Jump to content

Merry christmas gta?


Danger_dog_guy_7

Recommended Posts

Omdat hij eerder gelijk heeft gehad, wil niet zeggen dat hij dat nu weer heeft. Daarnaast vind ik het moeilijk te geloven dat Rockstar zo slordig is om die codes nu al te publiceren in de updates, waarbij de codes niet eens gebruikt worden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • mert17

    18

  • Danger_dog_guy_7

    16

  • Votair

    12

  • TheDutchWesley

    9

Omdat hij eerder gelijk heeft gehad, wil niet zeggen dat hij dat nu weer heeft. Daarnaast vind ik het moeilijk te geloven dat Rockstar zo slordig is om die codes nu al te publiceren in de updates, waarbij de codes niet eens gebruikt worden.

dat van mij is geen serieuze code :):puh:

Link to comment
Delen op andere websites

We zullen het allemaal wel zien rond de kerstdagen. Ik denk eerlijk gezegd niet dat speculeren zin heeft, aangezien Rockstar altijd verrassing in petto heeft voor ons. Het neemt natuurlijk niet weg dat het altijd wel leuk is om te speculeren! ^_^

Zelf denk ik dat Rockstar wel wat met kerst gaat doen, maar ik zou zoals ik al zei niet weten wat. Ik denk wel dat je kerstkleding van vorig jaar weer beschikbaar zal zijn. Verder blijft het raden, raden en nog eens raden.

Link to comment
Delen op andere websites

Die broncodes kunnen net zo goed verzonnen zijn. Waar zijn jullie bronnen?

die nilxmods is een bekende op se7ensins forum en heeft bijna altijd gelijk gehad nu promoot hij zijn eigen forum om info tegeven over de dlc die je alleen op zijn forum kan vinden, dus ik denk dat hij niet zo dom is om er over te liegen en dat daarna niemand meer naar zijn forum gaat of hem meer geloofd

Misschien was het toeval?

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie zouden inderdaad weervoorspellers moeten worden.

Ik heb tot nu toe nog geen aandacht aan dit soort geruchten/sites gegeven aangezien ze vragen om je op hun site te registreren voor meer info of in sommige gevallen zelf zo ver gaan met het vragen tot je PSN/xbox inloggegevens zodat je 'eerder' toegang hebt.

Het lijkt dus eerder om verhalen van fantasten, verkapte reclame of zelfs oplichting.

Natuurlijk zit er wel een kern van waarheid in, maar dat komt omdat het mij niet meer dan logisch lijkt dat Rockstar iets speciaals met de kerst doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Voordat mensen direct mert17 gaan geloven en hun console aan slingeren verwijs ik even naar dit artikel (Nederlandse vertaling) waar hij de afbeelding vandaan heeft gehaald.

Dat artikel is dus gepost vorig jaar op eerste kerstdag (25 december) 2013. Er is op dit moment geen enkele indicatie dat het dit jaar met kerst (25 december 2014) ook gaat sneeuwen, al kunnen we natuurlijk hopen dat het weer net zo mooi wordt dan afgelopen jaar en verwacht ik dus dat Rockstar Games wel wat bijzonders van plan is.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is helaas een Turkse vertaling wat NillxModz op diverse websites beweerd. De beweringen van hem worden helaas door vele media zonder enkele fact check overgenomen.

Hij is dus die gast die mensen hun inloggegevens aftroggelt. Vandaar dat ik hier ook geen link plaats naar zijn sites.

Ik heb het verhaal van diegene nog door geen enkele van mijn bronnen bevestigd gekregen of een vergelijkbaar verhaal gehoord. We zullen dus gewoon allemaal rustig moeten wachten tot dat we wat officieels wordt aangekondigd of dat er een echt betrouwbaar verhaal naar boven komt.

Graag zie ik geen links naar die modder. Dan geven we hem alleen nog meer aandacht met zijn reclame en oplichtingspraktijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...