgen de mensen daar minder hulp en worden de gewonden aan de kant gezet zodat de hoge pieten kunnen worden onthaald, dat vind ik pas slecht laat die hulpverleners in alle rust hun werk doen

Bewerkt: door zerocooll
Link to comment
Delen op andere websites

Paar hondererd miljoen ,wil ik wel opmn bankrekening...

Freek

Leer eerst dan typen... of de backspace toets te gebruiken.

Maarje al die 555 mensen kunnen stikken ze hebben zat.

Ik ga er niks meer aan uitgeven want dat doen andere gekken wel.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vrees dat die film The day after tomorrow gelijk zal hebben over de toekiomst van onze wereld overal natuurrampen alleeen hoop ik van niet dat het zal gebeuren :(

jah ik kan voelen dat de lucht heeeel erg vervuild is want heb nu hevige astma , ook in laatste tyd gebeuren heel veel slechte dingen zoals 11september 2001, oorlog in irak, tricolor verzonken en dan paar daagjes later ofzo andeer schip by Spanje ook gezonken en veel olie verspild en nu die klote zeebeving dat allemaal zorgt wel voor hogere dodental in laatste 5jaren vind ik

volgens me is Mother Nature kwaad op aarde wat de mensen de natuur aangedaan hebben hoor zoals vb kijk naar ozon ofzo is er nu al heel erg grotere gat door hevige luchtvervuiling

ik hoop dat toekomstige mensen de natuur wat meer respect geven ook al is natuur geen mens ofzo maar toch vind ik dat mensen ook wat erg goed zorgen voor natuur hoor

maarja voor diegene niet willen voor natuur zorgen => stupid bitches zou ik zeggen

diegene wel voor natuur willen zorgen => leve green peace ;)

:( groot gelijk ons milieu gaat naar de ZAK :angry:

Link to comment
Delen op andere websites

Leer eerst dan typen... of de backspace toets te gebruiken.

Maarje al die 555 mensen kunnen stikken ze hebben zat.

Ik ga er niks meer aan uitgeven want dat doen andere gekken wel.

Ben ik het niet mee eens Tim, als wij een 2e watersnoodramp krijgen zitten we ook te smeken om hulp van andere landen van de wereld, en dan vind jij het gek dat er veel geld naar Azië gaat? nee ik ben het er niet mee eens

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben het met robin eens, jij hebt geen idee (mischien wel maar neit aan gedacht) da je opa of oma op kleinere schaal hetzelfde heeft meegemaakt, we weten asl geen anders hoe erg een watersnoodramp is (op bangladesh na, daar is het de normaalste zaak van de wereld) ik zeg ook niet dat kleine kinderen hun zalgeld moeten sturen maar de meeste kleine kinderen hebben voortaan ook een mobiel, kunnen ze dan niet 1 X smsén ofzo. Nog 1 keer, als je niet wil hoeft het ook niet maar ik heb nu het gevoel dat ik er iets aan heb gedaan door 2 X te SMSén

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik heb vandaag met wat erg oude mensen het besproken en ze zeiden dat ik gelijk had ze zeiden dat wat toen met al die andere rampen was maar 14% van het geld dat door iedereen werd gestuurd naar weet ik veul welke giro in het land voor opbouw en andere dingen kwam.

Ga maar ff rekenen hoe veel geld van 112.000.000 van die giro ding naar Azie gaat en ze zeiden ook dat die mensen de regering enzo de rest van het geld voor zich zelf houd en niet voor de mensen.

Tja omdat ik ook het zo onzin vind ging ik dus met me vriend erg mooi grap uithalen gister avond, we gaan lanks de deuren om lege flessen te vragen en we zeiden toen dat het naar giro 555 ging en we hadden nog echt leuk toen, we zouden die flessen goed bij de super markt kunnen inleveren voor geld, maar we hebben later al die flessen terug gegeven en we zeiden dat het in het echt ook zo word gedaan en ja nu weten die mensen het wel.

En nog maals de gene die nog centje op giro 555 willen zetten veel suc6.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...