TheDutchWesley Geplaatst: 11 december 2014 Rapport Geplaatst: 11 december 2014 Kan je niet doen als regel dat het nummer niet in de top 1000 mag staan? Reageren
thebig Geplaatst: 18 december 2014 Rapport Geplaatst: 18 december 2014 Dan sluit je meteen 1000 nummers uit. Dat vind ik dan weer een zeer bruuske beslissing. Uiteindelijk vind ik dat je mag kiezen wat je wil, maar wees toch een beetje origineel. Elk decennium heeft zijn topnummers. Als je de competitie wil winnen op de makkelijkste manier is dat je eigen keuze. Al worden bij een echt songfestival niet alleen punten gegeven op het lied zelf, maar ook op originaliteit. Dan stem ik toch liever op de wat verder gezochte nummers dan op de tophit, omwille van die reden. Ik vroeg me eigenlijk al in de volgende stemronde af hoe het zit met stemmen door deelnemers. Mag dat? Mag je dan op je eigen nummer stemmen of niet? Ik zie dat het nummer nu wel anoniem wordt ingezonden, dus lijkt het me wat duidelijk als je niet op je eigen nummer zou mogen stemmen. Reageren
aron24 Geplaatst: 18 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2014 Je mag stemmen en de reden waarom niet op jezelf mag stemmen, omdat je zelf boven verkiest, de reden waarom anoniem, is om reden van vriendjespolitiek. Mogelijke oplossing, deelnemers sturen in via de PM en deze doe ik er later bij, maar hier ga nog wel even op dubben. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 18 december 2014 Rapport Geplaatst: 18 december 2014 Ik stel dan voor dat deelnemers bij jouw hun lijstje inzenden, zonder hun eigen inzending. Moet wel bij jou, omdat anderen anders kunnen zien wie welke inzending heeft gedaan. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 maar hier ga nog wel even op dubben. En, al uitgedubd? Reageren
aron24 Geplaatst: 27 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2014 maar hier ga nog wel even op dubben. En, al uitgedubd? Ja. Deelnemers kunnen via de PM hun stemmen insturen. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Mag je ook een aantal rondes vooruit sturen? Reageren
aron24 Geplaatst: 29 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Mag je ook een aantal rondes vooruit sturen? Dan mag wel, maar dan moet je duidelijk de categorieën aangeven. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Oke dan zal ik dat doen Reageren
KoningJesper Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Komt de volgende ronde nog online Reageren
aron24 Geplaatst: 3 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2015 Komt de volgende ronde nog online Komt eraan. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 12 januari 2015 Rapport Geplaatst: 12 januari 2015 Wanneer moeten we weer inzenden? Ik zie de categorie vrouwen, stel je kiest voor een band moet die volledig uit vrouwen zijn of gaat het vooral om dat merendeel/de zang uit vrouwen bestaat? Reageren
SpacyColours Geplaatst: 12 januari 2015 Rapport Geplaatst: 12 januari 2015 Grrrr KoningJesper, ik had ook Waterloo ingestuurd maar jij was eerder. >=( Het was het enige nummer dat ik kende, dus ik heb maar een lijst met alle Songfestivalhits opgezocht en er random eentje uitgekozen. Vond ik uiteindelijk ook best een lekker nummer. Reageren
aron24 Geplaatst: 12 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2015 Wanneer moeten we weer inzenden? Ik zie de categorie vrouwen, stel je kiest voor een band moet die volledig uit vrouwen zijn of gaat het vooral om dat merendeel/de zang uit vrouwen bestaat? Gewoon nu, het moet volledig uit vrouwen bestaan. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 17 januari 2015 Rapport Geplaatst: 17 januari 2015 Als ik eerlijk ben vind ik het niet heel raar als er niet veel wordt gestemd want is nu nog niet geplaatst en je hebt maar tot zondag om te stemmen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.