Jump to content

Opzienbarend nieuws


Melchior

Recommended Posts

Maar goed , dat soort dingen horen hier niet thuis in Nederland. Dan ga je lekker op vakantie naar Amerika en daar dit soort dingen flikken , daar gebeurt het toch dagelijks. Hier gelukkig nog niet , ik vind het echt niet passen in zo'n land als Nederland waar we het allemaal zo goed hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 404
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin2130

    36

  • Morpheus 83

    22

  • Lantyz

    15

  • Baffie

    15

Oeh dat is wel klote, sterkte. VMBO-Basis dus. Dacht ik al.

Waar slaat dat verdomme nou weer op??

Daar kan ik me zo kwaad om maken he.. Mensen die altijd zeiken over Vmbo-basis...

Ik zit ook op Vmbo-basis en IK STEEK GEEN MENSEN NEER!! en iedereen van vmbo-basis zouden dit niet doen.. Er zit altijd een gek tussen die het wel doet. En die gek had net zogoed op Gymnasium kunnen zitten...

Nou op het Gymnasium weten ze niet eens hoe je een mes vast moet houden..

@ hierboven; ja ze zitten dus op VMBO-Basis, daar gebeuren zo'n dingen nou eenmaal eerder als op VMBO-T Havo of VWO;)

dat dit vaker gebeurt bij VMBO basis??

ik heb nog nooit gehoord dat er zomaar iemand neergestoken word ? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Zei ik vaker sjako? Volgens mij zei ik toch echt eerder vriend..En heb je nog nooit gehoord dat er iemand neergestoken wordt? Waar woon jij in een grot met draadloos internet ofwa?

Bewerkt: door RobertSA
Link to comment
Delen op andere websites

Zo'n dingen gebeuren in elk land. En waar jij woont is het misschien allemaal koek en ei, maar dat is niet overal zo, lange na niet.

In mijn plaats zijn ook al heel wat moorden gepleegt , je lost er niks mee op met moorden. Met praten los je het meeste op , als je vind dat je met geweld het meeste oplost ben je echt zo'n mafia figuur uit The Godfather.

Link to comment
Delen op andere websites

Zei ik vaker sjako? Volgens mij zei ik toch echt eerder vriend..En heb je nog nooit gehoord dat er iemand neergestoken wordt? Waar woon jij in een grot met draadloos internet ofwa?

In utrecht kijk maar onder mijn avatar !!

en ja ik het wel eens gehoord maar niet zoiets om een pen en dat het in VMBO basis gebeurd

en het is alweer best lang terug dat er zo in de media over gesproken werd !!

Link to comment
Delen op andere websites

Zei ik vaker sjako? Volgens mij zei ik toch echt eerder vriend..En heb je nog nooit gehoord dat er iemand neergestoken wordt? Waar woon jij in een grot met draadloos internet ofwa?

In utrecht kijk maar onder mijn avatar !!

en ja ik het wel eens gehoord maar niet zoiets om een pen en dat het in VMBO basis gebeurd

en het is alweer best lang terug dat er zo in de media over gesproken werd !!

Ja wat wil je daarmee zeggen?

Link to comment
Delen op andere websites

Zei ik vaker sjako? Volgens mij zei ik toch echt eerder vriend..En heb je nog nooit gehoord dat er iemand neergestoken wordt? Waar woon jij in een grot met draadloos internet ofwa?

In utrecht kijk maar onder mijn avatar !!

en ja ik het wel eens gehoord maar niet zoiets om een pen en dat het in VMBO basis gebeurd

en het is alweer best lang terug dat er zo in de media over gesproken werd !!

Ja wat wil je daarmee zeggen?

hoe bedoel je wat ik daarmee wil zeggen jij vraagt mij waar ik woon en ik antwoord en vervolgens vertel ik dat het een lange tijd terug is dat er zoiets gebeurde en ik zeg dat wat jij zegt over VMBO basis onzin is

Link to comment
Delen op andere websites

Ja wat interesseert mij het waar je woont, van die grot was ook sarcastisch bedoeld...het is niet zo lang geleden dat een scholier door een medescholier vermoordt wordt. Denk maar aan die Pepijn ofzo die iemand doodsloeg omdat ie ruzie met het slachtoffer had over een meisje.

Link to comment
Delen op andere websites

Vmbo-basis of havo,Vwo zijn gewoon het zelfde aan die kant dan..

Het zijn gewoon mensen..Ook hogere mensen dan vmbo kunnen mensen neersteken :{

Dat is dus precies wat ik bedoel... ;) Alleen zijn hier andere mensen in dit topic actief die helaas niet snappen dat dit bij alle opleidingen kan gebeuren!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Het slachttoffer is 16 jaar en de dader is 14 , een zielige puber heeft gewoon een jongen van 16 neergeschoten , is niet normaal meer man. Die zot heeft zeker de messensteek van Tony Montana uit Scarface na gedaan ofzo , of teveel GTA gespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja wat interesseert mij het waar je woont, van die grot was ook sarcastisch bedoeld...het is niet zo lang geleden dat een scholier door een medescholier vermoordt wordt. Denk maar aan die Pepijn ofzo die iemand doodsloeg omdat ie ruzie met het slachtoffer had over een meisje.

geen zin om met jou in discussie te gaan :zz:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...