Jump to content

Opzienbarend nieuws

Recommended Posts

• Reacties 404
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin2130

36

• Morpheus 83

22

• Lantyz

15

• Baffie

15

Geplaatst:
Ik vindt het ook erg en ik heb €100 euro gestort op GIRO 555

En dat moet IEDEREEN doen!!!!!!

Ik had nog €7,50 om mijn spaarrekening. Ik heb daarvan €4,50 gestort. Daar hou ik €3,- van over om drinken en eten op school te halen. Dus ik heb gegeven wat ik kon missen.

Geplaatst: (bewerkt)

€ 100 is nogal wat hoor, ik kan dat echt niet missen, school is nog al duur en auto rijles is ook niet gratis, daar ben ik bijna al mijn geld aan kwijt geraakt

Maar ik heb toch nog wat geld gegeven, zo'n € 10

Bewerkt: door zerocooll
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Haha, ik vind wel humor hebben. Denken ze een vette buit te hebben, maken ze het open en zit vol met worsten. (Dan moet je eigenlijk op dat moment een foto maken van hun reactie.) :lol:

Geplaatst:

hahaha boontje komt om zijn loontje, hadden ze maar niet een bank moeten beroven, een koffer vol met worsten die overvallers zouden vast raar opkeken hebben toen ze de koffer opendeden, worsten in plaats van geld. In ieder geval zullen ze de eerst komende tijd geen honger lijden

Geplaatst:

hahahaha echt je heb mensen :lol: maar wat voor mensen

Maargoed ik had hun reactie wel willen zien, maarja het ken me verder geen WORST schelen

Geplaatst:

hmmm, zo zie je maar wat alcohol met je doet als je in de auto zit, je kan je niet meer concentreren op wat je aan het doen bent en dan gebeuren die dingen.

• 1 maand later...
Geplaatst:
Dan schaam je je toch ook kapot, dat ze je seks pop vinden. Mmm denk maar even verder ;)

Ja fam. enzo ;) haha denken ze dat het een bom is tjah da kan ook he :lol:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...