Jump to content

Opzienbarend nieuws


Melchior

Recommended Posts

  • Reacties 404
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin2130

    36

  • Morpheus 83

    22

  • Lantyz

    15

  • Baffie

    15

Wat ook klote is dat als dat muisje in de motor of hoe dat ding met die propeller ook heet zit.

Als je die motoren aanzet en die bladen gaan kneiterhard draaien en dat muisje rent er in de paniek doorheen dan zijn die bladen stuk.

Of in ieder geval beschadigd en dat is al genoeg om niet op te mogen stijgen :N.

En zoals al gezegd werd een muis is een stuk kleiner dan een mens. Die kan overal komen :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je die motoren aanzet en die bladen gaan kneiterhard draaien en dat muisje rent er in de paniek doorheen dan zijn die bladen stuk.

Er zal geen één krasje opzitten.

Die dingen gaan zo snel...dat die muis in één keer weg is!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ook klote is dat als dat muisje in de motor of hoe dat ding met die propeller ook heet zit.

Als je die motoren aanzet en die bladen gaan kneiterhard draaien en dat muisje rent er in de paniek doorheen dan zijn die bladen stuk.

Of in ieder geval beschadigd en dat is al genoeg om niet op te mogen stijgen :N.

En zoals al gezegd werd een muis is een stuk kleiner dan een mens. Die kan overal komen :engel:

Een straalmotor kan tonderweg iets van 5 vogels erdoor heen krijgen.

Pas als ze alle 5 tegelijk er door vliegen gaat 1 van de 2/4 kapot en kan het vliegtuig gewoon verder vliegen.

Link to comment
Delen op andere websites

28 Sep 2005, 17:24:44Er zal geen één krasje opzitten.

Die dingen gaan zo snel...dat die muis in één keer weg is!

Dat had jij gedacht :puh:, een kleine beschadiging aan die bladen en een vliegtuig word aan de grond gehouden hoor :Y

Een straalmotor kan tonderweg iets van 5 vogels erdoor heen krijgen.

Pas als ze alle 5 tegelijk er door vliegen gaat 1 van de 2/4 kapot en kan het vliegtuig gewoon verder vliegen.

Dan lijkt het me logisch dat ze na 1 vogel dat ding aan de grond houden. Stel je voor als er nog 5 doorvliegen :clown:.

Veiligheid is alles bij de vliegtuig maatschappijen, ongelukken kunnen ze niet veroorloven aangezien ze dan bijna meteen failliet gaan of in ieder geval sterke winstdaling krijgen!

Voor een vliegreis moet egt Alles perfect in orde zijn, dus 1 muis kan voor een enorme zooi zorgen  , wat denk je wat er gebeurt als er zo'n beest aan kabels begint te knagen, of in een motor komt...

DaddyPimp, dit is al gezegd door RTS :clown: :

Lijkt mij niet, als zo'n beestje aan de bedrading begint te knagen kan je de gevolgen wel bedenken denk ik..............
Bewerkt: door Jorge_F
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit nu ineens te denken dat ze het misschien ook gedaan hebben, tegen ziekteverspreiding, het is bekent dat muizen en ratten alle soorte ziektes mee dragen.

@Jorge_F

Leg me even uit hoe zo een ding in de moter komt ?, de muis zat binnen de moter is buiten...,

Link to comment
Delen op andere websites

Langs de vleugel ofzo kan hij erheen kruipen denk ik ?

Ik denk eerder door de vleugel daar zal tog wel een gang voor de bedrading etc zitten.

Overigens KAN 1 vogel genoeg zijn om een vliegtuig te laten neerstorten. De kans is klein maar het kan gebeuren, maarja we gana weg van het onderwerp.

Je kan toch wel gaan vliegen? En op als je hem hebt gepakt, hem eruit gooien

Beste waar wil jij die muis er in de lucht uitgooien? Door de deur? Als je de deur opent komt er enorme zuigkracht vrij.

Bewerkt: door M-92
Link to comment
Delen op andere websites

Hahaha dan open je de deur tegen 800 km/u lol probeer maar zou ik zeggen en als je opstijgt en er zit een muis is het grote chaos op het vliegtuig denk ik ook.

Vooral die vrouwen die dan gaan gillen, en ons (mannen) om hulp vragen :engel: .

On-topic:

Langs de vleugel ofzo kan hij erheen kruipen denk ik ?

Maar dan zit hij toch niet in het vliegtuig maar buiten :bonk:, die muis moet flink knagen om daar doorheen te komen, buiten dat als hij daar zou zitten zouden ze hem er ook niet uit krijgen.

Even voor de duidelijkheid: het vliegtuig is helemaal dicht, er is geen gaatje wat open is, want als je met 800km/h gaat is de zuigkracht enorm zoals M-92 al zij,

Dus geloof mij maar, het is onmogelijk dat je in een vliegtuig-je zit, op 10km hoogte en ineens een rat over de vleugel ziet lopen.

Overigens KAN 1 vogel genoeg zijn om een vliegtuig te laten neerstorten

Dit is vaak gebeurd ja, maar tegenwoordig met name omdat de vliegtuigen groter worden, gebeurd dit minder snel.

Je moet natuurlijk wel weten, dat zo'n moter een diameter van meer dan 1'5 meter heeft, en een vogel slechts 10 á 20 cm,

Meestal merk je er gewoon niks van :), de kans dat de moter omploft ligt onder de 5%, En ja dan is iedereen er geweest,

Link to comment
Delen op andere websites

Voor een muis 13 uur aan de grond blijven? Vindt ik wel veel, maar eigenlijk wel goed dat ze het hadden gedaan want als die muis echter schade had toegebracht aan het vliegtuig en als het dan opsteeg.. Als ze niet hadden gewacht en gewoon naar ginder gevlogen zat er misschien 52% kans in dat de muis iets van het vliegtuig kon beschadigen waardoor er wel kans inzat dat het ging neerstorten.

Beste waar wil jij die muis er in de lucht uitgooien? Door de deur? Als je de deur opent komt er enorme zuigkracht vrij.

Mee eens. Als ze dat zouden doen zouden ze het nog erger maken dan het al is..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...