Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

meestal heb je ook geen 7e etage nodig...

Maar in de script-file kan je volgens mij ook blocks toevoegen, misschien kunnen die wel hoger :? Ik heb dit echter nog nooit geprobeerd

• Reacties 223
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Lantyz

61

• danielc

32

• need my speed

21

• Lakser_u

17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

als ik zelf een een dingetje wil toevoegen voor de gta 2 level editor bijvoorbeeld een nieuwe muur of zoon tegel! hoe moet dat?

volgens mij moet je een .bmp bestand hebben maar dan?

Geplaatst:

meshien wel jah :'D maare ff een vraagje als ik mijn eigen lvl opsla met gta 2 level editor dan valt het scherm weg en kom ik in windows als ik dan een level van de bestaande open en verander iets en sla het dan op is er niks aan de hand hoe kan dat ooit?

en voorheen lukte het wel gwn met mijn eigen lvl!

Geplaatst:

Maar de editor slaat je level dan wel op, ook al valt het scherm weg? Want ik heb ook wel eens last van een crash (Of soms valt gewoon de hele editor weg), maar hij slaat wel zonder problemen op.

Geplaatst:

Heb je dit probleem bij al je eigengemaakte mappen, of met één ervan? Zoals ik al ergens zei heb ik ook problemen met het gebruiken van één map. Ik ben nu bezig om het hele level in een andere map te plakken, om te kijken of hij het dan wel doet. Soms is er gewoon ineens een onverklaarbaar probleem met één opgeslagen bestand (Als je al een tijdje met de editor werkt, dan weet je dat de hele editor van onverklaarbaarheden aan elkaar hangt. :puh: )

[EDIT: Ik heb net mijn map dus opnieuw geprobeerd, en bij mij werkt het inderdaad. Ik moet nu alleen al mijn zones en lichten opnieuw instellen, maar ja, dat moet dan maar...

Los daarvan: Ik heb een paar weken geleden beloofd ooit de test1.seq methode van levels instellen uit te leggen, dus dat heb ik nu gedaan. Ze staan bij beide tutorials onder '2' van 'je map in het spel zetten'. Ik raad iedereen aan deze tweede methode te gebruiken, en niet de eerste. Zeker wanneer je je map als download beschikbaar stelt, is deze methode gebruikelijk.]

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is een post speciaal voor Lantyz's zelfgemaakte trein, hij zal zelf wel te bescheiden zijn, dus... Bij deze!

Het bijzondere aan deze trein is dat er erg weinig mensen op de wereld zijn die dat is gelukt! (Gefeliciteerd!)

[Gespreksgeschiedenis]

Lantyz [PetsOvernight.com] zegt:

Ik ga 'm testen... Wish me luck : -)

MrKooKie zegt:

Breek een been

^^

Woops, seq vergeten...MrKooKie zegt:

Nu dan...

WOOT!

Het werkt! : -)

WOOT WOOT WOOT!!!

MrKooKie zegt:

Heb je een werkende metro?

Ja! : -)

MrKooKie zegt:

OMFG!!!!!!!

MrKooKie zegt:

www.gtaforum.nl

MrKooKie zegt:

SPAMMEN!!!!!!!

JAAAAAAAAA!

MrKooKie zegt:

**gooit zijn PC door de lucht**

MrKooKie zegt:

Wiehoooo!!!

Uhm, nee... Dat niet ^^

MrKooKie zegt:

Yeahaaa!

MrKooKie zegt:

Ben blij voor je

MrKooKie zegt:

Jipppppiiiiiieeeee!!!

MrKooKie zegt:

duurde maar een jaartje

Hahahaha, no need to overdo it ^^

MrKooKie zegt:

Echty wel!!!!

MrKooKie zegt:

quote= I'm proberly the only person (accept for Lantyz) who has a working train..

Die trein nam me overigens wel in de zeik... ^^ Hij reed langs me ^^

MrKooKie zegt:

OMFG

MrKooKie zegt:

Gefeliciteerd

Komt omdat de zones nog niet helemaal goed staan, maar dat komt nog wel in orde...

Bewerkt: door MrKooKie
Geplaatst:

Inderdaad veel te bescheiden, daarom heb ik het topic ook maar even gemerged. ^_^

Hoe dan ook, de trein werkt dus inderdaad, en ik zal het subway-system in de tutorial zetten zodra ik de fijne kneepjes doorheb.

(En hoe bijzonder het nu echt is weet ik verder ook niet... De moeilijkheid valt ontzettend mee als je het eenmaal doorhebt...)

Geplaatst:

ik ben wat met gta2 aant klooien en toen ik d8 dat ik wel ff genoeg had gedaan wouw ik gaan kijken hoe het uitzag "ingame" maar tot mijn verbazing was er helemaal nix!!

ingame:

ingame1ko.png

hoe het er uit moest zien eigenlijk:

inedit20uf.png

wie weet toevallig wat ik fout heb gedaan het zou super zijn al iemand me kon helpen!!

Geplaatst: (bewerkt)

Neem een kijke in de Walktroughs van Lantyz, deze leggen je stap voor stap uit, hoe je gebouwen moet maken, en hoe je ze in het spel zet :Y

De Walktroughs Van Lantyz

Als je nog vragen hebt, kun je die natuurlijk nog altijd stellen ;)

Bewerkt: door Nasty-Toilet-Man
Geplaatst:

Ik denk dat je de startplaats fout hebt ingesteld.

en het is beter om overdag (noon) te spelen ipv 's avonds (dusk),

vooral als je nog geen lampen in je level hebt

Geplaatst:

ik gebruikte de walktroughs al!!

en Lakser_u had gelijk!! als ik dood ging was ik opeens in de stad dat was fijn!!

maar.... de stad bestaat maar uit 2 straten maar in de editor heb ik al 50 straten!!

hoe kan dit nou weer?

Geplaatst:

--Topics samengevoegd--

Het ziet er inderdaad naar uit dat je twee bekende problemen tegenkomt: Spelen in Dusk-modus terwijl je geen lichten hebt, en een startplaats onder de grond (Wanneer je een block selecteert geven de coördinaten de midden-zuidwest hoek aan. Als je op de grond klikt bevind dat punt zich dus onder de grond. De Z-coördinaat met één verhogen verhelpt dit).

maar.... de stad bestaat maar uit 2 straten maar in de editor heb ik al 50 straten!!

Opnieuw gecompresseerd opslaan, en opnieuw de map in de data-map plaatsen moet dit verhelpen.

In ieder geval welkom in de GTA2-modding scene! Ik hoop nog meer van je te zien! :tu:

Offtopic: Ik ben toch maar begonnen met het proberen van missies scripten... Mijn map is bijna compleet en ik begon er steeds meer van overtuigd te raken dat het toch wel erg leuk zou zijn om er ook wat missies in te hebben.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...