Jump to content

Opzienbarend nieuws


Melchior

Recommended Posts

Ik zit nu ineens te denken dat ze het misschien ook gedaan hebben, tegen ziekteverspreiding, het is bekent dat muizen en ratten alle soorte ziektes mee dragen.

@Jorge_F

Leg me even uit hoe zo een ding in de moter komt ?, de muis zat binnen de moter is buiten...,

Ik heb het over een vogel die de motoren kan beschadigen :'D.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 404
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin2130

    36

  • Morpheus 83

    22

  • Lantyz

    15

  • Baffie

    15

  • 8 maanden later...
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/co...voor_wuppie.xml

Vreemd, want wij hebben ook 2 furby's op ons dashboard staan, en wij hebben nog nooit een boete daarvoor gehad.

Dit is echt zo overdreven, als je een boek op je dashbord lecht krijg je toch ook geen boete van 130€ moest het nu 20€ zijn zou het nog een beetje te begrijpen zijn maar 130€ is gewoon veel... :bonk::N

Link to comment
Delen op andere websites

Een grote Wuppie is iets van 25 cm, ik denk toch echt wel dat ik daar overheen kijk. Soms hebben ze echt van die overdreven regeltjes. Spreek de bestuurder dan aan, en vraag vriendelijk of hij even weggehaald wil worden. Oja, die grote Wuppies worden zelfs uit auto's gestolenWat je allemaal niet over hebt voor zo'n beest. Sorry hoor, maar ik vind iemand echt een schooier als iemand dat doet :{ .

Enne, op het jeugdjournaal (Nederland) wer er gezegd dat je al een boete krijgt -die kan oplopen tot €50- als je afval op straat gooit. Geldklopperij :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Dode door WOII-bom op snelweg

Een Duitse wegwerker is maandag om het leven gekomen door een bom uit de Tweede Wereldoorlog. De man was maandagochtend aan het werk op de Duitse snelweg A3 tussen Wurzburg en Frankfurt. Rond 10.45 uur werd de man en zijn machine de lucht ingeschoten door een enorme explosie. Delen van het voertuig werden ruim honderd meter verderop teruggevonden.

Zeven andere voertuigen raakten zwaar beschadigd. Een aantal collega's van de wegwerker raakte licht gewond. De A3 was al voor het ongeluk in beide richtingen afgesloten vanwege wegwerkzaamheden.

bron

GeenStijl die met beelden komt: (overigens volkomen nette beelden)

Plaatje

filmpje

In Nederland is het ook vaak in het nieuws dat er nog bommen uit de WOII gevonden zijn, hierdoor besef je pas werkelijk hoe gevaarlijk zoiets is, om bijvoorbeeld in je tuin te hebben liggen.

RIP voor de wegwerker :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt raar maar het is jammer genoeg wel zo...

Ook in België, vooral in West-Vlaanderen, worden ook elk jaar opnieuw enkele vele bommen/granaten bovengehaald en veilig ontmijnd.

Er zijn indertijd waarschijnlijk miljoenen bommen en granaten gesmeten, laten liggen,....En ja, die kom je nu tegen.

Meestal zorgt dit gewoon voor even schrik als je voorbeeld als werker daarop botst. Hier liep het jammer genoeg verkeerd af.. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is wel heel erg. RIP voor de medewerker, want die bom was helemaal niet voor hem bedoeld. Ik wou dat die bom 67 jaar geleden op Hitler was gekomen, de oorzaak van al deze ellende! :@ :@

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Link to comment
Delen op andere websites

Het klinkt echt grappig :bonk: maar dat is het niet :duh:.

Bij ons op vakantie (in Finland) zitten we aan de kust op groot eiland. We gaan daar elke zomer ook naartoe. Vroeger is daar oorlog geweest tussen Finland en Rusland, en er ligt daar ook allemaal amunitie en explosieven, maar gelukkig gaan die niet meer af :engel: .

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is wel heel erg. RIP voor de medewerker, want die bom was helemaal niet voor hem bedoeld. Ik wou dat die bom 67 jaar geleden op Hitler was gekomen, de oorzaak van al deze ellende! :@ :@

k'geef je 100% gelijk die gast dacht effe alles over te kunne nemen dankzij hem zijn er miljoenen mensen/joden over lede

Echt sneu voor die wegwerkers familie

Bewerkt: door GTAVC
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...