Faenty. Geplaatst: 21 maart 2013 Rapport Geplaatst: 21 maart 2013 Ik speel Minecraft, phoeny speelt minecraft, neosyp speel, bierbuikje speelt, DWG weet ik niet... North storm Reageren
Basssss Geplaatst: 21 maart 2013 Rapport Geplaatst: 21 maart 2013 Dus jullie willen niet dat iedereen zover weg gaan wonen op een Minecraft map, dus gooien jullie iedereen maar verspreid over een aantal eilanden die ver van elkaar af liggen? Reageren
3L1077 Geplaatst: 21 maart 2013 Rapport Geplaatst: 21 maart 2013 Zo'n idee kan leuk zijn als de desbetreffende eilanden groot genoeg zijn zodat ze enkele biomes beslagen (2-3 biomes per eiland) zodat je tussen de gangs gaat moeten handelen om grondstoffen. Daarbij zou het pas interessant zijn om de gangs toe te voegen wanneer een gang daadwerkelijk een lid op de server heeft spelen. Maar waarom is het eiland van TU zo klein! :o Ik kan gemakkelijk op elk eiland wat biomes aanbrengen. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 21 maart 2013 Rapport Geplaatst: 21 maart 2013 Ik speel Minecraft, phoeny speelt minecraft, neosyp speel, bierbuikje speelt, DWG weet ik niet... North storm Lol in ieder geval vind ik het wel een goed plan, maar het is jammer dat het niet eerlijk verdeeld zou zijn onder de gangs. Om eerlijk te zijn prefereer ik NeoSyp zijn idee, zo'n hele indeling hoeft van mij niet zo. Reageren
3L1077 Geplaatst: 21 maart 2013 Rapport Geplaatst: 21 maart 2013 We kunnen wel doen dat als er niemand op een eiland speelt een ander eiland het verovert, en zo uiteindelijk maar 1 gang overblijft? Reageren
myron.b Geplaatst: 22 maart 2013 Rapport Geplaatst: 22 maart 2013 (bewerkt) Hoe update ik mijn Hamachi Minecraft Server naar 1.5.1 ? Klopt het trouwens dat de Texture Packs balk verdwenen is ? Bewerkt: 22 maart 2013 door myron.b Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 22 maart 2013 Rapport Geplaatst: 22 maart 2013 Op welke manier? Want zover ik weet is het gewoon: -Update je server-bestandje -Update je game => Speel Reageren
myron.b Geplaatst: 22 maart 2013 Rapport Geplaatst: 22 maart 2013 Bedankt Phoenyxar! Ik had dat server bestandje in de server map moeten zetten. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 22 maart 2013 Rapport Geplaatst: 22 maart 2013 Maar ik raad je eigelijk wel niet aan om nu te updaten. 1.5.1 is nog maar net uit en de meeste mods zijn absoluut niet compatibel. Reageren
Sublime Geplaatst: 22 maart 2013 Rapport Geplaatst: 22 maart 2013 Wel leuk zon nieuwe map, maar van dat resetten word ik wel een beetje MC moe. Ik kan nu helaas niet hele dagen achter elkaar spelen waardoor ik wat slomer ben Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 25 maart 2013 Rapport Geplaatst: 25 maart 2013 Ik speel Minecraft, phoeny speelt minecraft, neosyp speel, bierbuikje speelt, DWG weet ik niet... North storm Hoi Reageren
Shorty_D Geplaatst: 27 maart 2013 Rapport Geplaatst: 27 maart 2013 Heb zojuist ondenkt waarom ik in godsnaam niet kon chatten, ik maar op T drukken...niks. Dus zocht ik net op het web waarom, en ja hoor.. ik moet de chat natuurlijk wel op visible zetten. . . . . . .. . . . . . . . . . . ,.-‘”. . . . . . . . . .``~., . . . . . . . .. . . . . .,.-”. . . . . . . . . . . . . . . . . .“-., . . . . .. . . . . . ..,/. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ”:, . . . . . . . .. .,?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .\, . . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,} . . . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:`^`.} . . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:”. . . ./ . . . . . . .?. . . __. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . :`. . . ./ . . . . . . . /__.(. . .“~-,_. . . . . . . . . . . . . . ,:`. . . .. ./ . . . . . . /(_. . ”~,_. . . ..“~,_. . . . . . . . . .,:`. . . . _/ . . . .. .{.._$;_. . .”=,_. . . .“-,_. . . ,.-~-,}, .~”; /. .. .} . . .. . .((. . .*~_. . . .”=-._. . .“;,,./`. . /” . . . ./. .. ../ . . . .. . .\`~,. . ..“~.,. . . . . . . . . ..`. . .}. . . . . . ../ . . . . . .(. ..`=-,,. . . .`. . . . . . . . . . . ..(. . . ;_,,-” . . . . . ../.`~,. . ..`-.. . . . . . . . . . . . . . ..\. . /\ . . . . . . \`~.*-,. . . . . . . . . . . . . . . . . ..|,./.....\,__ ,,_. . . . . }.>-._\. . . . . . . . . . . . . . . . . .|. . . . . . ..`=~-, . .. `=~-,_\_. . . `\,. . . . . . . . . . . . . . . . .\ . . . . . . . . . .`=~-,,.\,. . . . . . . . . . . . . . . .\ . . . . . . . . . . . . . . . . `:,, . . . . . . . . . . . . . `\. . . . . . ..__ . . . . . . . . . . . . . . . . . . .`=-,. . . . . . . . . .,%`>--==`` . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . _\. . . . . ._,-%. . . ..` Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 30 maart 2013 Rapport Geplaatst: 30 maart 2013 Dus heren, wanneer gaan wij de knoop m.b.t. de nieuwe map-beslissing eens doorhakken? Reageren
Basssss Geplaatst: 30 maart 2013 Rapport Geplaatst: 30 maart 2013 Zolang Bukkit niet geupdate wordt, blijft dit een beetje stil liggen, ben ik bang. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 30 maart 2013 Rapport Geplaatst: 30 maart 2013 Nouja, dan incentiveer ik nog maar wat mensen om te stemmen met wat screens van die eilandmap die ik voorstel: En ik verveelde me, dus heb ik er in singleplayer ook maar meteen wat op gebouwd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.