aron24 Geplaatst: 20 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2015 Als ik eerlijk ben vind ik het niet heel raar als er niet veel wordt gestemd want is nu nog niet geplaatst en je hebt maar tot zondag om te stemmen Dit klopt, ik ben momenteel druk met school. Dus ik zal het morgen plaatsen. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 20 januari 2015 Rapport Geplaatst: 20 januari 2015 Oke is prima. Was geen negatief iets ouzo Reageren
SpacyColours Geplaatst: 20 januari 2015 Rapport Geplaatst: 20 januari 2015 Verschuift de deadline van volgende ronde dan naar volgende week? Reageren
aron24 Geplaatst: 20 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2015 Verschuift de deadline van volgende ronde dan naar volgende week? Ja. Alles schuift een week door. Reageren
aron24 Geplaatst: 1 februari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2015 Gaat er nog iemand stemmen of niet? Reageren
SpacyColours Geplaatst: 1 februari 2015 Rapport Geplaatst: 1 februari 2015 Ik zou wel willen maar dat is een beetje pointless aangezien ik één van de twee deelnemers ben. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 21 februari 2015 Rapport Geplaatst: 21 februari 2015 Erg leuke contest, het was alleen jammer dat naarmate de rondes vorderden de activiteit daalde. Ik had graag mijn stem uitgebracht als ik niet had deelgenomen, maar stemmen als deelnemer is beetje nadelig voor jezelf. Anyhoe, toch blij met mijn overwinning, bedankt voor de organisatie! Reageren
SpacyColours Geplaatst: 21 februari 2015 Rapport Geplaatst: 21 februari 2015 Erg sneu dat het zo heeft moeten lopen, ik vond dit één de leukste contests waar ik ooit aan mee heb gedaan. Het was misschien de leukste geweest als er elke week meer inzendingen en stemmers waren. Oh well, het mocht niet zo zijn. Toch bedankt, aron24! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.