nolms Geplaatst: 13 december 2014 Rapport Geplaatst: 13 december 2014 (bewerkt) over yotubers gesproken, DomisLive is gebanned vond dat toch maar een flapdrol trouwens met z'n dagelijkse "leaks" video's waar hij met de eer gaat strijken terwijl hij alles van se7ensins haalt. die NillxModz van se7ensins is samen met funmw2 van gtaforums.com wel een redelijk betrouwbare bron (in hoeverre dat gaat met leaks) die halen alles uit de game code Bewerkt: 13 december 2014 door nolms
nolms Geplaatst: 13 december 2014 Rapport Geplaatst: 13 december 2014 heb weer nieuwe informatie gevonden, ook weer van NillxModz http://nillxforums.com/index.php?threads/exclusive-heist-dlc-leaks-december-2014.40/#post-63
Votair Geplaatst: 14 december 2014 Rapport Geplaatst: 14 december 2014 (bewerkt) Wie zegt dat dat waar is? Ik kan ook een nep-code schrijven en dan een video erover maken of op een forum zetten.. Bewerkt: 14 december 2014 door Votair
Ezra24rct3 Geplaatst: 14 december 2014 Rapport Geplaatst: 14 december 2014 (bewerkt) Wie zegt dat dat waar is? Ik kan ook een nep-code schrijven en dan een video erover maken of op een forum zetten.. Kijk eens wat ik in de code heb gevonden: if(CurrentDate == 12.25.14) { XMASDLC == RELEASED; if(FAKECODE == true) { CONFIRMED.ILLUMINATI; } } Anyway, ik wil wel dat er een Christmass DLC komt zoals vorig jaar, vond ik eigenlijk wel tof! Bewerkt: 14 december 2014 door Ezra24rct3
KoningJesper Geplaatst: 14 december 2014 Rapport Geplaatst: 14 december 2014 heb weer nieuwe informatie gevonden, ook weer van NillxModz http://nillxforums.c...014.40/#post-63 Ik durf al mijn geld erop te zetten dat dit niet waar is Mijn god, dat er nog mensen zijn die heri in geloven…
nolms Geplaatst: 14 december 2014 Rapport Geplaatst: 14 december 2014 ik heb nooit gezegt dat het waar is maar ik ben wel hoopvol, word echt wel tijd voor iets nieuws
KoningJesper Geplaatst: 14 december 2014 Rapport Geplaatst: 14 december 2014 Ja als dat de update wordt ben ik vrolijk. Daar staan hele leuke (verzonnen) dingen. Maar is gewoon het zoveelste verzonnen update-ding
Votair Geplaatst: 14 december 2014 Rapport Geplaatst: 14 december 2014 Ik geloof het pas als Rockstar het bevestigd of de update verschijnt.
sabinee1995 Geplaatst: 14 december 2014 Rapport Geplaatst: 14 december 2014 Ik geloof het pas als Rockstar het bevestigd of de update verschijnt. Ik ook.
maartenvdz Geplaatst: 14 december 2014 Rapport Geplaatst: 14 december 2014 23 december kom t update zeggen ze allemaal . lijkt me ook wel een passende datum , op een dinsdag voor kerstmis ....
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 14 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2014 De helft van alle updates zijn pas bevestigd nadat ze uit waren dus ik zie het wel
.PhoeniX. Geplaatst: 14 december 2014 Rapport Geplaatst: 14 december 2014 Er zijn toch genoeg mensen die zo genaamde "codes" schrijven, en die "codes" zetten ze op GTAForums, Websites. En dan komt er helemaal geen update uit, vervolgens gaan mensen zeiken, omdat ze die zo genaamde "update" helemaal niet ontvangen hebben. Maar de conclusie is: Geloof nooit Youtube, of mensen die verdachte codes op aparte sites zetten.
KoningJesper Geplaatst: 14 december 2014 Rapport Geplaatst: 14 december 2014 (bewerkt) Wie zegt dat dat waar is? Ik kan ook een nep-code schrijven en dan een video erover maken of op een forum zetten.. Kijk eens wat ik in de code heb gevonden: if(CurrentDate == 12.25.14) { XMASDLC == RELEASED; if(FAKECODE == true) { CONFIRMED.ILLUMINATI; } } Anyway, ik wil wel dat er een Christmass DLC komt zoals vorig jaar, vond ik eigenlijk wel tof! if !(Attention) { Stop.FakeUpdate.Bullshit.Youtube } if(RockstarSaid) { XMasUpdate = true; } WhatYoutubersSay = false; Dit is het kort samengevat Bewerkt: 14 december 2014 door KoningJesper
ERRWINS Geplaatst: 14 december 2014 Rapport Geplaatst: 14 december 2014 Die broncodes kunnen net zo goed verzonnen zijn. Waar zijn jullie bronnen?
mikequdel Geplaatst: 14 december 2014 Rapport Geplaatst: 14 december 2014 Die broncodes kunnen net zo goed verzonnen zijn. Waar zijn jullie bronnen? die nilxmods is een bekende op se7ensins forum en heeft bijna altijd gelijk gehad nu promoot hij zijn eigen forum om info tegeven over de dlc die je alleen op zijn forum kan vinden, dus ik denk dat hij niet zo dom is om er over te liegen en dat daarna niemand meer naar zijn forum gaat of hem meer geloofd
Recommended Posts