Na$! Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Geplaatst: 24 maart 2005 wie moet zich schmaen? de post mensen of die met die seks pop nee hoor ik zou dat niet willen meemaken. Reageren
ViceAgent Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Geplaatst: 24 maart 2005 LoL, die man natuurlijk! Zal je maar gebeuren :blink: Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 tja das aardig vernederend als je eht mij vraagt Reageren
Timos Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 Heb je hem stiekem bestelt, kom je op het nieuws Je vader en moeder helemaal boos lol Reageren
Shorty_D Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 damn hahahahahahaha lol :lol: vind ik wel dom dat hij die batterijen niet eruit heeft gehaald dan maja :lol: Reageren
Bradley H. Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Geplaatst: 13 april 2005 damn hahahahahahaha lol :lol: vind ik wel dom dat hij die batterijen niet eruit heeft gehaald dan maja :lol: jesus wat stom zeg :blink: :blink: :blink: Reageren
Samurai Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Geplaatst: 13 april 2005 hahaha *KNIP* hahahaha [EDIT door Lantyz: Is de lay-out verzieken jullie nieuwe hobby ofzo..? Doe normaal, man!] Reageren
TommieguN Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Geplaatst: 14 mei 2005 Ach ja rond is rond he. Die beesten zijn best dom. Ze broeden egt alles uit. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Geplaatst: 14 mei 2005 hoe kan je nou golfballen uitbroeden??? wat zou je dan krijgen? kleine mini golfballetjes met een snavel??? :huh: Reageren
bjorn13 Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Geplaatst: 14 mei 2005 hoe kan je nou golfballen uitbroeden???wat zou je dan krijgen? kleine mini golfballetjes met een snavel??? :huh: ja en als je ze dan slaat vliegen ze van zelf in de HOLE :lol: Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 15 mei 2005 Rapport Geplaatst: 15 mei 2005 Volgens mij oefenen ze het broeden op de golfballetjes, zodat ze in de praktijk er goed op getraind zijn om eieren uit te broeden. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Als ik onder een trein zou liggen zou ik ten eerste echt wel wakker worden. En ik zou echt doodsbang zijn. Ik denk dat het gewoon een dronken-persoon was die zich helemaal suf heeft gedronken. Wel een grappig verhaal trouwens. Reageren
Crifox Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Stoned , wel een wanzinnig verhaal zeg Reageren
Jorge_F Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Ik kan ook heel diep slapen hoor :'D. Hij was zoals Mazzeltje al zei vast dronken geweest, dan slaap je als een blok. Of hij had een hele tijd niet geslapen, dan kan je ook gewoon van de slaap neervallen . Reageren
-Niels- Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Als ik onder een trein zou liggen zou ik ten eerste echt wel wakker worden.En ik zou echt doodsbang zijn. Ik denk dat het gewoon een dronken-persoon was die zich helemaal suf heeft gedronken. Wel een grappig verhaal trouwens. Ik denk precies hetzelfde. En ik zou idd ook vet bang zijn als ik daar lag! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.